mne se stala jina vec (resp. moji holce), ale evidentne to ma spojitost... toto je oficialni dopis, ktery jsem poslal na t-mobile:
Věc: Reklamace
Dobrý den,
dne 24.12.2004 jsem se snažil dobít kredit mé přítelkyni prostřednictvím SMS dobíjení přímo z menu mého telefonu. Přišla mi potvrzující zpráva o úspěšném navýšení kreditu. Kredit však ve skutečnosti navýšen nebyl. Nevěnoval jsem tomu zvýšenou pozornost, byly Vánoce, síť byla nejspíše přetížena atd.
Z důvodu nenavýšení kreditu si přítelkyně dobila kredit částkou 500 Kč na terminálu Sazky dne 31.12.2004.
Dne 4.1.2005 přišla přítelkyni SMS z čísla 4603 tohoto znění:
„Vážený zákazníku, snižujeme Vám Twist kredit navýšený pomocí SMS dobíjení, protože jsme neobdrželi úhradu ze strany banky. Děkujeme Vám za pochopení.“
Ihned po obdržení této SMS jsme společně zašli do značkové prodejny T-Mobile, kde jsem chtěl tuto reklamaci řešit. Jediné, co byl váš pracovník schopný (ochotný?) udělat bylo to, že mi z mého telefonu vytočil infolinku 4603. Tam jsem se dověděl, že mám vyčkat na výpis ze svého účtu, abych zjistil, jestli částka 400 Kč byla odečtena.
Samozřejmě, že nebyla odečtena. Ale problém je přece úplně jinde. Z Twist kreditu byla neoprávněně odečtena částka 400 Kč, která předtím pomocí SMS dobíjení nebyla navýšena. Kredit se tedy odečetl až z dalšího dobíjení na terminálu Sazky.
Po „snížení kreditu“ byl zůstatek cca 26 Kč. Přítelkyně tedy byla nucena dobít si znovu kredit, tentokrát částkou 400 Kč klasickým Twist kuponem. Pokoušel jsem se řešit znovu reklamaci na infolince, ale marně. Dověděl jsem se taky, že neproběhla platba z banky – Komerční banky. S tímto bankovním institutem nemám nic společného!?
Myslím, že z odchozích hovorů a SMS v době od 24.12.2004 do 4.1.2005 zjistíte skutečné náklady na volání.
t-mobile mi poslal vyjadreni, ve kterem uvadi, ze vse proveril a ze zadne neshody neshledal. takze se priste muze stat, ze mi kredit zase nekdy odepise a ja s tim zase nic neudelam ...