T-Mobile umožnil dobíjet kredit bez placení (+ vyjádření operátora)

Diskuze čtenářů k článku

Petr T.  |  24. 02. 2005 16:05

Já bych skoro byl ochoten uvěřit, že TMO dobře ví, že to takhle řešit nemůže, a jen čeká na to, až jeho počínání někdo napadne hromadnou žalobou a TMO ten soud prohraje. Pak bude mít v ruce nezpochybnitelně vyčíslenou škodu, kterou bude povinen nahradit, a může ji pak vymáhat na tom, kdo chybu v jeho systému způsobil - ať už jeho zaměstnanec (na tom by se moc nenapakoval) nebo nějaká dodavatelská firma, která zpackala software.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Svoboda  |  24. 02. 2005 09:02

Chování operátora nemůžu popsat jinak než neuvěřitelné. S jakou arogancí se chová ke svým zákazníkům a za svou chybu nechá platit je. Když už se chtěl chovat hnusně, tak měl mlžit, mlžit, mlžit... Ale on "hloupě" přizná svou chybu a bezostyšně ji nechá zaplatit ne viníka, ale toho, jehož peníze má nejblíže. To je podle mne taky krádež. Potvrzený kredit je již navždy zákazníka, a ne operátora, u něj je pouze uschován. A to, že na něj může sáhnout, a že to také dělá, je špatné, resp. neomluvitelné. Vždyť takto si není zákazník jist, že jakýkoli prodejce s logem T-Mobile nebude v budoucnu prohlášen za neoprávněného a veškeré transakce, které s ním zákazník provede mu operátor zruší. A "pochopitelně" nebude "své" peníze vyžadovat po partnerovi, ale po zákazníkovi. Už bych se začínal bát.
 
Pozn:
to už je jako v socialismu: ...ukradli ti gumičky do stěračů? Tak si zajdi na někam parkoviště a vem si jiné. To je "v pořádku", vždyť tobě byly také ukradeny, a přece se nebudeš honit za zlodějem bůhvíkde...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  24. 02. 2005 09:30

Takže člověk, kterej si koupí kradenou věc, tak je správné, že by ji neměl vracet? Trošku demagogie, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  24. 02. 2005 10:36

No že zrovna ty se oháníš demagogií. Ti twistaři koupili něco kradeného? Nejsem si jistý, to by měl rozhodnout soud. Ale pokud operátor potvrdí určitou výši kreditu, nemůže ji pak libovolně snížit, to je podle mě krádež. Nechápu, proč tady pořád omlouváš svého miláčka, mají bordel v účtování a trestají za to své uživatele tím, že je okradou. Je něco shnilého v nadnárodním Téčku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  24. 02. 2005 14:34

Není to žádná krádež, většina toho "falešného" kreditu je dobita s vědomím, že se jedná o podvod nebo hodně nestandardní "šedou" koupi" Předpokládám, že nikdo z těch zákazníků ani nebude mít žádný doklad o tom, že kredit koupili, jak chtějí potom dokazovat, že byli někým podvedeni, že si to nedobili přímo oni?. Stejně  tak se Ti může stát, že si na ulici od "někoho" koupíš neporušený a zabalený kupon, který však bude "vypnutý" (nepůjde s ním dobít,jelikož byl ukradený) a také příjdeš o prachy.. Těžko pak budeš uplatňovat nějakou reklamaci, jelikož je Ti jasné, žes to koupil s rizikem, že je to čórka. Stejně tak když jdeš kupovat do (auto)bazaru, může se Ti stát, že Ti koupenou věc policie bez náhrady zabaví, jelikož je kradená. Můžeš pak svůj nárok jedině uplatňovat jen u toho, kdo Ti to prodal. Nemůžeš řvát, že Tě Policie okradla. Prostě, když jdeš nakupovat do bazaru, musíš počítat s rizikem, že kupuješ kradené či hodně nestandardně nabyté zboží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  24. 02. 2005 19:15

Co sem pořád pletete ty příklady, které jsou mimo... Analogicky: TMO má vymáhat škodu po tom kdo mu ji způsobil! A to nebyl nikdo jiný než majitelé účtů, ze kterých nepřišly peníze!!! Tak už té trapné obrany hyper super nadnárodního neschopy nech  Ty Diskonte...

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Svoboda  |  24. 02. 2005 11:16

2XXTeens: já mluvím o tom, že zákazník přijal něco v dobré víře, operátor mu transakci potvrdil, a pak ho za to "potrestal". Operátor původně přiznal pravost a správnost navýšení kreditu. To už je jako u našeho parlamentu, že za jeho chyby platí jiní. Ale to co jsem schopen se skřípěním zubů tolerovat parlamentu, už nejsem schopen tolerovat obchodním společnostem.
To samozřejmě neznamená, že schvaluji počínání těch podvodníků, kteří si vědomým jednáním něco přisvojili, co patří jinému. Ale u zákazníků to bylo odlišné. Tady operátor postihuje nevinného, protože to je pro něj jednodušší a rychlejší. A nebo nám bude operátor předepisovat, že napříště si musíme vyžádat průkaz od prodejce...?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  24. 02. 2005 14:03

Přesně tak, operátor postihuje nevinné. Není přece žádný problém zjistit skutečné podvodníky. Kredit měl být dobit z určitého bankovního účtu, ten účet má číslo i zřizovatele. V trestním řízení musí banka sdělit, kdo konto založil – a na těchto lidech má Téčko vymáhat peníze. Samozřejmě, jednodušší je zachovat se k zákazníkům sprostě a vzít jim něco, co zaplatili. A ani nemusíme chodit tak daleko, jak je to vlastně u Twistu při ztrátě či odcizení simky? Dává nediskontní nadnárodní T-Mobile standardně novou kartu se stejným číslem a kreditem, jak je to běžné u diskontních operátorů? Nebo si kredit sprostě nechá? Může se to týkat kolem 3 milionů zákazníků, to není málo. Jak už jsem psal, o zákazníka jde u T-Mobile vždy až v poslední řadě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  24. 02. 2005 14:23

Operátor nepostihuje nevinné, operátor postihuje ty, kteří využívali "ukradených" služeb. Jak jsem již uváděl výše, když Ti někdo na ulici řekne, že Ti prodá tisícikorunovou bankovku za 500,- Kč, a Tobě to nebude divné a koupíš si jí, nemůžeš pak obviňovat nikoho jiného než sebe, či toho, kdo Ti to prodal, až Ti tu bankovku bez náhrady zabaví..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  24. 02. 2005 15:52

Pokud ale spolu zajdete do banky, která bankovku prověří a písemně potvrdí její pravost, těžko si to pak může po 14 dnech rozmyslet a říci, že ta bankovka je vlastně falešná, a bez náhrady ji kupujícímu zabavit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xman  |  24. 02. 2005 16:31

meleš ptákoviny...twisťák je anonymní, koupil si číslo s tím, že je anonymní a chce tak zůstat...jestli přijde o kartu, má smůlu...T-Mobile má o něm akorát jeho číslo...přijde do prodejny a řekne: Měl jsem tohle číslo, ukradli mi ho a chci ho zpátky....jak poznáš, že nekecá? nevíš o něm NIC!!!! takhle by moh přijít každej...na prodejně se podívají do počítače, vidí, že číslo někdo používá a nedokáže (ani prodejna ani ten twisťák), že to je to číslo, který si zakoupil...u tarifáka je to něco jinýho - znáš údaje, zavolá na infolinku, tam mu kartu bloknou a na prodejně vydají novou - se stejným číslem...ale proč?!? PROTOŽE VĚDÍ S KÝM JEDNAJÍ...S KONKRÉTNÍM ČLOVĚKEM A NE ANONYMNÍM TWISŤÁKEM!!!
A

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xman  |  24. 02. 2005 16:31

meleš ptákoviny...twisťák je anonymní, koupil si číslo s tím, že je anonymní a chce tak zůstat...jestli přijde o kartu, má smůlu...T-Mobile má o něm akorát jeho číslo...přijde do prodejny a řekne: Měl jsem tohle číslo, ukradli mi ho a chci ho zpátky....jak poznáš, že nekecá? nevíš o něm NIC!!!! takhle by moh přijít každej...na prodejně se podívají do počítače, vidí, že číslo někdo používá a nedokáže (ani prodejna ani ten twisťák), že to je to číslo, který si zakoupil...u tarifáka je to něco jinýho - znáš údaje, zavolá na infolinku, tam mu kartu bloknou a na prodejně vydají novou - se stejným číslem...ale proč?!? PROTOŽE VĚDÍ S KÝM JEDNAJÍ...S KONKRÉTNÍM ČLOVĚKEM A NE ANONYMNÍM TWISŤÁKEM!!!
a

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xman  |  24. 02. 2005 16:33

do hajzlu, proč to sem píše tolikrát?!?!?!?!?!?!?
 
OMLOUVÁM SE - TO BYLO NEDOPATŘENÍ!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  24. 02. 2005 19:18

To je jedno, stejně píšeš mimo  Protože: TMO má vymáhat škodu po tom, kdo mu ji způsobil a to nebyl nikdo jiný než majitelé účtů, ze kterých nepřišly peníze za kredit. A basta, účtenky s tím nemají co dělat...

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xman  |  24. 02. 2005 16:31

meleš ptákoviny...twisťák je anonymní, koupil si číslo s tím, že je anonymní a chce tak zůstat...jestli přijde o kartu, má smůlu...T-Mobile má o něm akorát jeho číslo...přijde do prodejny a řekne: Měl jsem tohle číslo, ukradli mi ho a chci ho zpátky....jak poznáš, že nekecá? nevíš o něm NIC!!!! takhle by moh přijít každej...na prodejně se podívají do počítače, vidí, že číslo někdo používá a nedokáže (ani prodejna ani ten twisťák), že to je to číslo, který si zakoupil...u tarifáka je to něco jinýho - znáš údaje, zavolá na infolinku, tam mu kartu bloknou a na prodejně vydají novou - se stejným číslem...ale proč?!? PROTOŽE VĚDÍ S KÝM JEDNAJÍ...S KONKRÉTNÍM ČLOVĚKEM A NE ANONYMNÍM TWISŤÁKEM!!!
a když

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xman  |  24. 02. 2005 16:31

meleš ptákoviny...twisťák je anonymní, koupil si číslo s tím, že je anonymní a chce tak zůstat...jestli přijde o kartu, má smůlu...T-Mobile má o něm akorát jeho číslo...přijde do prodejny a řekne: Měl jsem tohle číslo, ukradli mi ho a chci ho zpátky....jak poznáš, že nekecá? nevíš o něm NIC!!!! takhle by moh přijít každej...na prodejně se podívají do počítače, vidí, že číslo někdo používá a nedokáže (ani prodejna ani ten twisťák), že to je to číslo, který si zakoupil...u tarifáka je to něco jinýho - znáš údaje, zavolá na infolinku, tam mu kartu bloknou a na prodejně vydají novou - se stejným číslem...ale proč?!? PROTOŽE VĚDÍ S KÝM JEDNAJÍ...S KONKRÉTNÍM ČLOVĚKEM A NE ANONYMNÍM TWISŤÁKEM!!!
a když už

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xman  |  24. 02. 2005 16:31

meleš ptákoviny...twisťák je anonymní, koupil si číslo s tím, že je anonymní a chce tak zůstat...jestli přijde o kartu, má smůlu...T-Mobile má o něm akorát jeho číslo...přijde do prodejny a řekne: Měl jsem tohle číslo, ukradli mi ho a chci ho zpátky....jak poznáš, že nekecá? nevíš o něm NIC!!!! takhle by moh přijít každej...na prodejně se podívají do počítače, vidí, že číslo někdo používá a nedokáže (ani prodejna ani ten twisťák), že to je to číslo, který si zakoupil...u tarifáka je to něco jinýho - znáš údaje, zavolá na infolinku, tam mu kartu bloknou a na prodejně vydají novou - se stejným číslem...ale proč?!? PROTOŽE VĚDÍ S KÝM JEDNAJÍ...S KONKRÉTNÍM ČLOVĚKEM A NE ANONYMNÍM TWISŤÁKEM!!!
a když už jsme u

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xman  |  24. 02. 2005 16:31

meleš ptákoviny...twisťák je anonymní, koupil si číslo s tím, že je anonymní a chce tak zůstat...jestli přijde o kartu, má smůlu...T-Mobile má o něm akorát jeho číslo...přijde do prodejny a řekne: Měl jsem tohle číslo, ukradli mi ho a chci ho zpátky....jak poznáš, že nekecá? nevíš o něm NIC!!!! takhle by moh přijít každej...na prodejně se podívají do počítače, vidí, že číslo někdo používá a nedokáže (ani prodejna ani ten twisťák), že to je to číslo, který si zakoupil...u tarifáka je to něco jinýho - znáš údaje, zavolá na infolinku, tam mu kartu bloknou a na prodejně vydají novou - se stejným číslem...ale proč?!? PROTOŽE VĚDÍ S KÝM JEDNAJÍ...S KONKRÉTNÍM ČLOVĚKEM A NE ANONYMNÍM TWISŤÁKEM!!!
a když už jsme u Toho -

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xman  |  24. 02. 2005 16:31

meleš ptákoviny...twisťák je anonymní, koupil si číslo s tím, že je anonymní a chce tak zůstat...jestli přijde o kartu, má smůlu...T-Mobile má o něm akorát jeho číslo...přijde do prodejny a řekne: Měl jsem tohle číslo, ukradli mi ho a chci ho zpátky....jak poznáš, že nekecá? nevíš o něm NIC!!!! takhle by moh přijít každej...na prodejně se podívají do počítače, vidí, že číslo někdo používá a nedokáže (ani prodejna ani ten twisťák), že to je to číslo, který si zakoupil...u tarifáka je to něco jinýho - znáš údaje, zavolá na infolinku, tam mu kartu bloknou a na prodejně vydají novou - se stejným číslem...ale proč?!? PROTOŽE VĚDÍ S KÝM JEDNAJÍ...S KONKRÉTNÍM ČLOVĚKEM A NE ANONYMNÍM TWISŤÁKEM!!!
a když už jsme u Toho - T-Mobile je v

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xman  |  24. 02. 2005 16:31

meleš ptákoviny...twisťák je anonymní, koupil si číslo s tím, že je anonymní a chce tak zůstat...jestli přijde o kartu, má smůlu...T-Mobile má o něm akorát jeho číslo...přijde do prodejny a řekne: Měl jsem tohle číslo, ukradli mi ho a chci ho zpátky....jak poznáš, že nekecá? nevíš o něm NIC!!!! takhle by moh přijít každej...na prodejně se podívají do počítače, vidí, že číslo někdo používá a nedokáže (ani prodejna ani ten twisťák), že to je to číslo, který si zakoupil...u tarifáka je to něco jinýho - znáš údaje, zavolá na infolinku, tam mu kartu bloknou a na prodejně vydají novou - se stejným číslem...ale proč?!? PROTOŽE VĚDÍ S KÝM JEDNAJÍ...S KONKRÉTNÍM ČLOVĚKEM A NE ANONYMNÍM TWISŤÁKEM!!!
a když už jsme u Toho - T-Mobile je v poskytování

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xman  |  24. 02. 2005 16:31

meleš ptákoviny...twisťák je anonymní, koupil si číslo s tím, že je anonymní a chce tak zůstat...jestli přijde o kartu, má smůlu...T-Mobile má o něm akorát jeho číslo...přijde do prodejny a řekne: Měl jsem tohle číslo, ukradli mi ho a chci ho zpátky....jak poznáš, že nekecá? nevíš o něm NIC!!!! takhle by moh přijít každej...na prodejně se podívají do počítače, vidí, že číslo někdo používá a nedokáže (ani prodejna ani ten twisťák), že to je to číslo, který si zakoupil...u tarifáka je to něco jinýho - znáš údaje, zavolá na infolinku, tam mu kartu bloknou a na prodejně vydají novou - se stejným číslem...ale proč?!? PROTOŽE VĚDÍ S KÝM JEDNAJÍ...S KONKRÉTNÍM ČLOVĚKEM A NE ANONYMNÍM TWISŤÁKEM!!!
a když už jsme u Toho - T-Mobile je v poskytování služe b

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xman  |  24. 02. 2005 16:31

meleš ptákoviny...twisťák je anonymní, koupil si číslo s tím, že je anonymní a chce tak zůstat...jestli přijde o kartu, má smůlu...T-Mobile má o něm akorát jeho číslo...přijde do prodejny a řekne: Měl jsem tohle číslo, ukradli mi ho a chci ho zpátky....jak poznáš, že nekecá? nevíš o něm NIC!!!! takhle by moh přijít každej...na prodejně se podívají do počítače, vidí, že číslo někdo používá a nedokáže (ani prodejna ani ten twisťák), že to je to číslo, který si zakoupil...u tarifáka je to něco jinýho - znáš údaje, zavolá na infolinku, tam mu kartu bloknou a na prodejně vydají novou - se stejným číslem...ale proč?!? PROTOŽE VĚDÍ S KÝM JEDNAJÍ...S KONKRÉTNÍM ČLOVĚKEM A NE ANONYMNÍM TWISŤÁKEM!!!
a když už jsme u Toho - T-Mobile je v poskytování služeb a péči o zákazníka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tech  |  24. 02. 2005 20:16

2:SVOBODA..Kolega si koupil auto, na Policii mu potvrdili techničák ( pravost a spravnost) a asi za cca půl roku  musel auto vrátit...bylo kradené..............peníze  nikdo nevratíl.Zde Policie také postihla nevinného........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan Hofrichter  |  24. 02. 2005 01:27

Zdravím všechny! Nechápu čím ještě T-mobile může lákat zákazníky. To co se stalo a ublížilo běžným uživatelům je neomluvitelné (ať je to podvod či nikoliv). Oskar je na tom cenově o spoustu procent lépe, a kdo se potřebuje dovolat odkudkoliv radši zaplatí o něco více za Eurotel.. Nechci tady znevýhodňovat jednoho operátora, ale lidi, tím že na Vás bude v telefonu řvát "nějáká píseň" a navíc Vás operátor okrade, neušetříte ani čas, ani peníze... Je mi jasné, že mi za tento můj názor někdo napadne, avšak je to názor jednoho nedůležitého čtenáře "mobilních debad"....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrD  |  24. 02. 2005 05:45

Souhlasím, nejlépe se k zákazníkovi chová Oskar - otci ukradli mobil s Oskartou, stačilo zavolat na Oskarlinku a zablokovat kartu a pak se stavit v prodejně a na místě dostal NOVOU SE STEJNÝM ČÍSLEM - ZADARMO!!! TMobil nebo Eurotel by se na vás vykašlali  TMobil sux, k nim bych nešel ani nic...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrD  |  24. 02. 2005 05:46

Souhlasím, nejlépe se k zákazníkovi chová Oskar - otci ukradli mobil s Oskartou, stačilo zavolat na Oskarlinku a zablokovat kartu a pak se stavit v prodejně a na místě dostal NOVOU SE STEJNÝM ČÍSLEM - ZADARMO!!! TMobil nebo Eurotel by se na vás vykašlali  TMobil sux, k nim bych nešel ani nic...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrD  |  24. 02. 2005 05:46

Souhlasím, nejlépe se k zákazníkovi chová Oskar - otci ukradli mobil s Oskartou, stačilo zavolat na Oskarlinku a zablokovat kartu a pak se stavit v prodejně a na místě dostal NOVOU SE STEJNÝM ČÍSLEM - ZADARMO!!! TMobil nebo Eurotel by se na vás vykašlali  TMobil sux, k nim bych nešel ani nic...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  24. 02. 2005 09:23

Ne každý má žaludek na to, aby využíval služeb diskontního, výprodejového Oskara.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  24. 02. 2005 10:39

A ne každý má žaludek na to, aby používal nediskontní T-Mobile, který má bordel v účtování a ještě za to okrade své zákazníky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tech  |  24. 02. 2005 11:20

Co to plácáš, TMO že okradl své zákazníky.????Ty ses zbláznil.Kdyby se to stalo tvé společnosti, mluvil by si jinak.Podvodníci údělali levou ( podvod) a TMO se brání, zbytek je na policii.Málokdo nevěděl o co běží......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  24. 02. 2005 11:41

Ano, T-Mobile svým zákazníkům potvrdil určitou výši kreditu a pak jim ho sebral, přičemž vina je jen na jejich straně, protože jejich chyba tento podvod umožnila. Kdyby se to stalo v mé společnosti, byli by trestáni ti, co to umožnili/způsobili chybou v softwaru. Co je mým zákazníkům do toho, že mám ve firmě bordel? Za svůj bordel mám platit já, ne mí zákazníci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jezevec  |  24. 02. 2005 01:04

Když dobijete kredit u terminálu SAZKA - jak zjistíte, že SAZKA skutečně T-mobile zaplatila za tento kredit? Naťukáte dobíjecí číslo do mobilu, ověříte dobití, .. . . . .  - ještě něco?

Když si někde u pumpy nebo v trafice koupíte dobíjecí kartu - jak zjistíte, že je pravá, nezfalšovaná, a její výrobce za dobíjecí číslo T-mobilu zaplatil? Zkontrolujete celofán, naťukáte dobíjecí číslo do mobilu, ověříte dobití, .. . . . .  - ještě něco?

Když si někde (kde to neznáte) najdete značkovou prodejnu T-mobile, a zaplatíte tam kredit - jak zjistíte, že to je skutečně značková prodejna T-mobile?  Že to má nade dveřma a na plakátech zhruba takový písmenka jako je logo T-mobile .. . . . .  - ještě něco? Nebo snad ověřujete na netu každou prodejnu, než do ní vlezete?


Přemýšlím, čím se ti lidi, co jim T-mobile strhnul "neoprávněně" dobitý kredit, vlastně provinili.
Že nakoupili výhodnou kartu od člověka, který je otravoval v obchoďáku a představil se jako dealer značky, a nabízel něco výhodnějšího než obvykle? Tak to už se mi stalo aspon desetkrát, a doposud to byl opravdicvký dealer značky.
Že nedostali účtenku? Kolik jich chcete? A jak dlouho vy schováváte účtenky od kreditů od kterých vám již na displeji mobilu proběhlo potvrzení o dobití, pokud vám to neproplácí firma (či maminka?)?


Tak co ti lidi udělali špatně?
Míním - že jeden podprůměrný právník by na to s hromadnou žalobou T-mobile vykostil tak, že by se radši přejmenoval zpátky na Paegas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jezevčík  |  24. 02. 2005 09:18

Kampeličky lákaly na nereálně vysoký úroky, lidi jim uvěřili a přišli o prachy, respektive my všichni jsme přišli o prachy, protože náš milej stát těm důvěřivcům jejich "dobře investovaný" peníze po krachu kampeliček vrátil z našich daní.

Tak co ti lidi udělali špatně?
Míním - že část z nich byli "vyčuránkové", kteří si chtěj za každou cenu namastit kapsu, no a zbytek prostě jen nemyslel hlavou...nevadí, my to za ně přece rádi zatáhnem

Podobnost čistě náhodná?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jezevec  |  24. 02. 2005 11:03

V kampeličkách lidi udělali chybu zcela zásadní. Nepečetli si stanovy, kde se jasně píše, že svým vkladem se stávají de facto tichými společníky ústavu. Místo aby se starali o to, jak ústav jejich peníze jejich jménem spravuje - ponechali blazeovaně veškerou rozhodovací moc na představenstvech a čekali na 30% úrok. To je chyba. Bejt státem, nedám jim nic.
Vovšem dokud mi neodpovíte, jak si ověřujete, jestli prodejce vašeho kreditu zaplatil T-mobilu - míním že pochybení je na straně T-mobile.
Představte si, že zaměstnavatel vám zaplatí výplatu - - - a za 14 dní vám řekne, že odběratel mu nezaplatil za vámi odvedenou práci, a vytuneluje vám konto. Jo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  24. 02. 2005 09:27

Míním - že jeden podprůměrný právník by na to s hromadnou žalobou T-mobile vykostil tak, že by se radši přejmenoval zpátky na Paegas.
T-Mobile nikoho neokradl, ani nepodvedl. Těžko by na něm někdo něco soudil. Průser je pouze to, že ten podvod je spojen s jeho jménem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jezevec  |  24. 02. 2005 11:15

Podle toho jak je problém, popsaný - T-mobile odečetl lidem zakoupený kredit (teď nebudu řešit jakým způsobem a za jakou cenu zakoupený kredit, protože všelijaké spešl akce dělá i operátor) - - - JENOM proto, že za něj od prodejce nedostal zaplaceno.
Domnívám se, že právní základ takovéto transakce je přinejmenším v rozporu se zvykovým právem euroatlantické civilizace.
Princip jsem popsal o řádek výše: Odběratel nezaplatí vašemu zaměstnavateli - zaměstnavatel vám vytuneluje konto a strhne si zpátky vaše poslední dvě výplaty. Zajímalo by mne, jestli se to podle vás dá označit alespoň orietnačně za podvod nebo krádež.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jouda  |  23. 02. 2005 20:44

Dobijeci kupon neni falesna bankovka. Kdyz mi jej (zvlaste z bankomatu) nekdo poskytne na urcitou hodnotu za polovicni cenu, tezko mohu posoudit jeho pravost. Duvody proc tak nekdo cini nemusi byt na prvni pohled podezrele (napr. je ve financni tisni a potrebuje hotovost, presel na jineho operatora a uz by hodnotu kuponu neprovolal apod.). Trestat tak spotrebitele tim, ze mu jiz drive nabyty a pravomocne operatorem overeny kredit zrusim je tak zcela jiste pravne napadnutelne. A to bez ohledu na to co ma, ci nema, operator ve svych vnitrnich podminkach. Skandal? Ovsem! Pouceni pro spotrebitele: rychle "zmizet" ke konkurenci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  23. 02. 2005 20:49

Si pleteš pojmy s dojmy, dobíjëcí bankomaty u TM žádné kupony nedávají, kredit dobíjí přímo, žádnej papír do ruky nedostaneš..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dawe  |  23. 02. 2005 17:41

Mám na to stejný názor. T-Mobile si za to muze sám, kdyby to fungovalo tak jak melo nic takovýho by se nestalo. A proc to ted strhava z mobilu a nezjisti si majitele kreditky co to pres ní delal? Vzdyt sam T-mobile byl v tom podvodu zapleten. Sam zakaznikovy rekl - ano transakce byla provedena a byl vam pricten kredit. Kdyby toto neudelal, asi by na ten podvod nikdo nenaletel.
Tak m napadá, myslíte, ze je legalni kdyz mi nekdo ukradne auto pak ho nekomu proda, abych si k nemu prisel a to auto si vzal? Ja myslim, ze ne, ze se to musi nahlasit na policii a ta teprve zjisti jestli to tak je... myslím, ze nastala stejná situace - jak mi muze nekdo sebrat neco co mam, aniz by nekdo rozhodl o tom ze jsem toho nenabil po pravu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xman  |  23. 02. 2005 19:49

blbý je, že to, že transakce byla provedena odesílá automat, když zaregistruje dobíjení, ale jestli odešly prachy z banky, to už automat nemá šanci ověřit, tak netlachej...od T-Mobile jsou podaný žaloby a to, že nějakej pisálek vypustí článek, kterej spustí takovou vlnu a neověří si údaje u operátora, tak to je absolutní pí**vina

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  24. 02. 2005 19:10

TMO má vymáhat peníze po majitelích účtů, ze kterých jim nedorazily peníze. TMO to po***

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  23. 02. 2005 17:26

teď už fakt neodolám. To jsou rány, co? Tohle má na svědomí který přeběhnuvší agent?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef Černotík  |  23. 02. 2005 16:53

Ano, je to tak. Ať si říká kdo chce, že T-Mobile odečetl kredity po právu, tak je třeba říct, že hlavní chyba je právě na straně růžového operátora. Kdyby si totiž řádně zabezpečili systém dobíjení, tak se jim to nestalo. I já už mám pocit, že až mi skončí smlouva, tak od růžováků odejdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rudormi@seznam.cz  |  23. 02. 2005 13:10

mne se stala jina vec (resp. moji holce), ale evidentne to ma spojitost... toto je oficialni dopis, ktery jsem poslal na t-mobile:

Věc: Reklamace

 

 

Dobrý den,

dne 24.12.2004 jsem se snažil dobít kredit mé přítelkyni prostřednictvím SMS dobíjení přímo z menu mého telefonu. Přišla mi potvrzující zpráva o úspěšném navýšení kreditu. Kredit však ve skutečnosti navýšen nebyl. Nevěnoval jsem tomu zvýšenou pozornost, byly Vánoce, síť byla nejspíše přetížena atd.

 

Z důvodu nenavýšení kreditu si přítelkyně dobila kredit částkou 500 Kč na terminálu Sazky dne 31.12.2004.

 

Dne 4.1.2005 přišla přítelkyni SMS z čísla 4603 tohoto znění:

„Vážený zákazníku, snižujeme Vám Twist kredit navýšený pomocí SMS dobíjení, protože jsme neobdrželi úhradu ze strany banky. Děkujeme Vám za pochopení.“

 

Ihned po obdržení této SMS jsme společně zašli do značkové prodejny T-Mobile, kde jsem chtěl tuto reklamaci řešit. Jediné, co byl váš pracovník schopný (ochotný?) udělat bylo to, že mi z mého telefonu vytočil infolinku 4603. Tam jsem se dověděl, že mám vyčkat na výpis ze svého účtu, abych zjistil, jestli částka 400 Kč byla odečtena.

Samozřejmě, že nebyla odečtena. Ale problém je přece úplně jinde. Z Twist kreditu byla neoprávněně odečtena částka 400 Kč, která předtím pomocí SMS dobíjení nebyla navýšena. Kredit se tedy odečetl až z dalšího dobíjení na terminálu Sazky.

 

Po „snížení kreditu“ byl zůstatek cca 26 Kč. Přítelkyně tedy byla nucena dobít si znovu kredit, tentokrát částkou 400 Kč klasickým Twist kuponem. Pokoušel jsem se řešit znovu reklamaci na infolince, ale marně. Dověděl jsem se taky, že neproběhla platba z banky – Komerční banky. S tímto bankovním institutem nemám nic společného!?

 

Myslím, že z odchozích hovorů a SMS v době od 24.12.2004 do 4.1.2005 zjistíte skutečné náklady na volání.
t-mobile mi poslal vyjadreni, ve kterem uvadi, ze vse proveril a ze zadne neshody neshledal. takze se priste muze stat, ze mi kredit zase nekdy odepise a ja s tim zase nic neudelam ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luky  |  23. 02. 2005 13:36

Zase o důvod víc proč nebýt s T-mobile

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VwENA....  |  23. 02. 2005 13:55

... a s kýmpak??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  23. 02. 2005 14:02

No s tebou preci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr. Radil  |  24. 02. 2005 08:12

No tak to je tedy fakt síla !!!   Tohle bych si tedy opravdu líbit nenechal. Zkus se podívat na webové stránky www.spotrebitele.cz  ( popř. www.amm.cz ) a pošli tam popis svého problému s žádostí o pomoc a třeba Ti poradí nebo i pomůžou. To dobíjení kreditu už tam řeší. Tak to zkus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  24. 02. 2005 19:06

Nenech si sr*át na hlavu!!! Pokud to je tak jak píšeš, v právu jsi ty a nedej jim pokoj! Držím palec.

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  23. 02. 2005 12:39

Pokud byl někdo hamižný a nakupoval kredit s vědomím, že se jedná zřejmě o podvod či hodně nestandardní koupi, a on to skutečně podvod byl, je to JEHO SMŮLA! Operátor nemá šanci rozeznat lidi, co si dobili sobě, nebo za peníze někomu jinému. A mimochodem peníze, co již byly provolány, tak operátor již po zákaznících zpět nechce. Je to to samé, když někde "vyfásnete" falešnou tisícovku a zaplatíte s ní, samozřejmě Vám ji ZCELA bez náhrady zabaví a ještě vás mohou i zavřít. Nebo když si koupíte od pochybného člověka kradené auto, také Vám ho zcela bez náhrady vezmou a musíte prachy chtít po tom, od koho jste to koupili, nemůžete obvinit nikoho jiného než sebe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
polda cz  |  23. 02. 2005 13:01

Zákazník také nemá šanci rozeznat falešného či pravého dealera,navíc v době kdy sám TMO vyjede s akcí Twist karta s 2000(3000?) jednotkami a ve vánoční (novoroční)reklamní mánii snadno uvěříte,že je vše OK.Když už měli nějaké info tak mohli všem Twistům poslat varovnou sms,u kravin jako NALADTE SI MOBIL......(obch.sdělení) na nějaký blbý vyzvánění jim to problém nedělá.
 A nádnárodní společnosti se nemůže stát takováto záležitost- není přece DISKONT ,že ?!?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  23. 02. 2005 14:02

co to meles ty hovadko...Mozna,blby lidi jako ty nalitnou,ale clovek co ma vsech pet pohromade si musi rict,ze za tim je neco nekaleho,obzvlaste kdyz neco kupuju bez paragonu,ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*****  |  23. 02. 2005 15:25

Ti napíšu paragonů kolik budeš chtít

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
polda cz  |  23. 02. 2005 16:36

Nejdřív vysvětli,jak je možné že se někdo může štrachat v kreditech ?!?! Nezávisle na vůli provozovatele.Co bys dělal,kdyby tohle bylo v bance st vejma lovema. 
Nejde o to jestli někdo někomu nalít nebo ne,ale že se takovéto věci přece nemohou stávat.To si mohl někdo během této doby u TM nahrát nějaký čísla(účetní,cash,nebo na svůj účet) a pak to všem kromě sebe smazat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  23. 02. 2005 23:02

Ale tady přece o žádná kouzla a čáry nešlo. Podvodník si prostě založil účet, na kterém nebyly žádné peníze, a pak z něho dobíjel kredity. A TMO díky chybě ve svém systému nezjistil, že na účtu peníze nejsou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  23. 02. 2005 17:36

Sleva 25% je nestandardni koupe? Kdyz zaplatite tri litry, tak Vam k tomu kreditu operator prida zbrusu novy mobil ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  23. 02. 2005 23:15

A mimochodem peníze, co již byly provolány, tak operátor již po zákaznících zpět nechce.

Operátor, jak sám píše, si provolané peníze strhnul, pokud bylo z čeho, tj. pokud si mezitím zákazník znovu kredit standardním způsobem dobil. To, že si nestrhnul kredit do mínusu, není od TMO projev nějaké charity či blahosklonnosti, nýbrž chladný kalkul. Je přece jasné, že pokud by někdo zjistil, že má kredit třeba -1000 Kč, tak SIM raději zahodí a pořídí si novou. A dost by mě překvapilo, kdyby zase od stejného operátora, který s ním takhle zatočil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  24. 02. 2005 19:04

Seš trochu mimo  TMO má vymáhat peníze po majitelích účtů, ze kterých mu nepřišly peníze a obyčejné zákazníky nechat na pokoji... Tohle musíš uznat snad i ty

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xman  |  23. 02. 2005 12:02

nikdo o žádnou částku nepřišel - maximálně svojí důvěřivostí, že naletěl podvodníkům, ale vzhledem k tomu, že dobíjené peníze nebyly odečteny z účtů (někdy i tisícové částky), tak volání, které bylo v době nabitých, ale neproplacených částek, uskutečněno šlo na vrub T-Mobile ... to jen tak pro informaci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jackxx  |  23. 02. 2005 15:03

jsi to asi špatně pochopil. nevím jak to ty podvodníci dělali, ale ty lidi, který si dobíjeli kredit přes někoho jim platili v hotovosti...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xman  |  23. 02. 2005 19:44

tak je to pouze blbost těch lidí a jejich důvěřivost :))  T-Mobile se zachoval správně - přece nebude sponzorovat podvodníky...a to, že je českej národ vychcanej a chce na tom jen rejžovat se zase ukázalo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  23. 02. 2005 22:50

No, myslím, že tady o něčí blbost, natož pak o důvěřivost, právě vůbec nešlo. Protože Ti lidé si nejspíš počkali, až jim přijde potvrzení o dobití, resp. si ověřili, že kredit je skutečně navýšen, a pak teprve zaplatili. Myslím, že víc se ani udělat nedalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  24. 02. 2005 19:02

Vychcanej máš v hlavě  Má vymáhat peníze po majitelích kont, ze kterých mu nepřišly peníze. Co je na tom k nepochopení?

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VwENA....  |  23. 02. 2005 11:56

Myslím, že lidé jsou nepoučitelní a když jim někdo nabídne na parkovišti u hypermarketu zánovní digitál za 1 000,- Kč, oni koupí a pak se diví, že byl kradený.... Ach jo kdy už čeští lidé otevřou oči.... 
... každá zajímavě "výhodná akcička" od někoho pochybného smrdí a komu není rady, tomu není pomoci.  
... klidně si mě "sežerte", ale já jsem s T-Mobile spokojen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  23. 02. 2005 12:34

V podstate souhlasim.. lidi dokazou byt neuveritelne hloupi. I kdyz na zruseni tech kreditu mel T-Mobile podle vseho plne pravo, mohl se vuci podvedenym postavit trochu jinak. Z hlediska marketingu to urcite dobre neudelal, protoze lidi co si to prectou, budou automaticky nadavat na T-Mobile jako na toho, kdo je obral, protoze mel v dobijeni bordel..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  23. 02. 2005 17:33

Ja si myslim, ze problem je, ze T-Mobile jim to dobiti kreditu potvrdil. Nevim jak Vy, ale ja bych prave to potvrzeni o dobiti ze strany T-Mobilu povazoval za potvrzeni korektnosti cele transakce. Za chyby by se melo platit, zvlaste za ty bezpecnostni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  23. 02. 2005 12:36

No on tu jisty rozdil preci jen je. Nahanece T-mobilu jsem pred casem potkaval snad na kazdem druhem rohu. Jak ma clovek poznat, ze nektery z nich je falesny a nejedna se o nejakou akci operatora slouzici k nalakani zakaznika?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vasek  |  23. 02. 2005 13:49

to ale nejsou zamestnanci t-mobile nýbrž nějaké firmy "optionněco" a jen zoufalec si koupi tarif na ulici jen aby něco málo ušetřil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Chrz  |  23. 02. 2005 13:33

Omyl. Oni ho koupí s tím, že si myslí, že je kradený (a proto je tak levný). Naštvou se až v momentě, kdy zjistí, že je to šunt (viz aféra Cannonmatic)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rosnidlo  |  23. 02. 2005 13:33

a co oskarova hodinova jizda? takova nabidka take vypada dost nepravdepodobne ze je myslena seriozne, nabidka dobiti tvist s kdovijakou slevou je proti tomu uplne trapna.
a ja si uz zdarma provolal cisteho casu vic nez 12 hodin 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Georg  |  24. 02. 2005 08:43

Zase malý česky Honza k penězům prišel(spiš nalý český gauner)...T-mobil měl všechny "poškozené" pozvat na letenskou pláň a "zdarma"je spráskat bičem a rány posolit...Totéž měli udělat i majitelé hyper nesmyslů v nedávné akci slev a výprodejů kdy "český zákazník"(spotřební hovado)byl schopen v rámci slev se navzájem ušlapat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  24. 02. 2005 10:43

Kdy už Češi nechají toho sebemrskačství. Nejsme o nic horší než jiní, ty masochisto. Stačí se podívat, jak to vypadá při slevách v Německu, Anglii či USA. Tam po sobě lidi opravdu šlapou, případně se bodají nožema. V jednom německém obchodě nabídli slevy pro ty, co přijdou nakoupit úplně nazí. Kolik jich přišlo ti můžu poslat mejlem na fotkách.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Georg  |  24. 02. 2005 11:08

Jak se to skandovalo na té letenské pláni v 89 roce? Nejsme jako oni!!
Máme holé ruce nebo máme hole v ruce? Nevím jestli konzumní život západu je pro nás vzorem.A ten bič potřebujeme určitě,protože nevíme kam patříme.Za bolševyka jsme mluvili rusky,dnes za vlády gaunerů mluvíme s horkým bramborem v hubě a pokud se čína stane velmocí(stačí ekonomickou)tak budem mluvit čínsky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolio (novy)  |  23. 02. 2005 11:20

Tady má T-Mobile šanci se vytáhnout a naznačit že není tak hamižný jako to dokázal třeba v akci Melouny. Mohl by těm poškozeným připsat v kreditu alespoň tu částku co skutečně zaplatili. Ale takový konkurenční boj tu zase dnes nezuří...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aljosha  |  23. 02. 2005 12:01

Otázka zní - jak to TMO zjistí, kolik, kdo a komu vlastně zaplatil. Že by kvůli tomu každého zvlášť obvolával a spoléhal na jeho "čestný slovo"...? To asi nehrozí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  24. 02. 2005 18:58

Bude vymáhat prostředky po majitelích účtů, ze kterých mu nepřišly peníze a zákazníky nechá na pokoji. Jak prosté

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aljosha  |  23. 02. 2005 11:18

Hacknutý servery, zásadní chyba v systému dobíjení předplacenejch karet - není toho nějako mnoho v poslední době...??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xman  |  23. 02. 2005 13:07

kdybys četl i zahraniční servery, tak je daleko pravděpodobnější než se do telefonu Hiltonový dostat přes obdobu t-zones, že se někde ožrala a zapomněla někde svého mobilního miláčka...takový informace, co byly ukradený z jejího telefonu operátor neuchovává...tel. čísla jsou na SIMce nebo v telefonu...a obrázky leda v nějakým MediaAlbu, ale to stejně nikdo nepoužívá....tohle bych na operátora neházel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jackxx  |  23. 02. 2005 14:59

No, si myslím, že jsi ty zahraniční servery četl špatně. Já jsem četl něco o tom, že neměla telefon, ale něco jako PocketPC, Smartphone nebo podobnou mrchu a ta si svoje data nahrává (nebo zálohuje nebo co) na server. A odtamtud je ukradli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xman  |  23. 02. 2005 16:21

Sidekick je komunikátor - nechápu, proč by si měl komunikátor zálohovat data na netu (pokud to není přímo zálohování dat iniciované samotným majitelem), ale to už je pak čistě věc toho dotyčného kam si to zálohuje a ne věc operátora...a i další telefony typu Smart nebo PocketPC nedělají žádnou zálohu, mají svojí vestavěnou pamět

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
náhodný kolemjdoucí  |  23. 02. 2005 11:14

celkem drzost od t-mobilu, strhnout jim ten kredit. to oni jsou ti, kdo v tom měl bordel, tak by si to měli vyžrat. hodit to na zákazníčka, kterej si třeba počkal na připsání kreditu a teprv pak tomu filutovi zaplatil je dost hustá sviňárna... bravo!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav_Malek  |  23. 02. 2005 11:17

jestli to není tak, že na to T-mobile má právo, protože když si aktivuješ twist kartu, tak nějakým způsobem souhlasíš s tím, že k dobíjení budeš používat jen určitých vyjmenovaných způsobů ..... pokud ve všeobecných podmínkách tohle není, je to samozřejmě na soud s t-mobilem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Siemens S6  |  23. 02. 2005 15:30

T-Mobil je prachsprostý zloděj. Twist je ze svého principu anonymní a není možné kredit odebírat. Mají ho připsat teprve potom, až jim přijde platba, nebo dát limit kolik maximálně lze dobít - když se chtějí nějak chránit.
Mám s nimi také podobně špatné zkušenosti a bojkotuju je tím, že když má někdo více telefonů (skoro každý) tak zásadně volám na jiného operátora - Eurotel, Oskar, pevná síť

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 02. 2005 16:13

když si koupíš naftu na černém trhu a pak se ti po*ere motor, taky nepůjdeš za fa. Shell, Aral atd. T-mobile se zachoval naprosto správně. Hlavně si myslím, že chyba je taky na straně banky. Ta uvolňuje peníze nikoli t-mobile. Žádný takto "okradený" klient nemá na kredit doklad. Zajdi si do ET nebo Oskara, že ti nejde dobít kredit, že jsi si omylem setřel i číslo. Co myslíš, zě ti řeknou. Budou po tobě chtít paragon, teprve pak se s tebou budou bavit.
T-mobile se zachoval naprosto správně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  24. 02. 2005 18:53

Zajdi si do ET nebo Oskara, že ti nejde dobít kredit, že jsi si omylem setřel i číslo. Co myslíš, zě ti řeknou. Budou po tobě chtít paragon, teprve pak se s tebou budou bavit.
 Checht  Trochu moc jednoduché, ne?  Jednodušší varianta: Zavoláš na infolinku, řekneš že sis setřel číslo, oni te požádají o výrobní číslo kuponu a některá číslice, která jsi nesmazal a pak ti kredit připlácnou
BTW Co sem pleteš naftu z černého trhu?  TMO má vymáhat prostředky po majitelích účtů, ze kterých jim nepřišly peníze a ne brát kredit lidem, kteří za chybu TMO nemohou. A to o vychcynosti lidí, kteří si v předvánočních akcích koupí kredit se slevou 25%... To už musí napsat úplný bezmozek  (Teď nemluvím přímo o tobě...)

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  23. 02. 2005 10:40

Vždy o důvod víc, proč nebýt s nimi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor