T-Mobile vyjde vstříc zákazníkům postiženým povodněmi

T-Mobile vyjde vstříc zákazníkům postiženým povodněmi

Speciální nabídku pro zákazníky, kteří byli výrazně postiženi živelnou pohromou připravil T-Mobile. Od středy 22. července 2009 mohou tito zákazníci požádat o několik typů úlev, které jim mohou pomoci při řešení obtížné životní situace. Zákazníci, kteří prokáží, že jim živelná katastrofa způsobila závažnou újmu, mohou získat následující výhody:

  • novou SIM karta se stávajícím číslem zdarma
  • slevu 500 Kč na nový telefon
  • možnost předčasného prodloužení smlouvy a získání telefonu za zvýhodněnou cenu (od 1 Kč)
  • posun splatnosti posledního vyúčtování, popřípadě domluvení splátkového kalendáře
  • výhody lze vzájemně kombinovat

Pro přiznání výhody je třeba předložit doklad totožnosti/náhradní doklad a některý z dokumentů průkazně svědčících o tom, že zákazník byl významnou měrou postižen, např. doklad o poskytnutí dávky mimořádné okamžité pomoci v hmotné nouzi, protokol o pojistném plnění či jiný dokument dokládající skutečnost, že žadatel byl výrazně zasažen živelnou pohromou.

Všechny zmíněné výhody lze získat na značkových prodejnách. Posun splatnosti a splátkový kalendář je možno vyřídit prostřednictvím Zákaznického centra (4603 - volání ze sítě T-Mobile zdarma), kde také zákazníci získají bližší informace. Nabídka platí do odvolání.

Témata článku: Operátoři, T-Mobile, Ostatní, Mobil

Určitě si přečtěte