T-Mobile vylepšuje Registr zmeškaných hovorů

Diskuze čtenářů k článku

MASH  |  26. 11. 2004 00:49

Psal jsem to jiz do nejakeho fora,ale rad to zopakuju primo pod clanek:
Bohuzel nam T-Mobile "klesnul" na uroven ET a Oskara a udelal to tim nejednodussim a nejlevnejsim zpusobem -- a sice pres presmerovani! Takze pri kazdym hovoru me otravuje upozorneni o presmerovani!Tohle me ale nastvalo!!!!!Jsem zvykly hned pri zvoneni zapinat HF a takhle musim cekat, nez ta idiotska hlaska zmizi.A u Siemensů to bude jeste urcite horsi!Ta hlaska se tam drzi snad 4 sekundy!  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
soviska  |  26. 11. 2004 01:00

mam Siemens CX65 a zadnou hlasku o presmerovani tam nemam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adow  |  26. 11. 2004 08:21

Kup si něco jinýho než Nokii a máš problém vyřešenej .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  26. 11. 2004 09:12

Mam Siemens SX1  Ale vsiml jsem si, ze u ostatnich Siemensu to je az po ukonceni hovoru... To by mi nevadilo. No, co se da delat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  26. 11. 2004 13:27

A neni to tim,ze sx-1 ma soft z nokii???Jen tak mimochodem,ta SMS je super vec,kdyz mas ulozeno vice jak 200 cisel,tezko si je pamatovat,takhle hned zjistis kdo te volal,takze nechapü tve vytky....me to zadny presmerovani nehlasi ani nikomu z mych znamych,kteri maji siemense

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  26. 11. 2004 14:49

Po ukonceni hovoru. Koukej se proboha! Mne to zase vadi a hodne.Viz. muj prvni prispevek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SC-502  |  26. 11. 2004 09:27

U Siemensu je ta hlaska az po ukonceni hovoru, takze je mi to jedno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wishmaster  |  26. 11. 2004 10:36

V čem ta hláška zpočívá? Nikdy sem si ničeho takového nevšiml. Nebo to bude až teď od toho nového registru hovorů?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  26. 11. 2004 11:00

ty si uň

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boban  |  26. 11. 2004 01:33

Ten to nemá, tak v čem je problém?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Howe  |  26. 11. 2004 02:03

Kdyby se tak potvory obtezovali nechat pri aktivnim registru zvonit telefon dyl jak 30 sekund, to by bylo neco .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
APiK  |  26. 11. 2004 06:37

to bych taky bral..........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deny (novy)  |  26. 11. 2004 07:08

Myslim ze je to dane uz samou siti - pokud je aktivni presmerovani tak se vzdycky vyzvaneni prerusi jiz po 30 sekundach...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SC-502  |  26. 11. 2004 09:29

U Oskara mam registr a zvoni mi to 120 sekund.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kouba  |  26. 11. 2004 10:03

Ta prodleva před spadnutím do schránky nebo přdáním k přesměrování by měla jít nastavit pomocí nějakého GSM kódu sítě, možná by to mohla vědět infolinka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  27. 11. 2004 15:45

No to jsem právě doufal, když jsem si přečetl nadpis článku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  27. 11. 2004 15:58

A vidím, že jsem doufal správně - 120 sekund, viz i příspěvky níže

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  26. 11. 2004 07:42

1. Největší rozdíl - nyní Vám telefon může vyzvánět déle než 30 vteřin (konkrétně několik minut).
2. Dříve se u registru v kombinaci s Uvítacími tóny stávalo, že vyzvánění na telefonu se po 30 sekundách ukončilo, kdežto volajícímu furt hrála melodie do sluchátka. To je tímto odstraněno.
3 + všechny rozdíly vyjmenované v článku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deny  |  26. 11. 2004 09:31

Tak tim si az tak jistej nejsem... Protoze pokud vim tak telefon bude v pripade presmerovani zvonit jen 30s porad, na to to myslim vliv vubec nemelo... A co se tyce tech Uvitacich tonu tak to mas pravdu - poku mas aktivni kombinaci techto dvou sluzeb tak volajicimu telefon furt zvoni, ale tobe uz ne - jen pul minuty...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tex  |  26. 11. 2004 10:45

Si to zkus telefon ted zvoni dve minuty tedy 120 s

Tex

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  26. 11. 2004 10:49

Tak si to vyzkoušej s novým registrem a uvidíš..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  27. 11. 2004 15:55

No sláva, konečně - právě jsem to zkusil - vyzvání 120 sekund !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek.F  |  26. 11. 2004 09:46

Asi před týdnem jsem náhodou volal na 4603 a všiml jsem si toho také. Nenapdlo mě to sem ani psát. Koukám že některé informace které operátor oficiálně neoznámí putují déle

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Medomet  |  26. 11. 2004 13:12

Někdy si říkám, že ty "Bleskovky" jsou k ničemu. Že mají na balkáně CDMA síť je sice potěšující zpráva a jistě si svoje příznivce najde, ale třeba o tomhle by se hodilo napsat pár vět o něco dřív... Ale lepší už to asi nebude

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adner  |  26. 11. 2004 09:55

no konečně. Používám oba operátory a registr od oskara neměl chybu a konečně to došlo i TM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob (novy)  |  26. 11. 2004 10:24

Víš, ono Oskarovi trvalo snad rok a půl déle než T-Mobilu, aby tuhle službu spustil. Je i vcelku logické, že ji má vylepšenou, když ji zavedl po tak dlouhé době. I Eurotel spustil registr pár měsíců po T-Mobilu. To jen tak na vysvětlenou.

S přáním hezkého pátečního dne

goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lenin  |  26. 11. 2004 12:56

T-DEBIL=shit!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KOUMELES  |  26. 11. 2004 13:23

Lepsi pozdeji,ale poradne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notch  |  26. 11. 2004 13:33

Skvelej bonmot...ale uplne mimo.
Puvodni registr od tmob fungoval uplne normalne a dobre. A navic, pokud by ho tmob nezavedl, mozna by ho jeste nemeli ani ostatni operatori...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dawe  |  26. 11. 2004 19:45

Všichni tu jen nadávaj, myslím, že tohle ač ne nijak výrazná, je jen a jen služba zákazníkům a žádný profit jim z toho neplyne, pochybuju, že by někdo z vás měnil operátora kvůli tomuhle. Já to mít nemusím, ale určitě když to je tak toho využiju!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  26. 11. 2004 23:43

To bych netrvdil, že z toho nic nemají - často/vždy se potom volá zpět a zjišťuje se co dotyčný chtěl. Jinak vylepšení to pro mě není (SonyEricsson umí poznat komu číslo patří, aniž bych jej musel vytočit), ale lidem s jinymi telefony se to určitě bude hodit. Jinak registr je podle mě nejlepší služba co za poslední 2 roky uvedli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 11. 2004 10:29

Včera jsem volal na infolinku, bylo mi řečeno, že se pracuje na tom, aby tato hláška zmizela a nebyli jsme jako u ET nebo OS. Tak uvidíme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  27. 11. 2004 17:19

Tak ted jsem tam volal take a v zadnem pripade se pry na odstraneni teto stupidni hlášky nepracuje a ani prý nepujde vypnout.Maximalne mi bylo doporuceno, vypnout si cely registr... Tak ze SHIT!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor