T-Mobile získal opět nejvíce nových zákazníků

Diskuze čtenářů k článku

Krax  |  28. 01. 2004 10:54

Nechtela by Mobilmania udelat nejaky komplexnejsi clanek ohledne vyvoje mob. trhu za lonsky rok? Nejenom pocty novych zakazniku, ale taky zmeny v market share, v ARPU, rust operatoru v relativnich cislech (ktery na rozdil od absolutnich maji vetsi vypovidaci hodnotu), atd.. Zkratka aby si clovek udelal lepsi predstavu o vyvoji, nez jak mu  ji serviruje nejaky mluvci kterej si treba mohl najit jediny ukazatel se kterym muze jit na svetlo a dela kolem toho pak treba uplne nesmyslnej povyk...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NokiaMan  |  28. 01. 2004 08:51

Precetl jsem si tu zajimave prispevky, proc ten a proc onen operator... obcas i nejake to nezbytne flame. Pro nektere mobilisty je ale situace velmi prosta. Chtel jsem jit do N6600 a TMO je jediny cesky operator, ktery je s novymi modely Nokie kompatibilni (v predplacenkach). Tecka. Kdyz uz nic, tak aspon nemusim premitat, jestli u konkurence neni nahodou o petnik levneji volani...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
polda  |  28. 01. 2004 06:35

Určitě se nedá upřít T-M snaha o budování pozice na trhu,pro nově příchozí je holt T-M známější než ET a OS, a vánoce bývají pro TM silná část roku (tašky došly letos dřív než byly vánoce i když kdoví jak to všechno vůbec bylo.Rozhodně však mnohem lepší než ET) škoda jen,že nejsou lepší data ohledně paušálů a předplacenek. Já osobně bych to moc nepřeceňoval. Pro management je však důležité,že budou premie za lonsky rok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Staňa  |  27. 01. 2004 23:26

T-mobile u mě vyhrál na celé čáře. Měl jsem rok Twis a teď uz mám třetím rokem paušál (nejdřív 20hit, teď 80hit). A ať si dělám jakékoliv srovnání (podle faktury a provolaných minut a poslaných SMS), tak mi T-mobile vychází pořád nejlevněj (platím +- 1.500,-/měs).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M@xX  |  27. 01. 2004 23:21

Oskar uz pravdepodobne moc do site neinvestuje, protoze kdyz se hovory nerozpadaji, tak je dost casto slyset kazdy druhy slovo. Jen malo se stava, ze je hovor ok - pravdepodobne zalezi na lokalite a momentalnim stavu site :( Eurotel zase zaspal s cenama - snad vyjma nekterych tarifu GO jsou jeho pausaly uplne nesmyslne predrazeny a to v podstate bez toho, aby z toho jeho zakaznik neco mel. Kvalita site ET a TM je uz nejakou dobu uplne stejna. Dokonce i Eurotel ma vypadky a vim o mistech, kde jsou pravidelne a uz dost dlouhou dobu, takze tvrdit, ze ET je kvalitativne nejlepsi je uz dost odvazny. T-zones sice kazdou chvili hnijou, ale aspon TM neco ma narozdil od ET, ze ? Nejlepsi web management ma urcite Oskar, ale kdyz si clovek nezavola, tak je to k nicemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  28. 01. 2004 10:54

Proč bych si nezavolal? Včera jsem volal kolem 100 minut z oskara na oskar, hovory bez sebemenších problémů...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
soda  |  27. 01. 2004 21:17

moje firma (7 telefonů) přešla k T-mobilu od Eurotelu před rokem a půl, od té doby máme poloviční účty za telefon, a i jednání T-mobilu mi připadá daleko vstřícnější než u Eurotelu, kde když člověk zavolal na infolinku, tak si připal jako by obtěžoval

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal K  |  27. 01. 2004 23:15

A zkuste přejít na Oskara, a uvidíš, jak se to pohne opět o dost dolů. Myslím, že každý rozumný člověk muzí uznat, že Oskar má ceny zkrátka nejvýhodnější, a co teprve individuální firemní tarify!! V naší firmě máme všichni Oskara. Volání: do firmy 1 Kč/min, mimo firmu do Oskara 2 Kč/min a ostatní sítě 3 Kč/min. SMS 1 Kč/min. a platím, jen to, co provolám, žádný paušál. Když jsme dělali výběrové řízení na oprátora, vyhrál to právě Osky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
McL  |  28. 01. 2004 08:12

Michale, zkus juknout na http://www.eurotel.cz/web/cz/services/. Jinak je možné dosáhnout i nižších cen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
McL  |  28. 01. 2004 08:08


Ale jdi ty brepto. Možná to bude v něčem jiném. Zda jsi firma tak žadný rozdíl není. Ba naopak, nechápu firmy u TM. Zda máš 7 SIM, tak si zvol jinej tarif a nenadávej, že voláš draze.  Je to však věc každého. Já osobně TM rád nemám. Ale nikomu jej rozmlouvat nechci. Jinak co se týká počtu zákazníků, na to se ještě hraje? Myslím si, že jsou důležitější věci při porovnání operátorů. TM je trochu mimo proto se snaží to uhrát na počtu SIM. Škoda, že uvádí SIM i prodané a né jen aktivované jako ET a OS. Přijde mi to jako kopaní brečícího dítěte, kterému vzali lopatku. Už se těším na EDGE u ET

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  27. 01. 2004 20:54

T-Mobile prokázal, že velká značka je pro zákazníky lákavá. Většina lidí se přidá k někomu velkému, proto budoucnost, jak je uvedeno na počátku tiskové zprávy, v Česku patří jedině Téčku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dragon  |  27. 01. 2004 22:08

Tak to uz by si mohli pomalu dovolit provozovat pro svoje zakazniky normalni web-SMS centrum, namisto toho srackoidniho tzones

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xXx  |  27. 01. 2004 17:08

Ale tak nebuďte nasraní že Váš Oskar a Eurotel nalákal nejmíň novejch zákazníků.

Vás to úplně sere, co? !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ale  |  27. 01. 2004 19:28

Ale ne:::::: Prej v jednoduchosti je síla!!

Dík už ne!

Vivat ET!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  28. 01. 2004 09:51

uprimne si to rekneme, eurotel nema co nabidnout navic za to ze mu platite vyrazne vyssi cenu, jen image prvniho na trhu na kterou donedavna jeste lakal dost lidi a DN (reakce na neschopnost sveho majoritniho vlastnika spustit pausal na dialup)  nad kvalitou site bych se zase tak nerozplyval, mel jsem rok ET a ted mam uz rok a pul TM a v kvalite site neni prilis rozdil, par bilych mist ma kazdy op.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hnědák  |  27. 01. 2004 21:02

Ted jsem byl vy*rat, vytřel jsem se růžovým papírem a celkem pohoda, co ty ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XxX  |  27. 01. 2004 21:36

Nemas na zachodovej papir? To si musim vytirat letakama?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krax  |  27. 01. 2004 16:23

Asi si radej pockam na nejaky serioznejsi informace, nez jenom tenhle vykrik nejakyho ruzovyho yupii managera

Nepsal to nakonec znamy mlzic Hajek?  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deaster  |  27. 01. 2004 15:49

Přesně tak, já mám eurotel - nejvyšší kvalita za cenu prakticky totožnou s TM (-/+10hal)  a Oskara - Odepiš-nejnižší cena za SMSky kamkoliv + 40 min. a jsem spokojenej. Stejně ti zákazníci jsou jen twist karty z Vánoční akce s taškama. ... Rusko - Polsko - ČR.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonym co nemá z T-Debila místo mozku kostku  |  27. 01. 2004 16:11

Já furt nevím, kde na ty čísla chodí. Taková kravina. Nejdříve vymažou celému národu mozek jejíma stupidníma a velmi negativníma reklamami a pak se kurňa diví, že je u nás tolik epileptiků a lidí co chodí na EEG a CT. Zažaluji tuto společnost za vymývání mozků pomocí jejich agresivních růžových (záchvaty vyvolávajících) reklam a budu se soudis spolu s mými pacienty. MUDR, CSC, ING  Macháček Vladimír.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jana Kořínková  |  27. 01. 2004 16:18

Pane doktore,
má dcera trpí epileptickými traumatizujícími psychologickými záchvaty. Po shlédnutí výše Vámi uvedých reklam (T-Mobile) opravdu často dochází k záchvatům, dokonce ta poslední reklama si vyžádala hospitalizaci na neurologickém oddělení. Přikláním se k Vašemu názoru, zažalovat tuto Německou společnost, která způsobuje svými reklamami takovéto záchvaty, často provázenými i bezvědomím. Dcera si po probuzení často nepamatuje nic jiného, než znělku stupidního klavíru a melodie T-a musím to opravdu napsat T-DEBILU!

Napiště mi prosím, na Vás kontakt. Děkuji Vám, Jana Kořínková, Znojmo. (oš. lékař mudr. Topolánek)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
debil  |  27. 01. 2004 20:53

Kazdy DEBIL vi, ze televize - tim spise tel. reklama - muze zvysit riziko epileptickeho zachvatu. Kupte si treba akvarium.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mates  |  27. 01. 2004 18:24

+-10hal? To si delas srandu? Zrovna dneska sem prolizal cenik ET a malem sem upadl do komatu. Osobne mam u TMO Tarif 20HIT asem docela spokojenej. Koukal na srovnatelnej pausal u ET = Relax. Malem sem spadl pod stul. 12kc za volani do VLASTNI SITE? Tomu rikam +-10hal. SMS taky tak. Myslim ze desetniky to opravdu nejsou. JInak ohledne kvality. Nemyslim si, ze by ET byl dnes az tolik moc dokonalejsi nez TMO. Rekneme si uprimne, neni to spise mytus minulych let , ktery je zakodovan.....?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deaster  |  27. 01. 2004 19:37

Tak dobře ET nemá ideální paušály, nebo spíš vůbec ideální, snad kromě DN. Já jsem spíš porovnával Go a Twist a tam je to opravdu +/-10hal. Já mám Go special a jsem za vodou i s DPH 22 % volam kamkoliv za 5.60 Btw. Zkoušel jsem ET individual a raději mám Go u TM nevím, ale je vidět, že se snaží nalákat zákazníky na paušál... je to pro něho jistější. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonym  |  27. 01. 2004 19:54

Neni, protoze s pokrytim je to porad bida.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stag  |  28. 01. 2004 14:23

Deaster:  Dobry den, mylite se. Pokud byste cetl pozorneji i predchozi clanky na MM a ostatnich serverech, zabyvajicich se touto problematikou, urcite byste velice dobre vedel, kolik z celkoveho poctu novych zakazniku tvori u T-Mobilu pausalni zakaznici (nechci to nyni hledat, ale prilis se nezmylim, kdyz napisu 80%).

Stejně ti zákazníci jsou jen twist karty z Vánoční akce s taškama. ... Rusko - Polsko - ČR.

To myslite vazne? Predpokladam, ze jste velice dobre obeznamen se situaci, kterou jsem popsal vyse a jde Vam pouze o napsani posmesneho prispevku.

Je mi Vas lito a vlastne i vsech podobne reagujicich pisatelu. Zacinam zjistovat, ze je vetsinou naprosto bezpredmetne zabyvat se ctenim zdejsich prispevku, coz je skoda, v minulosti tomu bylo jinak.

S pozdravem Stag.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stark  |  27. 01. 2004 15:31

Tak nevim, nejak mi pripada T-Mobile jako nejhorsi operator. Je drahej a kvality taky moc nepobral. Kdyz budu chtit kvalitu, tak si koupim eurotel. Ale protoze me jako studenta zajima pomer cena/vykon tak Oskar RULEZZZ.

Pekne za 10KC 40 volnych minut na Oskara, sms na Oskara za 35 haliru. Jeste, ze mam inteligentni zname, co maji taky Oskara:))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudolf Nový  |  27. 01. 2004 15:45

Jakou kvalitu máte na mysli??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kepke  |  27. 01. 2004 16:21


A když budeš muset zavolat jinam než na Oskara,tak budeš prska že 10Kč za hovor je moc...  



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  28. 01. 2004 19:47

Jednou za čas se to přežít dá... A těch pár desetikorun nedokáže Odepiše znevýhodnit. Jó, když budete volat hlavně do Eurotelu tak si Odepiš asi nepořídíte! To dá rozum

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  27. 01. 2004 14:24

to je zajímavé, ještě před pár dny tu vyšla zpráva o počtu nových zákazníků za 4.q 03 a dopočítaný celý rok a T-mobile byl naopak nejhorší. Že by se zase objevila kouzla s čísly a každý počítal něco jiného?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  27. 01. 2004 14:33

Kde něco takového vyšlo? Teď si to neuvědomuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  27. 01. 2004 15:01

Ze by "Oskar je potřetí nejlepší (analýza)"

http://www.mobilmania.cz/Operatori/Ar.asp?ARI=105770&CAI=2114&EXPS=%22%C8TVRTLET%CD%2A%22

Ale v posledni ctvtleti se prodalo hodne levnych Twist Siemensu kolem 2 litry - a ty s tim hnuly ve prospech TM. Zalezi jestli ty SIM bude nekdo i pouzivat nebo je provola a splachne do zachodu.
Potom bude mit TM hromadu virtualnich "zakazniku". A to se navenek projevi jen dalsim poklesem ARPU.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  27. 01. 2004 15:05

Jenže v této bleskovce se píše o čtvrtém čtvrtletí, nikoli o třetím jako v článku, na který odkazujete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xXx  |  27. 01. 2004 15:23

To jsem zvědavej kdy dožene Eurotel v počtu zákazníků ! ! ! ! Chtělo by to ještě nějaký výhodný tarify a bylo by to hned.

 

 

xXx

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dragon  |  27. 01. 2004 22:02

Souhlasim ze na to se soucasnyma tarifama nema. Chtelo by to aspon jeden vyhodnej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  27. 01. 2004 15:48

Vsak ja vim. "noname" si to s tim asi splet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  28. 01. 2004 09:28

ano, omlouvám se, spletl jsem se. Nicméně jestli to chápu dobře, tak ty výsledky, které prezentuje T-mobile jsou první před zveřejněním ostatních operátorů, tak jak může psát kolik prodali jiní operátoři? Nicméně podle market share to vypadá, že T-mobile opět za rok něco málo ztratil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  28. 01. 2004 09:34

T-Mobile zveřejnil výsledky jako poslední. Dřív nemohl kvůli akcionářům, ale když jsem s lidmi od operátora mluvil v době, kdy data zveřejnili ostatní, tyto výsledky už naznačovali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milovník Oskara  |  27. 01. 2004 14:05

A Osralek tezce stagnuje, viz. nove datove tarify.

Jeste, ze maji ta vysoke ARPU!
Jinymy slovy, prumerny uzivatel Osralka vycaluje o hodne vic, aby si vubec zavolal. Rozpadle hovory a jine vychytavky delaji svoje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  27. 01. 2004 14:46

Právě naopak, poměr výkon/cena je tak výhodný, že uživatelům nedělá problémy tyto služby využívat v hojné míře a pak i víc zaplatit, ovšem chtějí za své peníze nějakou protihodnotu.
(Kdys naposledy volal z Oskara a rozpadl se ti hovor? To se mi stalo naposledy někdy v létě 2002, a to mám kolem 300 odchozích minut měsíčně a příchozích tak 100.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  27. 01. 2004 15:04

Vzdyt on to dobre vi taky, jen ceri vodu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
King  |  27. 01. 2004 15:43

VČERA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XxX  |  27. 01. 2004 15:43

Nerypej do Oskara!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milovník Oskara  |  27. 01. 2004 20:19

T-Mobile rulez, Oskar suxx!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XxX  |  27. 01. 2004 20:28

Mohl bys to trochu pocestit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milovník Oskara  |  27. 01. 2004 20:50

Miluji ruzovouckou, nesnasim cervenou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XxX  |  27. 01. 2004 21:05

 To uz jasnejsi, ale moc svetla to nevneslo. To takhle to rict na rovinu?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovač  |  28. 01. 2004 07:56

Teplomete!  Tahle německá růžová skupina je možná pro tebe ta nej... bléééé

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XxX  |  28. 01. 2004 16:00

Studenomete!  Nemecka ruzova skupina je hnus!  To je muj nazor!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ironman  |  27. 01. 2004 14:01

Jo,jo, jsou nejlepší, jsem u nich od vzniku(i paegas),a jsem spokojen,i když třeba poslední problémy s t-zones,zamrzí,na volání jsou bezkonkurenční, tedy mezi t-mob.a t-mob.,

držím jim palce,ať meají co nejvíc zákazníků,a ať pak zlevní,hehehehehehehehehehehhehehehehehehhehe 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  27. 01. 2004 14:30

Tezko budes z jineho operatora volat t-mob a t-mob ty chytraku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ironman  |  28. 01. 2004 08:33

Můj milý chytráku, zkus chvilku přemýšlet,a pak něco napiš,jo? 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dj.g  |  27. 01. 2004 14:00

Fakt to zni jako alibismus.. jo TMO :)

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor