T-Mobile ztratil téměř 100 tisíc zákazníků, klesly i tržby

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 63

Názory k článku

25. 02. 2012 21:45

Byl jsem u Tmobile 15 let a od letošního února jsem u O2 i s celou firmou. Krátce po prodloužení smouvy mě totálně vytočili neorávněnou fakturací za mobilní služby v zahraničí, reklamaci neuznali a tak jsem jim řekl, že s nimi končím. Vysmáli se mi, že mám smlouvu ještě na 22 měsíců. Si mysleli, že na to zapomenu a že se smlouva automaticky zase prodlouží. To bylo telefonátů, když jsem jim vše v předstihu vypověděl, nechal si podepsat doručení na podatelně a ještě zaslat vyjádření obchodního oddělení....
Teď jsem klientem O2, mám poloviční fakturaci, ušetřil jsem i další náklady konsolidací komunikačních služeb, takže celkem úspora cca 65%. A u TM to nešlo. Měl jsem na O2 4 podmínky, které prý u TM nelze splnit, protože nespadáme do segmentu. O2 jsem si chtěl vychutnat, jak se k tomu postavěj a oni položili na stůl smlouvu, jestli prý to je vše. Nebyl problém... S ničím.
Jo, u O2 je v Praze výrazně horší 3G síť, jinde nevím. Je to znatelné, ale není to kritické. Navíc, teď už mi nepadají hovory jako u TM, jsem spokojen. Doufám, že mi to vydrží ještě minimálně 23 měsíců
Ale TM zatím jen zadarmo. Jinak ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 02. 2012 20:50

Bohužel vstřícnost T-mobile se v poslední době zhoršila. Dále se zhoršila, kvalita obsluhy na infolince. Pokud se podívám do minulosti pracovnící infolinky T- mobile říkali nejméně hloupostí.
V poslední době však začínají množstvím špatně poskytovaných informací dohánět ( ne li předhánět) ostatní společnosti.
Dříve při nějakém pochybení následovala rychlá náprava, omluva a nějaký bonus.
Dnes se dovím, že všechno dělají pouze lidé a lidově řečeno si můžu trhnout.
Možná i to bude důvod odchodu lidí, kteří si připláceli za "lepší" služby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 02. 2012 18:02

Koukám tato diskuze poněkud změnila útěk od kyslíku k růžovkám...
3,50 za sms tok to je kruté...
Ale tak net bez fupu za dvě kila mě drží.. štastné 4 roky s luft modemem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 02. 2012 13:49

Nechápu čemu se stále všichni diví. České Telco prostředí bylo je a bude vždy orientované na zisk a né na sociální cítění se zákazníkem. Tyhle velké firmy vznikly aby generovaly zisk a kolem toho se vše točí. Žádny z operátorů nemá zájem dělat nějaké revoluční změny a vyvolat cenovou válku, nic by tím nezískal. Všichni ví jak to vypada v zemích kde cenové války již proběhly, volání skoro zadarmo, data skoro neomezeně, ale zisky operátorů diametrálně jinde.
A na pohádky o hodném Vodafonu a zlém T-Mobile nebo O2 nebo obráceně můžete klidně zapomenout, všichni se chovají úplně stejně a snahou je pouze udržet současny stav co nejdéle
minimálně do té doby než se bude realizovat LTE a to si i tak myslím, že budeme v křeči poslední v Evropě kde se to spustí :)
Co se týká článku tak zpráva naprosto o ničem
Chtěl bych mít firmu ve sračkách s ročním ziskem 10 mld. a zákaznickou bází 5 ml.
Pro spousty firem na trhu jsou tato čísla nedosažitelným snem.
Takže odliv nebo příliv 100 000 zákazníku je úplně normální.
Jediná cesta jak něco změnit není neustálé pobíhání od jednoho operátoru k druhému, ale používání alternativ, volejte přes pevné připojení, wifi, minimalizujte volání přes mobilního operátora. Ale myslím si že je to stejně jedno, jsme národ remcalů, kteří budou stejně vždycky nespokojení ať je situace jakákoliv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 02. 2012 10:50

Jejich 3G je v třeba Brně nespolehlivé a tudíž nepoužitelné. Vypnul jsem to ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 02. 2012 02:09

Celá famílie a známí celkem 17 SIM jsme byli u O2, pak přechod k Vdf a před půl rokem k šeďákovi. Nulový paušál, volání za 3 Kč, mezi sebou 0,80, SMS 1,20, účtování 60+1. Ať si oficiální operátoři trhnou... Jelikož na dovču létáme už jen do Řecka, mám 3 předplacenky WINDu, za 5 Euro je na měsíc 300 minut mezi sebou v rámci sítě !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
ViR
25. 02. 2012 00:37

T-Mobile a péče o stávající zákazníky? Hihni. To by se to napřed museli naučit. A když lidi považují za ovce, které budou jen donekonečna stříhat, tak teď sklízí plody. Obecně mají ceny i přístup k zákazníkům pod psa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 02. 2012 22:44

Měl jsem roční smlouvu. Asi měsíc před skončením smlouvy jsem dostal SMS, že mi ji automaticky prodlouží. Hned jsem volal a automatické prodloužení zrušil. Po novém roce se pro jistotu dívám na stav svého účtu - a smlouva je prodloužená.Po stížnosti na e-mail mi prodloužení zrušili. Jsem velice rád, že jsem volný, a po 15 letech přejdu k šedému virtuálovi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 02. 2012 20:32

VF nebyl schopen ani za 7 měsíců převést SIM karty z SBD na naše SVJ (máme, vlastně měli jsme je ve výtazích). Doklady postrácely, samoobsluha nefunguje, na prodejně s s tebou nebaví. Už nikdy více VF.
Osobní zkušenost v prodejně TM. Prodavači v přesile a když jsem se šel na něco zeptat, tak jeho první požadavek byl, abych si vzal číslo. Pak mu to došlo, že tam fronta není. Poslal jsem ho někam a odešel.
Předpokládám, že u O2 to bude bleděmodré.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 02. 2012 20:15

Je hezké , jak si tu všichni naivně myslí,že třeba u Vodafone to bude jiné
Vodafonu nic jiného nezbylo,než jít s cenou dolu,ale jak nabere víc zákazníků , tak si myslím,že to svým zákazníkům dost osolí :) stejna situace byla i u TM , nabrali hodně zákazníků a jak to dopadlo ... :)Jinak dneska jste se měli na Nově dívat na zprávy :)Nějaký pán dostával od Vodafone faktury kvůli tomu , že měl totožné jméno s jiným zákazníkem a dlužníkem u Vodafone ... Skončilo to výhrůžkami exekucí,dalšími pokutami a to jen proto,že si Vodafone nedokázal ověřit adresu na OP ... Pán popisoval absolutní ignoranci,aroganci a nezájem ze strany Vodafone do té doby,než podal trestní oznámení a než se o to začala zajímat média .......Takže všude je to stejné , jen naivka věří , že u Vodafone je to super .... není , tak jako u všech :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
24. 02. 2012 19:52

nechci být tady za diletanta,ale opravdu si myslíte,že ti dva druzí operátoři jsou lepší?...probuh jste ve "specifickém" státu ... všechno je o lidech na koho trefíte.jak se k vám chová a kolik tomu rozumí...pokud je tam lopata pro peníze,tak to vypadá jak to vypadá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
24. 02. 2012 19:44

Co sem slysel a taky z vlastni zkusenosti vím jaky sou T-mobile opruzove,vyderači a zakeřni podrazaci...Mam vodafone a parada...Kazdyho odrbance z t-mobilu ted posilam okamžite tam,odkud vychazí výměšek organismu vznikající z nestrávených zbytků potravy a některých dalších látek v trávicí soustavě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 02. 2012 19:32

No ja měl asi štěsti za 230 kč. 220 sms, 170 min a internet klasik,ale je fakt že mi končila smlouva a asi měsíc to trvalo než na to přistoupili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 02. 2012 18:37

Mě bude končit smlouva a taky jim dávám sbohem a šáteček....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 02. 2012 18:16

Byl jsem zákazníkem 11let.
Když jsem odcházel, čekal jsem, že se mě budou snažit nějak přemluvit. Chlápek se zeptal co mě k tomu vede a pak jen pokrčil rameny. Tak už tam nejsem.
Jsem zvědavý na to jejich starání o stávající zákazníky, když každou chvíli ruší nějaké služby, se kterými jsou lidi spokojeni. Jejich (a nejen jejich) dotované telefony jsou výsměch.
Z bonusového programu začali odečítat body, aby je lidi náhodou nemohli využít. A vůbec už nechápu systém aktivace služby na dva měsíce zdarma a když se pak člověk neozve, tak to má bez upozornění rázem na faktuře.Zlatý Peagas - respektive, zatracená pseudoglobalizace ;))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 02. 2012 18:06

Kamos raz napisal mail na zakaznicku linku ze potrebuje PUK kod ze si zablokoval SIM kartu, nech mu ho poslu . Zadal cislo, ktore mal zablokovane, kontakne udaje etc...Potom mu prisel mail nieco v zmysle "Lutujeme, ale vase cislo je momentalne nedostupne, nemohli sme sa vam dovolat"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 02. 2012 18:00

rozhodně 1000krát lepší než nějací zkur*ený O2, jsem u T-mobilu 10 let a jsem spokojenej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
24. 02. 2012 18:00

Operátor, který uplatňuje zlodějské účtování hovorů po celých minutách, si nezaslouží nic jiného ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 02. 2012 17:41

Dobre jim tak! kde je ta doba, kdy jsem byl na strane meho operatora (vf), ted uz na ne prdim a udelam vse pro to, abych jim platil co nejmene!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 02. 2012 17:34

Konečně se lidé probouzejí.Super a tisíckrát SUPER...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 02. 2012 17:17

Jojo, tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 02. 2012 17:17

Ani v nejmenším mě tahle zpráva nepřekvapila, sice jsem u T-mobilu nikdy nebyl ale mám od něho brandovaný telefon HTC Desire HD....začátkem prosince vydalo HTC aktualizaci 2.3.5 + sense 3.0.... Dodnes T-mobile nebyl schopný nám aktualizaci poskytnout !!! Skoro 3 mesíce od výdání, to je vrchol :P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 02. 2012 17:13

uz se zacinaji lidi probouzet, a vidi ze t-mobile je jen pro snoby, jinak se chovaji vuci lidem arogantne a bez nejmensi ucty.
vubec jsem nechapal kdo vubec muze mit u nich sluzby, dyt na web zkouknu ledatak jednou rocne jestli maji porad ten web, jinak nemaji zadne vyhody ani pausalni ani dotovane telefony, a neda se srovnat s vodafone, u o2 je to podobne co s etyce telefonu, ale amji zas jine sluzby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 02. 2012 17:06

Teraz by mali prisť s ponukou ktorá sa neodmieta. Už by mali konečne začať podnikať ako samostatny subjekt nie ako spoločenstvo
Zlacnenie može znamenať aj zvyšenie zisku ale to snad vedia...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 02. 2012 16:43

To je nejhezčí zpráva co jsem po dlouhé době četl ,já jim topím ještě více ve městě rozdávají sim karty s kreditem zadarmo na zkoušku ,přinesu jich domů štos a všechny vyvolám vycucnu ,klidně i do záporu a vyhodím ,za to jak nás drbe 7 korun za minutu ve skutečnosti 14 korun,protože účtuje 60+60 ,stejně nic nemůže dělat jedině ,že by nerozdával lízátkové sim karty na každém rohu republiky ,tím si vlastně vylepšuje množství neplatících zákazníků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 02. 2012 16:40

At se nedivi. Byl jsem u nich asi 3roky a ucet kolem 700czk. Ale oni bez uvazku nejsou schopni nabidnout zadny zajimavy tarif. Utekl jsem k Vodafonu, pokryti horsi, 3G mimo Prahu katastrofalni ale 600MB FUP, 70min volani za neco malo pres 300czk jde. A doufam, ze se tu objevi brzo dalsi operatot a ta nase zlodejska trojka z CR pro obchodni megaztratu utece. Diky nim jsem se ale naucil pouzuvat VoIP a na data UPC. Za 500CZK 100min, 1GB FUP, a ADSL s alespon realnyma 6Mbits.
Kdyz jen kradou, at se nedivi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  24. 02. 2012 16:39

přetáhl jsem od nich už 4 lidi taky a tahám další

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
24. 02. 2012 16:22

A tento týden ztratí ještě dalšího... a až mi skončí smlouva tak zase,nehledě na to že se snažím od těch růžových ku*** dostat každého co jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 02. 2012 16:22

To se brzy zase vyrojí v ulicích jejich pofidérní pouliční "náboráři".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 02. 2012 16:10

V SR úplne to isté ... T-Mobile rapidne v sračkách až po okraj, nejde im prakticky nič, služby a ceny ktoré ponúkajú sú voči konkurencií drahé, slabé až zastaralé. Podpora a zákaznicke centrum prakticky 0 bodov.Orange: Ten je na tom lepšie na Slovensku má stále monopol. postavenie a služby sú už zaujímavejšie a kvalitnejšie, je tu len zasa problémom ceny niesú vždy košér.O2 - Nováčik ktorý má u nás pomerne veľmi dobré ceny a pod ale zasa zaostáva v milón iných veciach Ono je to ale presne tým, operátori sú nenažratí tak nech potom neplačú že sa na nich ľudia serú z okraja

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 02. 2012 16:05

Je pravdou, že ze smlouvy na dobu určitou se dá u T-Mobilu vyvázat pouze smrtí nebo přepisem na jiného člověka.Na druhou stranu skutečnost, že většina lidí klidně podepíše závazek třeba na 3 roky, aniž by si přečetli, pod co vlastně hodili svůj autogram, je rovněž na pováženou. Následně pak tací jedinci křičí a kopou nožičkami kolem sebe, řka, že všichni jsou zloději, ale vůbec mi jich není líto, jelikož lidská blbost je bezmezná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 02. 2012 16:00

S jejich katastrofalnim pristupem se nicemu nedivim. Kdyz jsem zarizoval neco pro mamu (bohuzel se od nich nechala ukecat) a chtel neco po operatorce, tak nejdriv, ze neni problem, ze se na to hned podivame, a jakmile videla, ze smlouva byla pred 2 mesici prodlouzena na dalsi dva roky, tak hned zmenila ton hlasu, ze bohuzel, to uz nejde a pak "Mohu pomoct jeste s necim dalsim?" a mezi radky bylo uplne slyset neco ve smyslu "No joooo, zahackovali jsme si te na dalsi 2 roky, tak neotravuj". T-Mobile fakt uz nikdy. Jeste do toho furt ctu nekde, jak se s nimi lidi soudi, no hruza a des. Zlatej Vodafone...tam zadnou smlouvu nemam, kdyz me nastvou, tak jim akorat zavolam, ze jsme spolu skoncili a hotovo. Jsou si toho vedomi a taky se podle toho chovaji. Za tech 11 let me ale jeste nenastvali, a vzdycky mi vysli vstric. Vodafone = Maximalni spokojenost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
PM
24. 02. 2012 15:45

Nojo, předplacenkáři u Tmobilu .. Volání za 7, SMS za 3,50. Nějaká akcička to nezachrání. Kdyby měl TM vypověditelný smlouvy, těch zákazníků by odešlo o pár set tisíc víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor