Byl jsem u Tmobile 15 let a od letošního února jsem u O2 i s celou firmou. Krátce po prodloužení smouvy mě totálně vytočili neorávněnou fakturací za mobilní služby v zahraničí, reklamaci neuznali a tak jsem jim řekl, že s nimi končím. Vysmáli se mi, že mám smlouvu ještě na 22 měsíců. Si mysleli, že na to zapomenu a že se smlouva automaticky zase prodlouží. To bylo telefonátů, když jsem jim vše v předstihu vypověděl, nechal si podepsat doručení na podatelně a ještě zaslat vyjádření obchodního oddělení....
Teď jsem klientem O2, mám poloviční fakturaci, ušetřil jsem i další náklady konsolidací komunikačních služeb, takže celkem úspora cca 65%. A u TM to nešlo. Měl jsem na O2 4 podmínky, které prý u TM nelze splnit, protože nespadáme do segmentu. O2 jsem si chtěl vychutnat, jak se k tomu postavěj a oni položili na stůl smlouvu, jestli prý to je vše. Nebyl problém... S ničím.
Jo, u O2 je v Praze výrazně horší 3G síť, jinde nevím. Je to znatelné, ale není to kritické. Navíc, teď už mi nepadají hovory jako u TM, jsem spokojen. Doufám, že mi to vydrží ještě minimálně 23 měsíců
Ale TM zatím jen zadarmo. Jinak ne.