T-Mobilu poklesl v pololetí zisk o více než 15 %

Diskuze čtenářů k článku

avatar
07. 08. 2010 12:30

Zrejme mantaci co potrebuji na cestach net prokoukli zahadne uzasne uctovani tmo a sli ke kyslike kde je net o necem uplne jinem...ale mam kolem sebe jeste sem tam slepe co plati timosovi 600 a kyslik ma to same pod dve stovky...a ano tmo tarify..to bylo vloni v lete co se psalo ze tak za mesic budou...z mesice je rok a z roku 100 let...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sue  |  05. 08. 2010 20:31

Ja na Slovensku som s T-mobilom veľmi spokojná. Končí mi paušál, teraz ma žiadny nový nezaujal, lebo v ponuke je napr. 1500 min vo vlastnej sieti po 19. hod - vtedy už nič nevybavím. Volalo mi špeciálne oddelenie a ponúkli mi pre mňa super paušál 2000 min v T-mobile od 6. ráno do 21. hod večer, 50 min v ľubovoľnom čase do ostatných sietí a 50 sms do všetkých sietí za 19,9 eura Pre mňa super ponuka :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sue  |  05. 08. 2010 20:33

No a k tomu si môžem ešte zobrať 1500 MB internet v mobile za 5 euro. Čiže cca 25 Euro celý paušál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
°°  |  05. 08. 2010 19:03

Každá zpráva o neúspěchu operátora se zlodějským účtování hovorů po celých minutách mě vždy potěší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 08. 2010 23:19

tak tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jay  |  05. 08. 2010 17:54

Všichni tady píšete bláboly, že se to vztahujete na volání, zákazníky a podobně. Jestli dobře vím...
Zisk = tržby - náklady.
Že má menší zisk přeci neznamená, že jim museli zákonitě klesnou tržby. Téčko letos mělo obrovské investice do 2G i 3G sítě. Viděl snad někdo tabulku tržeb a nákladů ve srovnání s loňským rokem?
A nejvíc se mi líbí, že když je článek o téčku, všichni odešli k O2 a Vodafone. Když je článek o O2, tak zase všichni odešli k T-Mobile a Vodafone a článek o Vodafone už si domyslíte Žádný operátor není dokonalý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  05. 08. 2010 17:40

Já vím proč jim klesl zisk:
Já mám tarif přátelé v síti mam nastaveno 5 přátel, když mi volají, tak jim to odmítnu a zavolám nazpět já, protože to mam zadarmo. Tento tarif má hodně mých známých a taky to tak dělají. Stejně tak moje máma, když jí volá někdo z rodiny, odmítne to a volá zpět...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaara  |  08. 08. 2010 08:37

A kdyz Vam vola nekdo jiny? Zmenite si pratele?
Jakypak mate datovy tarif? Stahujete si data do navigace? Pouzivate ICQ? Pouzivate maily? Asi ne, ze?
Pro lidi, kteri volaji jen mezi sebou a zadne jine sluzby nevyuzivaji byval kdysi Oskar. Dnes je Vodafone uplne jinde a operator jen na volani mezi par lidma je akorat T-Mobile.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sx  |  05. 08. 2010 15:06

ja jim to preju, at zije vf.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  05. 08. 2010 14:17

Nějak nechápu vaše reakce. Nikde se nepíše, že jim klesnul počet zákazníků. Pokud ano, tak proč ne. Ale pokud zůstal počet stejný, tak to znamená, že zákazníci volaj méně nebo v přepočtu levněji, než loni = kvůli tomu má T menší zisk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tRest  |  05. 08. 2010 14:03

Doporučuji pozornosti zajímavý výplod páně ředitele T-Mobile - prý máme v ČR levné mobily: http://digiweb.ihned.cz/c1-45309790-drahe-volani-... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  05. 08. 2010 14:44

To jsou bláboly. Chápu samozřejmě, že německý a anglický trh je podstatně větší než náš a tak si mohou dovolit nižší ceny, ale stačí srovnat rakouský a český T-Mobile a nechápete...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  05. 08. 2010 13:12

Ač spokojený zákazník T-M, tak důvodů snížení zisků vidím v přístupu T-M ke svým zákazníkům a to především:
- složité podmínky používání služeb
- u každé nabídky je nějaké velmi omezující ale
- špatné datové tarify (to se snad konečně již změní, i když asi parametry budou nevalné jako u konkurence)
- vysoké ceny za volání i SMS u předplacených karet
- tarifikace 60+60, která je šílená obzvláště u Twistových tarifů, kde je již tak vysoká cena za volání

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vd  |  05. 08. 2010 12:59

Nic nečekaného. Tak dlouho odrbávali zákazníky a tak dlouho jim to zákazníci vzkazovali, až se ucho utrhlo. Ti, kteří se orientují v problematice naštvaně odešli ke konkurenci a všem ve svém okolí budou radit to samé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jiras_  |  05. 08. 2010 13:17

Na tuhle teorii mi přijde ten zisk pořád hodně velkej...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vd  |  05. 08. 2010 13:40

To je. Ale třeba já. Po 10 letech jsem se naštval a přešel jsem pryč. Rodiče ale jsou u T-Mobile taky více než 10 let a nyní mají ještě rok do ukončení smlouvy. Spočítal jsem si, že u konkurence, při stejném objemu služeb, zaplatí každý o 300-400 Kč/měsíc méně. Takže za rok jim pomůžu s převedením čísel. A to i kdyby teď T-Mobile nabídl něco skvělého, protože jak již mnoho lidí ví, tak T-Mobile mění podmínky svých tarifů velmi často (a většinou k horšímu) a nedá se mu v tomto věřit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  05. 08. 2010 23:32

tak schvalne, kdy jeste krome pratelskych tarifu? Zajima me to vase casto...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  05. 08. 2010 13:46

Buď odešli nebo si vyjednali lepší podmínky, které u konkurence jako noví zákazníci nedostanou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vd  |  05. 08. 2010 13:57

To je možné. Ale když jsem já odcházel, tak mi nenabídli nic. To by se dalo pochopit, většinou se vlezu pod 500 Kč měsíčně, ale pro komunikaci používám hlavně e-mail.
Nicméně švagr je u nich kolem 11 let, každý měsíc má útratu kolem 1500 Kč a když si řekl o slevu, tak ho odbyli s tím, že je krize a žádné slevy nedávají.
Bohužel je hodně takových lidí, kteří ve změně operátora vidí komplikaci (a taky že to komplikace je, sice už menší, ale stále je) a raději stáhnou uši a platí víc, hlavně když s tím nemají žádné zařizování. Tohle bohužel udělal i švagr a prodloužil smlouvu na další 2 roky. Kdybych byl na jeho místě, tak třísknu s telefonem tak, že operátorovi praskne bubínek v uchu.
Nicméně už ho stihli odrbat i na změnách v "neomezených" tarifech a tak sám uznal, že až se naskytne příležitost, tak se na ně vykašle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tRest  |  05. 08. 2010 14:06

Odešel jsem před dvěma lety a s překvapením zjistil, že nyní platím výrazně méně a přitom používám o dost více služeb. Ani Vodafone tak dobré podmínky nenabídl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  05. 08. 2010 14:40

No, mně třeba nabídli 100 volných minut s nejnižším tarifem za 190 Kč a to rovnou na 4 roky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  05. 08. 2010 15:39

500 Kč měsíčně už je pro operátora dost zajímavá částka. U Vodafonu jsem dostal při útratách 200–500 toto: 525 Kč kreditu za 263 Kč, minuta za 5 Kč, v reálu tedy minuta za cca 2,60 Kč. Při 263 Kč měsíčně mi to přijde jako super cena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sparky  |  06. 08. 2010 12:07

Jenze ten operator,se kterym by hovado jako ty mluvilo nic udelat nemuze,takze bys plakal na spatnym hrobe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zina  |  06. 08. 2010 15:58

proč by měl prasknout operátorovi bubínek? copak on za to může?Dělá jen svoji práci. Tak nechápu proč by to měl odnášet nějaký operátor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdeněk  |  05. 08. 2010 23:54

ty jsi strivko... Vždyť jim klesl nejméně že všech 3

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sir.azazel  |  07. 08. 2010 04:27

tak se divím proč se tedy TM neustále zvyšuje počet zákazníků a to predevsim pausalnich nejak mne to nesedi s Tvoji logikou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xls  |  05. 08. 2010 12:32

Se nemůžou divit. Před příchodem Oskara jsem jim platil ve firmě přes 5 tisíc a ještě byly problémy s okrádáním. Teď platím u VF při stejným počtu simek okolo 500,- a prakticky veškerý provoz jde přes VoIP, kde mám volání do mobilních sítí cca za 1,8 (a to bez paušálů, minimálního plnění, okrádání na účtování délky hovorů, propadávání volných minut a dalších způsobů okrádání zákazníků).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  05. 08. 2010 14:13

Akorát nevím, proč jsi už předtím neměl VoIP od TM. "Běžný" tarif a tarify VoIP nemůžeš srovnávat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zákazník TM na odchodu  |  05. 08. 2010 12:11

Kdysi jsem u TM měsíčně provolával 1 až 2 tisíce Kč. Už půl roku to mám shozené na nejnižší paušál za 190,-- a jakmile vyprší závazek odcházím pryč od TM. TM je aktuálně nejhorší možný operátor z velké 3. A proč?
- naprosto šílené tarify jak pro hlas, tak o datech nemluvě
- po "modernizaci" sítě čínským šmejdem Huawei je kvalita hlasových služeb katastrofální
- péče o dlouholeté zákazníky je nulová

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  05. 08. 2010 13:08

Přijde mi to trochu jako výkřik do tmy. A proč?
- tohle je asi individuální, každý máme jiné potřeby. Já si např. spokojeně volám s minutovým tarifem, kde mám zvýhodněnou cenu volání do vlastní sítě. Data ano, souhlasím, ale s velkou pravděpodobností dojde příští týden konečně ke změně. Bohužel asi nebude nějak extra. Co také čekat, když u konkurence jsou data také tak trochu výsměch dnešnímu internetu.
- nějakou změnu k horšímu, ale i lepšímu jsem nepozoroval. Max tak 100% pokrytí EDGE. Jinak Huawei dodává HW i ostatním dvěma konkurentům, pokud se nepletu (minimálně u O2 se v této době provádí swap za pomocí technologie od Huawei)
- zatím mi nikdo ještě neřekl, že by někde byla extra dlouhá. Kamarád byl dlouholetý zákazník VF, pak založil firmu, udělal si u VF několik firemních čísel a bylo to otřesné. Chyby ve vyúčtování, arogance při řešení problémů, atd. Teď je u O2 a i tam to nebylo bez problémů, ale aspoň se snaží víc než VF.
Co se týče Vaší útraty - vždy se dá s operátorem dohodnout na lepší nabídce. Obzvláště, když máte stabilně vyšší útratu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirkaho1  |  05. 08. 2010 13:35

" Data ano, souhlasím, ale s velkou pravděpodobností dojde příští týden konečně ke změně "
uz asi pul roku se pise, ano pristi mesi budou nove tarify. Ted se pise ano pristi tyden budou nove tarify. Udajne meli byt od 1.8.2010 Doufam, ze jeste o Vanocich se nebude psat, ze za tyden budou nove datove tarify...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  05. 08. 2010 13:44

No, měly, to ano. Snad se ale již zadaří, když to oficiálně slibují i na FB Mně jsou datové tarify T-M šumák, mám u T-M BIS a tam nejsem daty omezen, nicméně bych to přál vám ostatním

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vd  |  05. 08. 2010 13:48

Já jsem tu hlášku vídával už přes rok. Nejdřív se z "budou nové tarify" stalo "naše speciální Java ICQ aplikace vás nedostane do chudobince", poté že snad v prosinci, či lednu 2009 (opět nic). V Březnu tvrdili kolegovi na infolince (když rušil automatickou "prolongaci" smlouvy) že tarify budou v květnu (2010), pak že v létě.
No, máme srpen a opět se vynořily nějaké dohady, takže nové tarify budou tak v září, nebo říjnu. A vůbec bych se nedivil, kdyby pouze zrušili to trapné omezení na porty 80,443 a limity zůstaly stejné. Je to přeci T-Mobile.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubis  |  05. 08. 2010 11:33

"T-Mobilu poklesl v pololetí zisk o více než 15 %" .. ANI SE NEDIVÍM !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sonix  |  05. 08. 2010 11:21

A proto je potřeba zase zdražit , aby se zisk zvýšil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 08. 2010 11:32

uz jsem odedneska u VF nastesti :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  05. 08. 2010 16:32

jo jedine uplnej de.bil vypat.lanej muze mit ruzaka!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Demonicus  |  05. 08. 2010 18:40

Jen ubožák se vyjadřuje jako ty ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Virgil  |  05. 08. 2010 19:23

Zase bych ho tak neshazoval... tuhle větu napsal skoro bez chyb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
carlooser  |  05. 08. 2010 19:30

Ale ale, pan komplex je tu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor