Neznám tak podrobně služby Eurotelu, abych mohl oponovat, ale e-maily od ET chodí na mobil správně a včas (byť osekané na 60 znaků, což pro identifikaci odesilatele a části subjectu obvykle stačí - víc jako občasný uživatel Go karty fakt nepotřebuju).
Co se týče srovnání se službami OS - tak e-maily chodí včas v rozsahu 2 SMS. Fakt, že za tuto službu neplatím ani korunu je také docela příjemný.
U sekce nastavení služeb nevím jak to chodí u ET, ale u OS nastavení informačních kanálů funguje také, k dispozici mám 5 posledních faktur (jejich kopie v PDF), přehled posledních 5 úhrad a účtovaných částek. Pokud bych měl objednaný výpis hovorů, budu ho mít taky (u prepaidu ho mám automaticky a to prakticky okamžitě po uskutečnění volání). Mohu si aktivovat, deaktivovat či měnit poměrně širokou paletu služeb, včetně osobního menu WAPu. Zatím se mi nepřihodilo, že by některý z požadavků nebyl promptně vyřízen (což se mi u T-Zones párkrát stalo).
T-Zones mi navíc mohou nabídnout výběr hlasových a faxových zpráv přes internet, ovšem za měsíční poplatek 90,- + DPH. Většina uživatelů ovšem nemá zvláštní faxové číslo, takže je použitelnost této služby poněkud limitovaná. To čemu se s oblibou říká Unified Messaging navíc není úplně dotažené, protože poslání faxu z e-mailu placených T-Zones prostě nejde (což mi i potvrdili na infolince).
Další služby jako Recepce, Audiopohlednice a podobné bych vítal jako milý doplněk, pokud by bezchybně fungoval ten základ.
Stávající stav je tristní už i proto, že Radiomobil měl svého času naprosto špičkovou rychlou a spolehlivou SMS bránu (e-maily přeposílané na @sms.paegas.cz chodily bleskově). Ale to už je dávno ....