Díky samoobslužným aplikacím máte lepší přehled útratě a čerpání služeb mobilního operátora. Služby si nastavíte, nebo dokoupíte další, aniž byste čekali na infolince, nebo dokonce chodili na prodejnu. U T-Mobilu dokupuje data přes aplikaci Můj T-Mobile (Android/Apple iOS) více než 80 tisíc zákazníků měsíčně. Zhruba 15 tisíc zde platí vyúčtování a 20 tisíc se účastní soutěže, kde lze vyhrát data navíc, smartphony či vstupenky na letní akce.
Teď v červenci se soutěží o 10× 3 GB, Huawei P10 a dalších pět modelů stejné značky, reproduktor a 10 vstupenek na Rock for People.
Také Vodafone láká na používání své mobilní aplikace. Odměnu má pro každého:
Operátor nám poskytl i statistiku: unikátních zákazníků, kteří aplikaci využívali v měsíci květnu překročil hranici 360 tisíc, od začátku roku aplikaci využilo 520 tisíc uživatelů. Pro kontext: T-Mobile má přes 6 milionů aktivních SIM karet. Samoobslužná aplikace nepochybně přispěla i k tomu, že T-Mobile v březnu omezil provoz zákaznické linky.