Tarify, minisukně, grafitti a líbající se hroši

Diskuze čtenářů k článku

Peta  |  04. 08. 2004 18:59

Tak jsem na tu stránku kliknul, ale docela mě zklamalo to zobrazování přes frames.. chlapci od oskara jsou zřejmě trochu out

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid  |  04. 08. 2004 21:01

Naopak, chlapci od oskara to maj dobre vymakany, jenom je potreba si na to zvyknout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dawe  |  05. 08. 2004 03:11

Na nic si není potřeba zvykat - kdyby to bylo celý ke stažení v akrobatu, dám to stáhnout a zatím si du udělat kafe, pak si to hezky u kafe přečtu, takhle musíš jak blbec klikat na každou stránku a čekat až to najede - mít modem tak se z toho po...


Cao Dawe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dawe  |  03. 08. 2004 22:18

No možná že je ten časopis nějak hodnotnej, bohužel se k němu nijak nedostanu.
Stránky maj designově možná až moc přeplácaný (šlo by to i jednodušeji) ale aby tam byla ke stažení celá verze v acrobatu to ne, než bych si to všechno přečet, možná bych si i vydělal na časopis kterej bych si měl koupit. Vím že se dá zajít k Oskarovi a vzít si ho tam zdarma - ale to je bohužel 50km tam a dalších 50 km nazpět + půl dne zabytýho - takže mě levněji vyjde Esquire nebo třeba Playboy - a myslím, že na tyhle časopisy má málokterej!!!


Není mi nic dotoho kam Oskar cpe peníze, taky mu žádný nedávám, takže mi to je putna, ale možná by mohl rozšiřovat svoje obchody...


Cao Dawe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ales  |  03. 08. 2004 23:30

Myslim, ze Oskarova marketingova strategie je zalozena na prodeji po telefonu/online.


Takze rozsirovani prodejen mi z jejich hlediska prijde trochu zbytecne... hlavne tim rapidne stoupaji naklady (najmy, rezie, zamestnanci)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*****  |  04. 08. 2004 08:33

To je sice pravda,ale raději budu diskutovat s člověkem z očí do očí než po telefonu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DuckDaffy  |  03. 08. 2004 16:31

IMHO je Oskarův časopis na úrovni magazínu Živel, jak obsahově, tak graficky. Takže do brávíčka to má hodně daleko. Sám jsem si početl docela slušně. Přiznám se, že jsem čekal mnohem méně hodnotný obsah, ale byl jsem překvapen. Musím dodat, že z celého cca 60ti stránkového časopisu jsem přečetl jen 10 stránek, a to jen z nedostatku času. A preventivně jsem se vyhnul reklamním částem. :)

Jako způsob prezentace Oskarovy nabídky mi to přijde originální, i když z principu každou reklamu nenádidím.

Kdyby Oskar časopis nabídl jako celek v jednom PDF, byl by to zajímavý počin. Stahovat jednu stránku za druhou mě nelákalo.

DuckDaffy d(.)!(.)b

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  03. 08. 2004 18:44

Originální? NE! TM už to nějaký rok zdarma posílá několikrát ročně zákazníkům

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Osky  |  03. 08. 2004 19:44

Ten od T-Mobile znám také. Jenže porovnej kvalitu toho časopisu u T-Mobile a u Oskara. Mě se líbí více ten u Oskara.  Možná je to tím, že je orientovaný více na mladší lidi....a k těm patřím!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DuckDaffy  |  03. 08. 2004 21:29

Tak o podobném časopise od TM jsem nevěděl, omlouvám se.
Každopádně, je ten časopis od TM na přístupný webu, tak jako Oskarův?
DuckDaffy d(.)!(.)b

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  03. 08. 2004 11:43

Časopis je docela vyvedený. Musím se přiznat, že jsem si jej přes víken přečetl. Sice jsem si nic světoborného nedozvěděl, ale docela mně pobavil. Na druhou stranu si zaslouží i trochu kritiky. U přehledu mobilních telefonů jsou ju některých přístrojů špatné fotky a nepřesné údaje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Baroš  |  03. 08. 2004 11:09

Časopis není o nic hodnotnější než Bravo, Oskar jen mrhá penízky, které by měl investovat úplně jinam, definitivně se stává Sockarem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Phephy  |  03. 08. 2004 11:13

Naopak, časopis se mi líbí. Je vtipný, pěkně graficky zpracovaný a není to jen tak obyčejný ceník telefonů a tarifů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondrej Novak  |  03. 08. 2004 13:46

Souhlasím, navíc mi přišlo, že to není tuctový časopis, že má v sobě jakýsi punc originality.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marin  |  03. 08. 2004 15:32

Ani bych se nedivil, kdyby ho to nakonec vyšlo levněji než neustále aktualizovat deset dalších brožur a letáků. Takto to má všechno v jednom. Navíc myslím, že je to zase trošku posun oproti dalším dvěma a důkaz toho, že kšefty jdou dělat i jiným způsobem, než jak ukazuje ET a TM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  03. 08. 2004 18:48

Chtělo by se to trochu informovat, než napíšete takový blábol... TM podobný časopis posílá zákazníkům několkrát v roce už nějaký ten rok... Nové telefony, služby, rozhovory, cestování, kultura...
A jestli v tom vidíte kšeft... :o) to tam byla i reklama na jiné věci, než jejich služby?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
etheniel  |  03. 08. 2004 16:49

... tak my vysvetlete, proc Vas zajima, kam Oskar dava sve penize ... zijeme v kapitalismu, cili je Vasi volbou, jestli sve penize date Oskarovi, nebo nekomu jinemu a je Oskarovou volbou, kam tyto penize investuje ... pokud s tim nebudete spokojen, muzete mu prestat sve penize davat.

kazdopadne mi to prijde jako velmi vtipna forma marketingu a uprimne jsem se pobavil, je to vyrazne originalnejsi, nez standardni letaky s cenami a pripada mi, ze si tim Oskar pouze dale buduje svou mladou image, coz mu preji ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor