Telecom se omlouvá za dvojí zúčtování hovorů přes alternativní operátory

Telecom se omlouvá za dvojí zúčtování hovorů přes alternativní operátory

V lednu 2003 došlo při zavádění služby pevná volba operátora k chybě v nastavení účtovacího systému ČESKÉHO TELECOMU, a.s., a tak někteří zákazníci, kteří pro mezinárodní volání využívají alternativní operátory prostřednictvím služby volba operátora, obdrželi za některé hovory do zahraničí vyúčtování i od ČESKÉHO TELECOMU, a.s. ČESKÝ TELECOM se omlouvá všem klientům i obchodním partnerům, kterým v této souvislosti vznikly nepříjemnosti.

Částka, kterou zákazníci zaplatili navíc, jim bude automaticky bez nutnosti reklamace vrácena v rámci nejbližšího Vyúčtování za telekomunikační služby. Těm uživatelům, kdo svůj účet dosud neuhradili (a případně jej rovněž reklamovali), prodloužil ČESKÝ TELECOM splatnost o jedno až dvě zúčtovací období. Účet s nesprávně uvedeným mezinárodním hovorným tak mohou zaplatit současně až s nejbližším dalším Vyúčtováním za telekomunikační služby, kde jim bude uvedená částka odečtena (dobropisována).

15 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Slonik 12. 3. 2003 1:50:28

    Máš sice pravdu, že mobilní operátoři mají většinu svých zákazníků na...

  • gecco 10. 3. 2003 13:35:05

    Nejsem nijak spjat s Telecomem a nemam tuto firmu a jeji chovani na...

  • anti-telecum 10. 3. 2003 9:45:18


komerční sdělení

Komerční sdělení