Telecom se omlouvá za dvojí zúčtování hovorů přes alternativní operátory

V lednu 2003 došlo při zavádění služby pevná volba operátora k chybě v nastavení účtovacího systému ČESKÉHO TELECOMU, a.s., a tak někteří zákazníci, kteří pro mezinárodní volání využívají alternativní operátory prostřednictvím služby volba operátora, obdrželi za některé hovory do zahraničí vyúčtování i od ČESKÉHO TELECOMU, a.s. ČESKÝ TELECOM se omlouvá všem klientům i obchodním partnerům, kterým v této souvislosti vznikly nepříjemnosti.

Částka, kterou zákazníci zaplatili navíc, jim bude automaticky bez nutnosti reklamace vrácena v rámci nejbližšího Vyúčtování za telekomunikační služby. Těm uživatelům, kdo svůj účet dosud neuhradili (a případně jej rovněž reklamovali), prodloužil ČESKÝ TELECOM splatnost o jedno až dvě zúčtovací období. Účet s nesprávně uvedeným mezinárodním hovorným tak mohou zaplatit současně až s nejbližším dalším Vyúčtováním za telekomunikační služby, kde jim bude uvedená částka odečtena (dobropisována).

Témata článku: Telecom, Hovor, Operátor