Telefónica: 10 minut volání za každé víčko z Coca-Coly

Telefónica: 10 minut volání za každé víčko z Coca-Coly

Víčková mánie se opakuje, O2 a Coca-Cola navazují na společnou kampaň z loňského roku. Od 1. července 2013 najdou zákazníci pod každým soutěžním víčkem půllitrové lahve Coca-Cola, Coca-Cola Light a Coca-Cola Zero deset volných minut na volání do všech sítí v ČR. Pět minut je pro majitele víčka, dalších pět minut může poslat někomu dalšímu s předplacenkou O2.

Klepněte pro větší obrázek 
Pro připsání volných minut se stačí zaregistrovat na www.10minutvolani.cz a vložit výherní kód z víčka.

Pro Telefóniku se pochopitelně jedná o propagaci předplacené karty, a těm, kteří ji nemají, nabízí balíček. Za 150 Kč obsahuje dvě SIM karty, jednu s kreditem 150 Kč a druhou s kreditem 50 Kč. Tyto karty jsou již nyní v prodeji v řetězcích Tesco, Spar, Billa a v trafikách Relay.

Témata článku: O2

22 komentářů

Nejnovější komentáře

  • kevin23 15. 8. 2013 15:53:23
    Ze je to akce "napikacu", o tom zadna :-D. Nicmene kdo ma GO a ma o tuhle...
  • Jan Kminek 19. 6. 2013 22:23:39
    Podle mého názoru by bylo lepší kdyby se ta akce vztahovala od toho...
  • rousini 19. 6. 2013 15:36:04
    Tolik asi, abyste si udělali představu, jakou cenu má pro operátora 1...
Určitě si přečtěte

Pozor, uprostřed Evropy číhá roamingová past

Pozor, uprostřed Evropy číhá roamingová past

** Vyrážíte do Alp? Dejte pozor, aby váš mobil nechytil signál ze Švýcarska ** Vodafone je pranýřován za zdražení... ** ...ale O2 a T-Mobile byli drazí už před tím

25.  6.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 15

Datové jaro skončilo. Změny k lepšímu už nečekejte

Datové jaro skončilo. Změny k lepšímu už nečekejte

** Nové tarify O2 zakončily proces obměny ** Nic až tak zásadního se bohužel nestalo ** Další změny přijít mohou, ale boty bychom na to nevsadili

11.  6.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 38

Operátoři napadli kampaň dTestu za výhodnější tarify. Virtuálové však nabídky poslali!

Operátoři napadli kampaň dTestu za výhodnější tarify. Virtuálové však nabídky poslali!

** Operátoři zaútočili na NEZISKOVÝ dTest, že chce VYDĚLAT ** Argumentaci Vodafonu rozbil dTest, argumentaci O2 vlastně samo O2 ** Vítězem je T-Mobile, který se mediální přestřelky raději nezúčastnil

10.  6.  2017 | Kůžel Filip | 92


komerční sdělení

Komerční sdělení