Tak naposledy jsem byl v USA a volal jsem z automatu patřícího APCC a minimální poplatek za hovor byl (v přepočtu na naše) 5 Kč, přičemž minuta hovoru stála (v přepočtu na naše) 2 Kč.Pak jsem v zahraničí volal ještě v Austrálii z automatu společnosti Yellerphone . Tak tam stojí hovor (v přepočtu na naše) na mobil 2,5 Kč/min a na pevnou 2 Kč.Takže u nás máme ceny zhruba 7x vyšší a proč? Kvůli idiotům, kteří si je ještě pochvalují a operátory za to málem plácají po zádech!!Víš, blbítku, když ono to třeba stojí 2 Kč/min, ale když se díky té láci z toho provolá každou hodinu přes den od 07 - 21 hod třeba jenom 5 minut, tak je to denně 70 minut, měsíčně 2100 minut, což je 4 200 Kč měsíčně a 50 400 Kč ročně, což bohatě stačí na údržbu telefonního automatu i na hodně slušný výdělek .Protože operátor servisuje tisíce automatů a tak cena, když se rozpočítá na jeden vychází mnohem lépe než kdyby jeden člověk měl zajišťovat chod jednoho automatu.Jinak úplně celý komplet nový telefonní automat včetně instalace a zapojení dodavatelskou firmou stojí O2 50 000 Kč. Takže kdyby nasadili stejné ceny a měli ten automat každé dva roky ani né udržovat, ale normálně celý vzít a vyhodit, stejně na tom bohatě vydělají .Každopádně u nás, kdyby minuta na mobil z automatu stála 2,5 nebo 2 Kč, tak na tom vydělají mnohem víc, protože by u nich byly fronty jako kráva a automaty by byly obsazené 24 hodin denně, protože by to bylo úplně nejlevnější volání jaké je pro běžného člověka dostupné...