Tesco Mobile hlásí 100 tisíc zákazníků a chce dále růst

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 47

Názory k článku

14. 03. 2014 06:30

Jednoducha matematika rika, ze Bleskmobil, Tesco mobile a Mobil.cz maji dohromady pres pul milionu klientu. Docela by me zajimalo, jestli tech pul mega klientu nekomu nechybi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 03. 2014 18:07

Akorát to má menší vadu na kráse platnost bonusu 30 dní jinak dobrá věc ,pokud ,ale Tesco bonus zruší tak bude rázem dražší než Oskarta nebo Opencall ,jinak mám Opencall ,protože neprovolám za měsíc tolik abych spotřeboval bonusový kredit u tesca jinak Tesco mám z ruky a nerad do něj chodím nakupovat ,mám raději Kaufland .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 03. 2014 15:46

V celku nedávno byly na iděsu počty virtuálů a tehdy měli 80 000. Ti teda jedou jak vlak, no ale mají na to, no, jejich nabídce můžou konkurovat většinou jen šedivky. Díky své velikosti si asi u O2 domluvili trochu jiné podmínky než ti malí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 03. 2014 14:02

Tesco Mobile hlásí 100 tisíc zákazníků a chce dále růst.............Jasná věc, že je to díky bonusu/levná minuta/internet a taky těm lidem, co si to umí spočítat a vyhovuje jim tento systém....Otázkou je, půjde-li některý další operátor pod 1.25kč./minuta - zcela zásadní faktor.......Net po vyčerpání FUP použitelný - vyzkoušeno......GSM Banking - Sim Tolkit taky fukční, vhodný minimálně na dobíjení kreditu i se záporným kreditem, ale i na běžné transakce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
13. 03. 2014 13:26

Pro toho, kdo provolá celý kredit za měsíc, je to jistě zajímavá nabídka. Kdo volá míň, může si pořídit Oskartu s voláním 2 Kč/min do všech sítí bez podmínek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 03. 2014 13:16

Nejsem agent Tesca, to je pod mou důstojnost, ale rád pochválím dobrý výrobek či službu.
Ještě vloni jsem platil 2,50/min na dvě čísla Vodafounu, pak už jen 1,90, ale na zbytek 4.- a mimo síť hrozných 7,50/min!!!
Nyní volám a nemusím se vůbec omezovat a platím bůra denně, tj.Balíček dobíjím 300.- každý druhý měsíc. Vše šlape jak hodinky, denně volám min 20min, tj. za 0,25/min!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 03. 2014 12:41

Nyní rozumné ceny,ale především vpodstatě VPN v rámci operátora. Pro ty kteří nepotřebují neomezenku a nebo nemají starý tarif +4u, zřejmě nejlepší volba. Jen aby jim to vydrželo a po naboru zákazníků se nezměnily tarify...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
PD
13. 03. 2014 12:22

Mediální kampaň? To spíš cena za minutu hovoru, volání do vlastní sítě zdarma nebo 75 Kč na pořízení nový SIMky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor