To je sice pravda,že jim to nařídí úřad,ale to doposud nebylo,až letos.Ale operátoři jsou pěkní vychcánci a věří,že lidi jsou úplně blbí.A vychází jim to.Jelikož,kdyby neudělali žádného virtuála a zanesli si to do svých tarifů,tak by na to přešlo podstatně více lidí,než u virtuálů,tím pádem Operátoři říkají,kdo chce levněji v uvozovkách volat,ať jde k virtuálům,mají jen omezený počet čísel a člověk se o to musí více zajímat.
Tomu se jinak říká,Vlk se nažral a koza zůstala celá.
Protože,taky by se mě líbilo,kdyby operátor neděla žádného virtuála,ale levné volání by zanesl do nových smluv,tím pádem logicky,virtuál není potřebný.Ale moc lidí by o tom vědělo a chtěl by to každý a operátor by jako prodělával,jsou to Hovada.