Časopis Entertainment Weekly uveřejnil neobvyklou reklamu na americkou televizní stanici CW. Je vlastně docela jednoduchá – říká „Sledujte nás na Twitteru“ a pod ní je průhled na displej smartphonu. Ano, v časopisu je mezi dvěma tvrzenými stránkami ukrytý skutečný telefon, na jeho displeji běží video a Twitter feed @CW_network. Ten je neustále aktualizovaný, protože telefon má i vlastní SIM kartu a připojení k internetu.
Časopis s touto reklamou vyšel v nákladu 1 000 kusů, a měl dokázat, že neobvyklá řešení a digitální technologie jsou v DNA stanice CW. Reklama je konstruovaná tak, že plastovým táhlem se telefon aktivuje, zezadu má přístupný miniUSB konektor pro dobití. Co se samotného telefonu týče, je to jen mírně upravený, Foxconnem (ano, to jsou ti, kteří montují iPhone) vyrobený Android zbavený vnějších plastových krytů. Podrobně se tématu věnuje Mashable, také níže přiložené video pochází ze stejného zdroje.
Takhle ten stejný telefon vypadá „oblečený“ v původních plastech