Od konce března si může každý fanda reklamní kampaně „Nepodepsal!“ a mobilního operátora Vodafone objednat reklamní tričko s jedním z předdefinovaných obrázků kampaně nebo si zvolit obrázek svůj. Taková sranda ovšem přijde až na šest set korun. Mnohým zájemcům se tato částka zdála příliš vysoká, a tak za několik dní došlo k tomu, že operátor začal k objednávkám přibalovat dva volné vstupy do klubů po celé naší vlasti. Tím ovšem tričkománie nekončí.
Objednávka nenarozeného psa i na vaše břicho
Nově si můžete objednat reklamní trička s logem Vodafonního časopisu ČiliChili, který Vodafone vydává nejen pro své zákazníky. Objednávku triček najdete zde, každý měsíc vás čeká na objednání jiný vzor, který je shodný s titulní stránkou časopisu. Trička jsou v pánském i dámském provedení, a to ve třech různých velikostech. Operátor si toto reklamní tričko cení částkou 285 Kč a to včetně balného a poštovného. Při odběru více než deseti kusů lze u Vodafonu dohodnout slevu.