Tržby T-Mobilu klesly o 10 %, získal však 235 tisíc zákazníků

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 23

Názory k článku

08. 11. 2013 18:37

Firma bude mit klidne 0 zakazniku, pokud to bude znamenat situaci kdy ma nejvyssi zisk. To ze jim pribyli zakaznici je jim naprosto k nicemu, kdyz min vydelaji. Mohou si to tak mozna dat na billboardy, ale ty nikoho k nicemu nepresvedci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 11. 2013 20:51

Tomu se vůbec nedivím! Kdysi jsem pracoval u operátora a měl opravdu výborné výsledky, dělal věci, který nikdo jiný neuměl a vymýšlel různá speciální řešení, která vydělávaly opravdu spousty peněz...Nedávno mě napadlo, že bych se ucházel o místo v TM. Přece jen mám hodně praxe, dovednosti atd. na super úrovni a baví mě to... Opravdu netrvalo dlouho a hned další den ráno mi volala personalistka TM. Když došla řeč na mzdu, málem jsem spadnul ze židle!!!Jako "maximum, které lze dosáhnout" mi nabízeli to, co jsem už kdysi dávno bral jako "minimum, kdy o korunu míň a člověk dává výpověď" - peníze pak byly ten důvod proč jsem od OPa odešel.Takže když zavádí takovou politiku, ani NEMOHOU vydělávat... Protože opravdu inteligentní a schopný člověk taky potřebuje dostat peníze. Ano, je sice nezaměstnanost a "na pracáku lidí dost", ale JAKÝCH?!Sice je práce pro OPa super, bavila mě a všechno; ale opravdu nepotřebuju doma vysvětlovat, že se musíme přestěhovat do horšího bytu nebo že nejsou peníze na to nebo ono, ale za to mám práci, která mě baví .Ono je to všechno o lidech... Když si tam někdo nabere lidi úrovně čtvrté cenové, tak celá firma bude čtvrtá cenová. Tím nechci nikoho urážet, ale prostě každý má své limity a je jasné, že někdo bez zkušeností a bez patřičných vědomostí nevymyslí taková řešení a nedosáhne takových výsledků jako ten, kdo ty zkušenosti a vědomosti má.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 11. 2013 19:11

TMO jsou s prominutím největší ho*ada. Na zákazníky s twistem absolutně kašlou, nějaká týdenní akce na volání za 2,50Kč do vlastní sítě za dobytí 200Kč je k absolutně k smíchu a balíčky na denní internet jsou k pláči - za 24Kč máte 25MB a pokud tuto hranici překročíte, tak se vám automaticky strhne dalších 70Kč.. A to nemluvím o internetu v zahraničí, kde to funguje stejně jen s tím rozdílem, že místo 25MB máte pouze 3.. Aspoň, že pokrytí není tak hrozné, jako např. u VDF.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 11. 2013 17:43

Dostává vůbec člověk nějaké slevy když je stálým zákazníkem 10 let.?? Většinou když něco nabízí tak to člověk ani nechce :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 11. 2013 17:32

Z toho vyplývá,že Vodafone v tomto roce přišel o 352 tisíc zákazníku. To asi mateřská společnost VF české vedení moc nepochválí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 11. 2013 17:31

Mám upřímnou a "škodolibou" radost z toho, že jim ten zisk klesl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor