U Oskara se už neplatí záloha, ale jistina

Diskuze čtenářů k článku

Ondra  |  03. 05. 2004 21:10

Moralista moralizuje hlavně proto, že sám neví jak na to, nebo že ve chvíli kdy mu došlo že to jde tak už to nešlo. Zkrátka moralizují vždy ti, kteří se nedostanou k "LIZU". To ale není morálka to je blbost. O tom už se tu někde psalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ruprecht  |  04. 05. 2004 00:19

Mno a kvuli takovym pakum jako jste vy se asi tezko kdy dockame normalnich sluzeb. Pokud nemuze provozovatel sluzby duverovat zakaznikovi, ze sluzbu nebude zneuzivat, ale jen rozumne vyuzivat, tak je tezko bude nabizet.

Proc ma broadband datove limity?
... protoze par pak sedi na drate 24 hodin denne a sosa a sosa ... a konektivita opravdu neco stoji

Proc u nas nebude mit nikdy uspech sluzba "All what you can eat ..." ... protoze, by na tom provozovatel hodne brzo zkrachoval. Hodne lidi by to pochopilo jako vyzvu "Ber vse, co muzes"

Proc u nas nebude fungovst telefonovani za pausal? ... protoze, zadny provozovatel nebude riskovat zablokovani sluzby hafou lidi, kteri budou volat non stop ... a jeste drzkovat, ze je sluzba nedostupna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirik  |  04. 05. 2004 12:52

2 Ruprecht: Bohužel musím souhlasit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  05. 05. 2004 11:17

Pravda pravdoucí... Bohužel

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
svatý Lukáš  |  03. 05. 2004 13:18

Nedko mi rikal, ze pri predcasnem zruseni pausalu uz nepropadne jen ta jistina, ale ze Oskar muze douctovat i zbyvajici pausaly (do tech 6 mesicu). Jestli je to pravda, tak je to konec levnych mobilu u Oskara

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  03. 05. 2004 15:08

A jak by to z cloveka mamili, kdyz se porad chvastaji, ze neni treba podpisu zadne smlouvy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FastIkarus  |  03. 05. 2004 16:11

Smlouva se nepodepisuje, ale je uzavřena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bond, James Bond  |  03. 05. 2004 18:06

Ty máš k Sv. Lukáši asi pěkně daleko ...  nejspíš budeš jenom jeden z těch vykuků, kteří koukají kde by co zneužili ke svému prospěchu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tuxxxer  |  03. 05. 2004 20:10

to je teda pokrytecky zvast. KAZDY se snazi se vsim vydupat. Rika se tomu kapitalismus. Operatori s nami vydupavaji kazdodenne (TMO vypocitava spatne ceny napr.), tak proc by nekdo nemohl vydupat s nima?

A takove zvasty jako ze ukazatel vyspelosti spolecnosti je zavisly na cestnem chovani jeho obcanu jsou jenom k smichu (uz i to jsem nekoho slysel rikat). Nasi politici (vsichni bez vyjimky), podnikatele, a tzv. umelci (napr. pan Kocab celkem slusne zavatil, ale ted se bude tvarit jako nevinatko a stavet si prepychove chaty s vlastnim krytym bazenem a soukromou posilovnou - videl jsem nejaky Receptar v TV, kde se s tim chlubil), ale vsichni si tady budem nadavat navzajem, ze nekdo na operatorovi vytriskal slevu 1500 Kc?

Vykukove jsou tam nahore a pokud se bude dat s necim vydrbat v ramci zakona legalne, tak proc by to nekdo nemohl delat. Jina by byla, pokud by takove chovani mel operator pojisten v podminkach.

btw. napada me jeste ze ten kdo rika, ze nejedna ve svem vlastnim prospechu jen KECA. Kazdy se snazi ze vseho pro sebe vydolovat co nejvic. Jenom nektery z toho vydoluje vice a ti obycejni lide vetsinou mnohem mene. Tak si tyhle moralni prednasky nechte od cesty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
narg-  |  03. 05. 2004 23:57

amen bratře

svatá pravda, ať žijou šedy polaci (kdyz sou naši levy jak turecky šavle,proč si nepřilepšit) ale tu nejlepší příležitost ste už prošvihli :)  Jo jeste tak pred rokem se dal oskáret obrat tak o 5000 na jednom founu :) Jo to byly časy :)

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  03. 05. 2004 11:14

To není kvůli byrokracii. Podle nového zákona o DPH by totiž musel zákazník zaplatit ze zálohy i DPH. Sice ještě zákon neznám detailně, ale asi se DPH z jistiny neplatí, proto tento název.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D.Č.  |  03. 05. 2004 11:53

Aha.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  03. 05. 2004 12:23

jj, z krátkodobé zálohy/přeplatku se od 1.5. platí DPH, z dlouhodobé jistiny/depozita se neplatí.., proto to přejmenování..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor