U:fon má Facebook místo infolinky

U:fon dnes na Facebooku představil tým operátorů z centra zákaznické péče, kteří budou pomáhat řešit problémy a připomínky svých zákazníků přímo prostřednictvím této stále populárnější sociální sítě. Adresa Ufonního FB zní: http://www.facebook.com/Ufoni.

„Přestože většina firem v Česku už dnes se svými zákazníky přes Facebook komunikuje, rozhodně se zatím nedalo mluvit o skutečné péči, jak ji známe z klasických zákaznických center, která fungují především po telefonu. Inspirovali jsme se v zahraničí a odteď budou naši operátoři kromě call centra fungovat i on-line na Facebooku. Zatím pouze v pracovní době našeho call centra, tedy od 8 ráno do 8 večer, do budoucna ale počítáme i s tím, že nám tento nástroj umožní výrazně prodloužit provozní dobu,“ říká Oleg Vojtíšek, ředitel péče o zákazníky U:fona.

Klepněte pro větší obrázek 
Ufonní Facebook ještě čeká na finální doladění
Klepněte pro větší obrázek 
Poradna ale už jede naplno

Služba je určena všem, kdo Facebook pravidelně používají nebo dokonce při kontaktu preferují, ale samozřejmě i těm, kdo neradi čekají na lince call centra nebo přes den nemají čas nebo příležitost vyřídit hovor. „Stačí, když dotaz napíší na naši Zeď.“ doplňuje Vojtíšek.

Diskuze (10) Další článek: Podivná prezentace značky LG v Barceloně (video)

Témata článku: , , , Info, Místo, Fon, F +, FAC, Většina firem, Finální doladění