Ufon: přiletí čtvrtý operátor z vesmíru?

Diskuze čtenářů k článku

Franc  |  19. 06. 2009 18:14

důrazně varuji před arogantním a zcela ignorantským chováním pracovníků ufona a před naprosto nefungujícími službami, které nesplňují deklarované parametry ani z jedné desetiny a v průběhu času se namísto zlepšování naopak ještě zhoršují! Škoda peněz i času!
Jsem velice nespokojen a nasrán !
Uvažuji o stížnosti na ČTU
Jarda Franc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martina  |  02. 04. 2008 09:31

Koncem ledna jsem si u firmy MobilKom, a.s. Praha 8 objednala službu Ufonův fofr internet. Přesto, že deklarovali pro oblast Pardubice - Staré Čívice, kde jsem ji chtěla využívat dostatečné pokrytí, internet vůbec nefungoval, tak jsem v souladu s jejich Obchodními podmínkami - Zárukou spokojenosti tuto službu po týdnu vypověděla a vše náležitě vrátila dne 11.2.2008. Dle této Záruky spokojenosti nám měla být nejpozději do 21 dní od vrácení zboží a deaktivace služby vrácena záloha, tj. 2799,- Kč. Bohužel se tak nestalo. Dne 13.3.2008 jsem telefonicky kontaktovala zákaznickou linku a ptala, jak to s vrácením peněz vypadá. Operátorka mi sdělila, že deaktivace služby proběhla dne 13.2.2008 a složenka na vrácení peněz z jejich strany doposud nebyla ani podána, ale vše napraví nejvyšší urgencí. Opět jsem po necelých 3 týdnech vrácení telefonicky urgovala, ale nic se neděje. Dnes je to už 48 dní od deaktivace služby a peníze stále nedorazily.
Ovšem složenka z jejich strany na vyúčtování jednoho týdne, kdy jsem měla doma "nefunkční" USB dorazila velmi rychle.
Této společnosti se vyhněte velkým obloukem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tunisák012  |  25. 11. 2008 01:53

ufon je fakt hrůza máš pravdu ceske operatori stoji za nic lepsi si dej vodafone je to anglicke a lepsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ales  |  14. 03. 2008 12:15

ja mam “fofr” internet ale je to fakt hnus. Zrovna ted ma svuj den a ten den trva uz tyden a je to cim dal castejsi. Pro predstavu-ve spicce ani na dsl ani nezmerim rychlost jak je to pomaly a signal mam plny-v cervenem. Kdybych ho uz nejakou dobu nemel a mohl ho vratit tak to urcite udelam. Ve smlouve zcela jiste pokracovat nebudu a rozhodne nemohu nikomu doporucit. Snad jenom nejakemu adrenalinovemu silenci-protoze je to fakt k zblazneni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  08. 01. 2008 07:53

No taky hrůza.
Chtěl jsem si aktivovat dobíjení telefonu, když si přečtete na internetu návod, tak z nej vubec není jasno, že aktivace se delá přes operátora a ne automaticky. Prostě stačilo by napsat že to lze jen přes operátora a odpadly ty dezorientační bláboly.
A ted tedy ke službě O2 Trio, že je to nemístně předražené to už je jasné.
Také služby si mužete telefonicky sice objednat, ale zrušit se mohou jen písemně a trvá to 30 dní, prostě jak to jde co nejvíc peněz vyrazit z chudáka zákazníka.
Nebyl jsem spokojen s nabídkou filmy o předražených placených filmech ani nemluvě.
Takže jsem chtel zrušit nabídku televize O2 Filmy, za nabídku Zábavu, protože ty filmy se opakují 2 i více měsíců stále dokola. Bylo mi slíbeno že taková služba je vyřízena do 2 prac. dnů až 5, což jsem kvitoval s povděkem, ted už je to 3. reklamace a trvá to přes měsíc. Objednával jsem to 3.12 a máme 6.1. a prý to bude až po 25.1. je to prý chyba v počitači.
Proboha tak at si za ty peníze co z nás vytahali koupí neco pořádného.
Prosím Vás je tu nejaký solidní operatér který si umí vážit zákazníka nebo je to samý podvodník?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  03. 12. 2007 12:37

Záruka spokojenosti-nefunguje!!! Na toho parchanta Ufona budu mít pouze negativní vzpominky a prázdnou peněženku za provolaný kredit.Z mé strany proběhlo vše řádně včas a byly poslány veškeré dokumenty,ale u toho hajzla z jiné galaxie mají šílený bordel.Peněz na zpět jsem se nedočkal,prý mám čekat další měsíc,že jim tam chyběly nějaké záznamy(nedozvěděl jsem se které).
LIDI,DEJTE SI VELKÝ POZOR NA TOHO VETŘELCE!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
schor.lub  |  17. 10. 2007 10:48

Mám tuto službu měsíc je to hrůza a vážně uvažuji o zrušení smlouvy.V začátku jsem si objednal ten pomalejší, ale poslali fofr,tedy za 3 týdny. po úvaze jsem si jej vzal.Krom potíží ze spojením,a to bydlím v Praze na Novodvorské, 10 podlaží, musím všelijak čarovat se zařízení(myslím tím chodit kolem oken a hledat signál)abych se vůbec spojil.O nějakém fofru si mohu nechat zdát.Telefon 811 811 811 hlásí obsazeno.Takže co dodat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rozmy  |  15. 12. 2007 10:43

moje zkušenosti s Ufonem jsou obdobné jako u ostatních. Zakoupil jsem ufona v jejich prodejně v Kolíně a po 14.dnech ještě nejsem ani uveden v jejich databázi, natož aby mi internet fungoval.
POZOR!! UFON JE VELMI NESPOLEHLIVÝ A NEKOREKTNÍ POSKYTOVATEL!!! Pokud chcete beproblémové zavedení a provozování internetu, rozhodně nepořizujte UFONA !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arthur  |  01. 08. 2007 07:54

Mé zkušenosti s Ufounem:
Jsou velice negativní. Dle mého názoru se jedná o velice nespolehlivou firmu !!! Přístup k zákazníkovi je na velice ubohé a katastrofální úrovni. V polovině května jsem zavolal na zákaznické číslo Ufona o informace o produktu Ufonův internet. Nějaký muž mi vše vysvětlil a iniciativně si zapsal moje nacionále. Když jsem ale během hovoru zjistil, že když si službu objednám přes internet, budu ji mít o stokoruny levnější, dohodli jsme se, že si vše objednám sám přes internet a on vše stornuje.(hovory se nahrávají) 20.5. jsem si objednal přes internet Ufounův fofr internet.(modem za 2500,-) Vzápětí mi poslali potvrzenou objednávku na fofr internet, modem za 2500,-) Po týdnu přišla smlouva ale na pomalý internet. Volal jsem, že je to špatně, vysvětlil jsem, že jsem si objednal fofr internet. Omluvili se a o týden později přišla smlouva na pomalý i rychlý internet. Opět jsem volal, že je to špatně a napsal jsem jim, že jsem si pomalý net nikdy neobjednal, ať se podívají na jimi potvrzenou objednávku a přehrají si nahrávané telefonáty a udělají si v tom pořádek. Navíc jsem jim poslal kopii jimi potvrzené objednávky.
22.6. mi volali, že dodávka modemů se zdržela, ale že ho již posílají. 27.6. mi opravdu přišla dobírka, ale zněla místo na 2500,- na 3000,-. Volal jsem tam, jak je to možné. Bylo mi řečeno slečnou nebo paní Denisou, že za 3000,- to mají ti, kteří si to objednali přes telefon a za 2500,- ti, kteří si to objednali přes internet. Říkám jí, že já to mám objednané přes internet a že držím v ruce jejich potvrzenou objednávku z netu za 2500,- jejíž kopii i s vysvětlujícím dopisem jsem jim 3.6.poslal. Omluvila se, že to napraví, že kolega zapomněl stornovat první záznam a do deseti dnů mi pošle nový balíček, tentokrát s modemem za 2500,-. Po 23. dnech, když nic nepřišlo jsem tam opět volal a ugoval to, neboť již mě začala docházet trpělivost.
Tentokrát jsem hovořil s Kristýnou Konečnou, že prý mi poslali modem za 3000,- a žádný jiný neodeslali. A že víc s tím dělat nebudou.To mne již dopálilo, protože od ujištění, že vše již dají do pořádku ani po více jak třech týdnech nový modem ani neodeslali, natož abych ho obdržel do deseti dnů.
Požadoval jsem hovor s nadřízeným. Spojili mne kamsi a opět jsem po vysvětlení byl ujištěn, že vedoucí na to osobně dohlédne a urychleně mi pošlou správný modem za objednanou a jimi potvrzenou cenu. To bylo 20.7.2007. Řekl jsem, že ho pokud ho do deseti dnů, tj. do konce července nedostanu, začnu jim dělat antireklamu, kde budu pravdivě popisovat jejich praktiky. Dnes je 1.8. a modem jsem nedostal. Co říci závěrem: Za dva a půl měsíce nebyli schopni mi poslat správnou smlouvu a modem, který jsem měl řádně přes internet objednán, ve firmě vládne zmatek, kdy jeden neví, co dělá druhý a všichni se omlouvají a slibují, ale skutek utek. Podle mne je to velice nesolidní jednání a jsem se službami i jednáním této firmy velice hrubě nespokojen. Již s ní nechci mít nic společného.
Jiří Pichl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  09. 08. 2007 12:49

Dobry den mohl byste popsat zkusenosti z internetem?Kolik to jede atd...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  10. 08. 2007 13:43

Po cca.2měsících čekání a průběžného volání na Moniku, Silvu, Petru, nadřízeného pracovníka call centra, apod.jsem dospěl k názoru, že hlavním podnikatelským záměrem firmy Mobilkom je sociologický průzkum se zadáním "Co všechno snese český zákazník".Výčet výmluv,které na mně byli použity opravdu dosáhly absolutního vrcholu a obdivuji ta děvčata,že jsou schopna u takovéto práce vydržet.Upozorňuji všechny potencionální zákazníky tohoto operátora na mimořádně nesolidní jednání hraničící s otevřeným výsměchem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  14. 08. 2007 09:38

19.7. mě firma Ufon aktivovala službu „FOFR“ internet.Po ujištění operátora,že v Rychnově nad Kněžnou je 100% pokrytí jsem pojezdil celé město a okolí.V jednom místě jsem konečně našel signál o síle jedné čárky.Googl se v těchto místech načítal minimálně 15 minut.na což jsem 24.7. tento absolutně nepoužitelný krám poslal firmě nazpět.Do dnešního dne/14.8./mě nedošlo žádné vyjádření.Naopak jsem dostal fakturu na 325 Kč za datové služby.
Kdo má zbytečné peníze,silné nervy a hromadu času tak mu doporučuji:
OBJEDNEJTE SI SLUŽBY TOHOTO OPERÁTORA
Firma nemá známou emailovou adresu,telefony nebere

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
skmn.mail.@centruum.cz  |  11. 02. 2008 16:04

Máš pravdu.
jednání se zákazníkem je katasrofa. Pořád z nás dělají neplatiče, a při tom platíme trvalým příkazem 594 kč, podle smlouvy. Volání přes ufon nefunguje a při tom to máme v ceně. Prosby, posílání mailů s výpismi trvalých příkazů, volání na infoufon (spousta peněz v prčicích), to vše bez výsledků a odozvy. Ja už fakt nevím, co mám dělat. Už mi pro jistotu spomalili net. Sakra, co mám dělat?????
Pora´dte mi někdo. Sláva

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudy_SK  |  15. 02. 2007 17:10

Jsem zvědavý, jestli se bude stejně jmenovat také na Slovensku, Polsku a v Maďarsku, kam by měl také vstoupit. Na Slovensku by měl fungovat již od tohoto léta. Tak tedy uvidíme, co nabídnou :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mihals  |  15. 02. 2007 09:02

a ja uz myslel, ze budeme mit satelitni sit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John Jigsaw  |  15. 02. 2007 06:48

A bude signál i na Marzu??? Teď je ta vesmírná turistika docela IN

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavelos  |  15. 02. 2007 01:57

Už vidím zase tu diskuzi o tom, jak je titulek vašeho článku bulvární

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor