U:fon reaguje na nařčení ze strany O2

U:fon reaguje na nařčení ze strany O2

Na české telekomunikační scéně to vře. Začalo to dnes ráno tiskovou zprávou O2, ve které modrý operátor nařknul toho zeleného z podvodného jednání. Podomní prodejci U:fona měli údajně vnucovat své služby potencionálním zákazníkům neetickým způsobem, dokonce byl použit výraz „klamání zákazníka“ a prodejci se prý vydávali za někoho, kým nebyli. Tiskovou zprávu v plném znění najdete zde.

Ještě než se O2 pustí do slibovaných úkonů právní ochrany, požádali jsme o vyjádření také druhou stranu. Za U:fona a jeho mateřskou společnost MobilKom nám tisková mluvčí Jana Studničková řekla toto:

„Podomní prodej je jedním z nejefektivnějších prodejních nástrojů, jaký využívá řada firem včetně telefonních operátorů, mimo jiné proto, že provize za prodej je vyplácena teprve po zaktivování služby, a nikoli po podpisu smlouvy. Prodejce tedy nemá žádnou motivaci uvádět klamavé údaje, na jejichž základě by sice byla podepsána smlouva, ale po zjištění pravých skutečností by nedošlo k odběru služby. Přesto má U:fon vlastní etický kodex, který je pro externí prodejce závazný a který je veřejnosti dostupný na www.ufon.cz (poznámka redakce: dokument přiložen níže).

Ztotožňujeme se s názorem Telefónicy, že jakékoli podvodné praktiky při podomním prodeji jsou naprosto nepřijatelné, a jejich nepřípustnost včetně postihů je i součástí smlouvy se společnostmi, které pro nás pracují. V případě porušení etického kodexu či jiného prokázaného neprofesionálního jednání spolupráci s daným prodejcem ukončíme. Podle našich dosavadních zkušeností jsou stížnosti na chování prodejců pouze ojedinělé, přesto vyvíjíme značné úsilí na to, aby prodejci postupovali co možná nejkorektněji."

Klepněte pro větší obrázek
U:fonův etický kodex

Témata článku: Operátoři, O2, U:fon, Podomní prodej

24 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Martin 21. 9. 2007 17:18:43
    Pozor na záruku spokojenosti. Na svých stránkách to nikde neuvádějí, ale...
  • elde 11. 9. 2007 10:04:36
    Idealni je starej notas. Je tichej, nezabira misto, spotreba take mensi. A...
  • Jan 21. 8. 2007 13:34:27
    No jo, psal. Ale nemohu souhlasit, ze zere a rve. Na chlazeni starsiho...
Určitě si přečtěte

Srpnový ceník O2: pět novinek a štědré slevy na iPhony a modely Huawei

Srpnový ceník O2: pět novinek a štědré slevy na iPhony a modely Huawei

** iPhone 7 32 GB nyní pořídíte těsně pod 20 tisíc korun ** Novinky náleží do střední třídy, Huawei Y6 2017 vyjde na 3 995 Kč ** Na konci léta nabízí O2 slevu až tři tisíce no nový mobil, za úpis

5.  8.  2017 | Pospíšil Aleš | 3

O2 bude O2 nejméně do roku 2022, Španělům za to zaplatí 900 milionů korun

O2 bude O2 nejméně do roku 2022, Španělům za to zaplatí 900 milionů korun

** Než tzv. rebranding, raději poplatek za právo užívat známku O2 ** Původně měl operátor právo používat jméno O2 do ledna 2019 ** 39 % telefonů v síti O2 umí LTE, kolik prodatují operátor neuvedl

28.  7.  2017 | Pospíšil Aleš, Láska Jan | 15

Mobil s osmikilovou baterií i dálnopis s azbukou. Věž na Olšanech ukrývá okouzlující technické poklady

Mobil s osmikilovou baterií i dálnopis s azbukou. Věž na Olšanech ukrývá okouzlující technické poklady

** V telekomunikační ústředně na Žižkově dnes sídlí CETIN ** Moderní techniku doplňuje muzeum strojů z dob socialismu ** Zajímavá je i budova samotná, a to nejen normalizační architekturou

25.  7.  2017 | E15.cz , Stingl Tomáš | 5

Slovenské O2 má novou „volací“ kartu. Hovor stojí 2,60 Kč a volat lze i na česká čísla

Slovenské O2 má novou „volací“ kartu. Hovor stojí 2,60 Kč a volat lze i na česká čísla

** Volat se SIM kartou českých operátorů se prostě nevyplatí ** Udělejte si výlet na Slovensko a pořiďte si za 2 eura O2 Voľnosť ** S kartou zaplatíte 0,1 eura (2,60 Kč) ne za minutu, ale za celý hovor

25.  7.  2017 | Pospíšil Aleš | 64


komerční sdělení

Komerční sdělení