U:fon v krizi boduje, volání zdarma láká tisíce lidí

U:fon v krizi boduje, volání zdarma láká tisíce lidí

Náš mobilní benjamínek se dnes pochlubil výrazným nárůstem zákaznické báze za první čtvrtletí 2009. Za tři měsíce narostl počet zákazníků U:fona o 18 500, celkově tak U:fon obsluhuje 114 500 zákazníků. Možná vám to nepřijde jako nějak závratné číslo, ale vězte procentuálně se mimozemský sympaťák stal nejrychleji rostoucím operátorem u nás. Zástupci operátora si pochvalují zejména svou strategii zavedení neomezeného volání ve vlastní síti v rámci paušálního poplatku, což lidé v těžkých časech ekonomické krize oceňují.

Koneckonců, kdo vám dnes nabídne neomezené volání a SMSkování ve vlastní síti za 300 Kč a to ještě v akci "2v1", čili dvě čísla za jeden paušál? Přeci jen konkurenční operátoři si místo několika stovek účtují za neomezené volání do vlastní sítě mnohonásobně více nebo nic takového ani nenabízejí. U:fon si pochvaluje také nárůst počtu uživatelů datových služeb, snadno srozumitelnou nabídku a konečně splnění cíle dosažení jednoprocentního tržního podílu.

Témata článku: Operátoři, U:fon, Zdarma

43 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Aratain 3. 3. 2013 20:55:08
    Pozor. Neni uplne pravda. Nektere dalsi telefony (ja mam Motorolu MB855)...
  • pan Kecal 30. 10. 2009 19:02:19
    kdyz myslis... jen pro poradek..neni to tajne, bylo na to vyberove rizeni....
  • kavarny 30. 10. 2009 18:28:40
    tady ten pan keca s tim pausalme 199Kc do vsech siti non...
Určitě si přečtěte


komerční sdělení

Komerční sdělení