U:fon započal přeměnu na nízkonákladového operátora

U:fon zhodnotil svou situaci a rozhodnul se pro změnu strategie. Zavře značkové prodejny, zruší podomní obchodníky a zaměří se na co možná nejnižší ceny.

Čtvrtý český operátor U:fon prošel důkladnou analýzou a na jejím základě se mateřská firma MobilKom rozhodla pro zásadní změnu obchodní strategie. Součástí nové koncepce je například uzavření vlastních značkových prodejen. O komentář jsme požádali přímo generálního ředitele společnosti MobilKom Tomáše Budníka…

„Na základě analýzy efektivity jednotlivých prodejních kanálů jsme dospěli k rozhodnutí významně upravit strukturu našich prodejních kanálů. Jedná se o čistě ekonomické rozhodnutí vedené snahou dosáhnout modelu skutečně nízkonákladového operátora, který na základě snižování vnitřních nákladů a nákladů na prodej může zákazníkům nabídnout nejnižší ceny.“ A Tomáš Budník pokračuje: „MobilKom tak od 1. ledna 2010 upouští od využívání externích call center, door-to-door prodejců a vlastních prodejen, a bude se soustředit na prodeje prostřednictvím velko- i maloobchodních partnerů včetně předních obchodníků typu DATART nebo ElectroWorld, externích e-shopů a interního call centra a e-shopu. Všechny tyto kanály již U:fon využívá a jsou mnohem efektivnější.“

Nová prodejní strategie se odrazí i v organizační struktuře MobilKomu. Obchodní oddělení se spojuje s marketingovým pod vedením dosavadní marketingové ředitelky Jany Studničkové.

Diskuze (68) Další článek: Za rok v mobilech: procesor s podporou Full HD a 20 Mpx

Témata článku: , , Operátor, F +, Pře, Fon, Mateřská firma