Nápodobně. už asi týden. A odpověď od T-Mobile na otázku, že se nemohu dostat do t-zones (tz. nebere mi registraci, takže se do nich vůbec nedostanu)?
Ta
Tady je: ........
Obdrželi jsme od Vás informaci, že při běžném používání Vašeho uživatelského účtu mobilního portálu t-zones došlo k potížím. Bohužel jsme se z Vaší zprávy nedozvěděli bližší podrobnosti o vzniklé situaci, abychom mohli tento stav řádně prověřit.
O žádném užívání t-zones jsem nepsal (připomínám), má otázka byla jen viz výše.
Vzhledem ke skutečnosti, že v současné době jsou služby t-zones plně funkční, předpokládáme, že se v daném okamžiku jednalo o průvodní jev při realizování nezbytných technických úprav.
HA HA HA
V případě, že by však potíže přetrvaly, znovu nás, prosíme, kontaktujte s uvedením Vašeho telefonního čísla, souhlasu se vstupem do Vaší schránky a pokud možno co nejpřesnějšího popisu situace k níž dochází. Jestliže se objeví určitá chybová hlášení, budeme rovněž rádi, když je opíšete. Tyto údaje nám mohou velmi pomoci při řešení dané situace.
Je peču, myslím že to, že se nemůžu vůbec dostat na t-zones vůbec nepochopili. Ach jo. Zlatej Paegas.