Upozornění: víkendová odstávka služby Můj T-Mobile

Diskuze čtenářů k článku

S  |  28. 01. 2007 06:32

pribudli polozky: moje precerpane jednotky, samozrejme, pro bezne tarify NEFUNKCNE !!! tudiz zapomente na kontrolu spotreby a prispevek od statu,co je zase pro 95 procent zakazniku s tarifem na co? na nic...
nic dalsiho, co by vyzadovalo tak rozsahlou odstavku systemu zatim neshledavam...
tusim se opet TMO vybarvil, jako velky manipulator a lhar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snekac  |  26. 01. 2007 18:38

Taky jste si všimli, že jediný kdo odstavuje služby kvůli něčemu je T-Mobile. Ne že by ostatní nic se svými službami nedělali, ale bývá to okolo půlnoci a nikdo to nepozná, zato TM to odstavi na několik dní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P.  |  26. 01. 2007 18:58

jooo, tak ostatní operátoři to radši odstaví a nedají vědět co? a pak se vymlouvají

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snekac  |  26. 01. 2007 19:03

No ostatní na to nepotřebuji 2 nebo 3 dny. Stihnou to v nočních hodinách, kdy to skoro nikdo nevyužívá. Naštěstí ve středu utecu, k Vodafonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P.  |  26. 01. 2007 19:32

tak pokud to vidíš takhle, tak už aby jsi tam byl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  27. 01. 2007 22:17

Tady je "někdo" asi úplně mimo, že? A tady si asi "někdo" nevzpomíná na to, že slavný Vodafone má odstávky v jednom kuse - minimálně jednou za měsíc..a to raději nesrovnávám kvalitu signálu s konkurencí..
T-Mobile kompletně předělává celý "Můj T-Mobile", procházení i nastavování bude jednodušší, intuivnější, příjemnější a možná i něco "přibude". Kromě toho budou od 1.2. nové tarify, což mám oficiálně potvrzeno od operátora.
Můžeme se tedy jen těšit.. Na kritiky se prosím nezlobte, jen si uvědomili, že naletěli na "falešné parohy" a ze zlosti kopou do všeho, co má T-M lepší..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  27. 01. 2007 22:25

....a mimochodem T-Mobile odstávky vždy oznámí a je seriózní! Tomu zbytku (zejména Vodafonu) to je jedno, ať se zákazníci třeba postaví i na hlavu..
A kdo ví, co nás čeká se čtvrtým operátorem, který má na trh vstoupit v polovině roku......!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
F  |  27. 01. 2007 22:37

Řek bych, že VF nejede samoobsluha skoro každý týden, jen omluva po přihlášení je funkční .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  28. 01. 2007 00:34

Koukám, že kritici si hlavně neuvědomili to, že T-Mobile jako jediný operátor má infolinku, tzn. asistenty na příjmu nonstop. Ostatním operátorům je úplně jedno, jestli bude zákazník potřebovat něco důležitého po 20:00 hod.! Navíc, díky tomuhle výpadku bude T-Mobile poskytovat kvalitnější služby, na který se už strášně těšim. No jo no, chudáčci zákazníci VF :´o(, zasejc budou litovat že nejsou u T-Mobile
Tě pic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snekac  |  28. 01. 2007 09:20

Aha, tak než vypustis nějakou lež, tak se radši ujisti, ze víš, co píšeš. Vodafone má infolinku non-stop.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snekac  |  28. 01. 2007 09:22

Navíc ti jejich operátoři jsou tak příjemný, že bych je nejradši postřílel. Nikdy ti neřeknou správnou informaci, vždy je to: melo by to tak byt. Navíc, u Vodafonu je samoobsluha nejen internetová, všechny jsou zdarma a člověk se tam dozví, co potřebuje, narozdíl od jiných.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rashka  |  26. 01. 2007 19:00

No, nevím jak tobě, ale mě takovéhle odstavení služeb vůbec nevadí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carda  |  26. 01. 2007 20:50

Protože jsi nějakej lůzr s přeplacenkou, který možnosti této služby nedokáže ocenit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P.  |  26. 01. 2007 20:58

no jasný, změna služeb Ti dva dny nepočká :D no v tom případně nevim kdo je looser ;) ... ale tak je to věc názoru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miki  |  26. 01. 2007 20:50

No zase to asi dělaj pořádně, když na to potřebujou tolik času:) Asi se máme na co těšit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor