Už je to jisté, Eurotel nechá zvýšenou DPH na zákaznících

Diskuze čtenářů k článku

filek  |  22. 11. 2003 14:11

Zdražení DPH (z 5 na 22%) je zdražení o 16,19%!!! Vůbec nechápu jak jste dospěli k těm 17% ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standys  |  22. 11. 2003 18:07

No nevím kde jsi na to přišel, jestli je to pravda nebo ne. Ale vlastně, procento sem procento tam

Ale k tématu. Nadáváme a máme na to právo. Jenomže pokuste se na to dívat z pohledu operátorů. I když jsme jejich dojné krávy, je těch 17 nebo 16,2 % docela dost znát i na celkovém zisku společnosti. Každý kdo chce podnikat, chce mít i max zisk.

Z lidského hlediska a z hlediska fér play bych to viděl tak,  že by  Operatoři zlevnili o polovinu DPH.

Koza celá a vlk najezen, i když nevalně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  23. 11. 2003 11:50

Správně, je to zdražení o 16,19%, ale zároveň o 17 procentních bodů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  21. 11. 2003 10:59

To je zcestný titulek, vypadá to jako by si firmy dávaly DPH do vlastní kapsy. Ceny je třeba uvažovat vždy bez DPH. Cena s DPH je tzv. Špidlova cena s kterou firmy nemají nic společného ale jen a pouze Špidla. Jaký by byl proboha důvod snižovat ceny když vláda zvyšuje daně? Takže např. benzín kupuji za devět  + 15 posílám Špidlovi, nebo mobil kupuji od firmy za 5000 a 1100 posílám Špidlovi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pecaf  |  21. 11. 2003 09:11

To se vi, ze na to budou operatori kaslat, dane platime kazdej stejny at jsme u Oskara nebo u ET, tak proc by meli menit ceny kdyz si zas*ana vlada usmysli dane zvysit. Stejnak jsou ve vsech cenicich uvadeny bez dane, tak proste zustanou stejny "jenom" se zvysi dan... oni budou mit penize stejny, stat bude mit vic penez na "platy" cikanum a my to vsechno zaplatime... co by se kdo staral...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Parez  |  21. 11. 2003 08:16

Telecom se co nevidět stane jediným vlastníkem Eurotelu, za 850 milionů euro.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Parez  |  21. 11. 2003 08:54

Vlastně za miliardu a něco (dolarů), 850 mil euro mu půjčí banky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trojka  |  21. 11. 2003 09:10

To se mají lidi, kteří se upsali Eurotelu na co těšit. Předpokládám, že firma, která má praktiky socialistického režimu, jíž absolutně nic neříká slovo konkurence a zákazník je pro ni pouze "dojná kráva" bude pěkně s už i tak drahým Eurotelem cvičit. Nehledě na to, že dle mého názoru prsty Telecomu musí zasahovat hodně hluboko do vlády. Jak jinak si vysvětlit tak dlouho trvající monopol za podpory vlády této zkorumpované země. Ještě, že tu máme antimonopolní úřad  Pro ty méně vnímavé podotýkám, že poslední věta je psána se značným množstvím ironie.

PS: firma brečící nad počtem ztracených zákazníků, která vybírá poplatek za "pronájem telefoního přístroje" či za "paušal" je mi k smíchu. A její připojovací poplatky jsou snad až drzostí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Parez  |  21. 11. 2003 09:40

Většinovým vlastníkem Telecomu je stále ještě stát. Proto měl tak dlouho monopol - vláda se všemožně snaží, aby to vypadalo že je Telecom bohatá prosperující firma, kterou se ho teď pokusí výhodně prodat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomm  |  21. 11. 2003 15:36

nooo ja nevim co tady resite Eurotel patril VZDYCKY TELECOMU take jestli budou mit 51 nebo 100% je opravdu jedno, jenom jeslti mate v planu kupovat CT tak pak to dejme tomu ma nejaky vyznam...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomm  |  21. 11. 2003 15:36

nooo ja nevim co tady resite Eurotel patril VZDYCKY TELECOMU take jestli budou mit 51 nebo 100% je opravdu jedno, jenom jeslti mate v planu kupovat CT tak pak to dejme tomu ma nejaky vyznam...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Murphy  |  21. 11. 2003 04:37

Musim se s vami podelit o velice nepeknou zkusenost. Jelikoz potrebuji byt neustale spojen na internet, ja blahovy jsem si to poridil. Vzhledem k tomu, ze to neudrzi spojeni, ac mam signal plny a spadne to i nekolikrat za den, jsem vse reklamoval a pozadoval platbu komplet zpet. ALE OUHA!!!!! Ac ma ET v reklame, ze je to DATA NONSTOP, tak ve smlouve ma, ze za nic neruci, i kdyz to vubec nebude fungovat!!! A to bydlim na Repich v Praze, signal to ukazuje vyborny! Takze mily ET vubec nezajima, ze jeho sluzba je nekvalitni a penize nevrati!!! Bohuzel to budu muset hnat pres urad, co se zabyva klamavou reklamou, dale pres noviny a TV.... Chapu jine lidi, ze mohou byt spokojeni, ale ja nejsem! Navic jsem pri koupi podepsal, ze souhlasim s jejich podminkama, ktere se neobtezoval mi nikdo ukazat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  21. 11. 2003 05:59

Hele,nauc se uz neco lepsiho,to uz jsi psal v jine diskuzi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
skrivan  |  21. 11. 2003 06:33

To je tvoje blbost, že jsi něco podepsal a nepřečetl sis smlouvu. Když to řekneš u soudu, tak se s tebou nebude nikdo bavit, řekl bych ani TV Nova.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trojka  |  21. 11. 2003 07:43

Pane, který čte veškeré smlouvy, které podepisuje laskavě si uvědomte, že tenhle člověk se nám snaží říci, že ačkoliv se trarif jmenuje datanonstop zas tak nonstop to není. Myslím že tací lidé, kteří podepisují několik smluv měsíčně asi těžkou čtou do písmene jejich obashy (a když už čtou tak je možné, že svým neprávnickým pohledem neodhalí nějakou tu "skrčku"). Pro mě tato informace má asi stokrát větší cenu než vaše urážky. Myslím, že je velice dobré vědět, že když si zaplatím za službu, která se jmenuje nonstop ještě to neznamená že ji nonstop dostanu. A když náhodou budu chtít něco reklamovat tak mám smůlu neboť je to uvedeno ve smlouvě. Tak ať se tento tarif nejmenuje datanonstop, protože to není pravda a je to klamavá reklama, ale jmenuje se třeba "co bys ještě chtěl"

PS: Příště prosím neurážet 
PPS: Je pravdou, že tento článek je již v jiné diskuzi, takže netřeba jej cpát všude, kde se objeví slovo Eurotel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.Novak  |  21. 11. 2003 08:15

Klid Murphy je agent konkurence, aby shazoval službu, která dosahuje nevídané popularity (konec konců je to Internet za paušál). A jestli má s ET-DN problémy, takové co popisuje, tak je to jen jeho blbost a neznalost, že si nezjistil, jak GPRS funguje. Jestli je zvyklý na vyhrazený kanál u ČTc (linka na modem) tak má s paketovým přenosem v síti, kde je prioritní hlas, celkem smůlu. Ale to je dáno technologií a ne tím, že by ET někoho podváděl (a to píšu i přes to, že ET nemám rád a jeho služby považuji leckdy za značně předražené)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  21. 11. 2003 09:15

2Trojka: To snad nemyslíš vážně? Jen jeden komentář k absurdní větě. "kteří podepisují několik smluv měsíčně asi těžkou čtou do písmene jejich obashy"

To že to nečetl je věc jeho nikoliv Eurotelu !!! Možnost přečíst si Všeobecné podmínky má každej, to že souhlasí s něčím o čem neví ani fň je problém jeho.

dejv

PS. Data Nonstop značí, že nejsi omezen objemem dat ani dobou po kterou jsi připojen. Ale to zajisté člověk s normální inteligencí chápe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trojka  |  21. 11. 2003 09:37

Máš pravdu. Člověk by si měl přečíst smlouvu, kterou podepisuje. To, že to nedělá je jeho problém. Chtěl jsem pouze říci, že tyto smlouvy jsou mnohdy udělané tak, že tam normální člověk ani nenajde problém, kdežto právník si začne rvát vlasy.  Ale, jestliže se jmenuje produkt data nonstop tak to znamené -bezpřerušení,nezastavení(nic než překlad).  A to se tady nějak nedaří zajistit. Je už jedno zda to dovoluje parametr sítě nebo ne to je zase starost Eurotelu. Takže znovu říkám ať se to nejmenuje Data nonstop páč to není jednoduše pravda.

PS: S tou smlouvou jsi měl pravdu ráno jsem měl asi zatmění mozku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  21. 11. 2003 11:44

2Trojka: Ochodní název neznamená, že je to vlastnost té oné služby. "Home Standard" od Telecomu může naznačovat, že je to "nějaký" standard a je snad? Mohl bych takhle pokračovat do aleluja  

        Data Nonstop to je, nicméně jako každý operátor má i Eurotel ošetřenu smouvu ve Všobecných podmínkách, které jsou součástí té smlouvy.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  21. 11. 2003 09:24

pane trojko, hoďte nám sem svou adresu, já vám pošlu smlouvu na libovolný mobil za jednu korunu, stačí podepsat, na konec smlouvy ale napíšu, že se podepsáním smlouvy zbavujete veškerého svého majetku ve prospěch nadace Noname.

Ten kdo podepisuje slepě něco je vůl.

A člověk, který má dostatečně velké technické znalosti o mobilech a počítačích, aby si koupil eurotel data nonstop a četl a psal do diskusí na mobilmanii; a přitom předpokládat, že Eurotel DataNonstop je zaručená služba která bude fungovat každou vteřinu 24/7/365 je tuplovanej vůl.

Mimochodem, doporučuji mu koupit ADSL - tam když vám služba 5 a méně dní nepojede vůbec, tak to stále není bráno jako chyba, za kterou by bylo nutné cokoliv kompenzovat. A počet těchto pětidenních výpadků v měsíci není omezen, může jich být tedy klidne 6 a stačí přenést jeden byte každý pátý den. Ovšem abyste to zjistil, musel byste si přečíst všeobecné podmínky, takže vám by to bylo stejně jedno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trojka  |  21. 11. 2003 09:48

Ano máte pravdu. Ráno jsem si prožil zatmění mozku. Je pravda, že člověk si musí přečíst smlouvu celou a když to neudělá tak ho to neomlouvá. Co se týká vašeho posledního odstavce tak to je právě ten příklad. Když něco nabízím a nechám si za to slušně zaplatit tak by to mělo fungovat. To že je napsáno ve smlouvě, že to nemusí být pravda je dle mého názoru špatně, neboť prodávám zrovna to že můžete být připojen nonstop, nepřerušeně. Jestliže to neumím zajistit tak to prostě neprodávám nebo prodávám, ale nebu tomu říkat nonstop.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  21. 11. 2003 16:47

No on ten nazev je mozna zavadejici ale vzhledem k paketovemu prenosu pred kterym ma prednost hlas i vytacena data je jasne, ze to uplne nonstop byt nemusi (ale muze). To samozrejme nemusi vedet kazdy ale vzhledem k tomu, ze znate mobilmanii (kde to je mimochodem vysvetleno), nejste asi uplny analfabet v tomto smeru. Mimochodem i ET doporucuje radeji vse vyzkouset napr. s Go kartou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr andrs  |  21. 11. 2003 09:54

No ona je smlouva a smlouva, ja sem smlouvu s ET taky necet, od vseobecnych podminek jsem nedostal ani kopii, u TM sem je sice dostal, ale taky sem to necet. A to z dvou duvodu. 1) Takova firma jako je Eurotel nebo T-Mobile si proste nemuze dovolit mit tam vylozeny podraz. 2) i kdyby se mi tam neco nelibilo, tak stejne nemam sanci si to vyjednat jinak. Takze data nonstop sem chtrel, nikdo jiny podobnou sluzbu nenabizi, takze sem vubec neresil nejaky vseobecny podminky a proste to podepsal. Peclive cist smlouvy ma smysl pokud je pravdepodobnost, ze partner se na vas snazi neco "usit" nebo pokud je realne o smlouve vyjdenavat a vyjednat zmenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uglúk  |  21. 11. 2003 08:11

Než to poženete přes úřady, doporučuji vyzkoušet připojení ve stejném místě, ale s úplně jiným hardwarem. Tj. jiný kabel, telefon, případně i počítač (i když tomu poslednímu bych se divil).

Ale i když to Vaše problémy potvrdí, Eurotel vás na úřadech resp. u soudů stejně převálcuje.

Běžte k jinému operátorovi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bigsam  |  21. 11. 2003 08:11

Dobry den,

predem upozornuji ze nejsem zamestnanec ET. Sluzbu DN (data nonstop) jsem si tez aktivoval a pouzivam ji, mel jsem vami popisovane problemy spojeni padalo nekdy i behem 30 minut, vyuzival jsem sluzbu v Praze ( P5 ) a pobliz Litomeric. Nejdrive trocha teorie, nevim jestli tusite jak funguje GPRS, ale budu se to snazit popsat hodne laicky, proste pri komunikaci MT s BTS (zakladnova bunka) se pouziva neco cemu se rika timeslot GPRS podle tridy vyuziva urcity pocet timeslotu 3+1,4+2, jenze tytez timesloty jsou pouzivany pro hlasovou komunikaci a hlasova komunikace ma pred GPRS prednost, takze pokud na dane BTS bezi nekolik telefonich hovoru muze se stat ze GPRS vubec nenprenasi data, protoze proste nemuze. Ovsem toto neni duvod k padu GPRS. Operator ani kdyby chtel za soucasnych podminek proste nemuze garantovat QoS, kvalitu sluzby. Teoreticky by to vyresit slo ale znamenalo by to dalsi investice do site a tim padem zvyseni ceny a tim padem by se sluzba stala neprodejnou dle meho soukr. nazoru. Zdrojem vasich problemu muze byt.
1) Ve stejne lokalite se nachazi mnoho dalsich uzivatelu GPRS kteri se s vami perou o kapacitu site, nemel by byt duvod k vypadkum GPRS, spise spatna prenosova rychlost.
2) Problem muze byt ve vasem pocitaci resp. operacnim systemu, ne vsechny jsou stejne kvalitni
3) Problem muze byt ve vasem telefonu, ja napriklad pouzival ke komunikaci pres GPRS mobil N6310i verze firmware 5.21, tento mobil v mem pripade nebyl schopny udrzet GPRS "spojeni" dele nez 3hodiny, obcas se stalo ze spojeni padalo treba v 30minutovych intervalech. Zakoupil jsem jiny mobilni telefon a muzu rici ze GPRS mi od te doby nespadlo, "spojeni" pres 5hodin neni problem a verim ze kdybych to nechal bezet treba pres noc vysledek bude stejny. Bezne dosahuji pri downloadech 5.5Kb/s.

Ne vzdy je nutno hledat vinu u poskytovatele a podminky ktere jste podepisoval pri objednani jste si mel precist a popripade zvolit jinou sluzbu !!!
Zdravim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Akir  |  21. 11. 2003 10:07

To bigsam

Tak tohle je - po dlouhé době- ta správná reakce na nějaký problém. Není těžké někoho shodit, ale poradit - to už je, aspoň pro některé diskutující, těžké.

Díky BIGSAMe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  21. 11. 2003 11:24

V uvedeném komentáři je jedna nepřesnost - Eurotel má na každé BTS vyhrazen jeden timeslot pro GPRS, takže nikdy se nemůže stát, že by hovor zabral celou BTS a pro GPRS zařízení by žádný timeslot nezbyl. Tyhle výpadky jsou proto, že se nedorozumí mobilní zařízení s GPRS infrastrukturou operátora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  21. 11. 2003 16:54

Stat se to samozrejme muze. Pokud je uzivatelu gprs vic nez je kapacita bts a k tomu jeste navic hodne telefonujicich tak proste zadny timeslot nezbyde. Za takove situace se nektere telefony ani neprihlasi do site. Ovsem v praxi jsem se s podobnou situaci zatim nesetkal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  21. 11. 2003 21:33

Pokud je vice lidi na GPRS nez je pocet timeslotu, potom se o jeden timeslot deli vice zarizeni - pripojeni a odpojeni je v radu milisekund. Asi od 8 lidi na GPRS a vice se vyclenuji dalsi timesloty pouze pro GPRS ... Takze opravdu se nestava, ze by bylo GPRS odpojeno apod., max. si zarizeni pocka na volny timeslot. Tyhle vypadky jsou proste chyba mezi zarizenim a BTS ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam Nosek  |  22. 11. 2003 19:11

Ja mam pocit, ze dedikovany timeslot pro GPRS ma jenom T-Mobile.

A.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  21. 11. 2003 09:12

2Murphy: Přečti si Všeobecný podmínky, pokud ti je někdo neukázal a si línej si o ně říct tak je to tvoje chyba, není problém přečíst si podmínky a pak se rozhodnout zda smlouvu podepíšu či nikoliv.

    Nikde není psáno, že se dovoláš (že budeš datovat) 24hod denně, 7 dní v týdnu. Jestli si to někde ve VP našel, sem s tím.

dejv

PS. Skvělě se ty bludy čtou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomča  |  21. 11. 2003 09:19

Co se týče Data nonstop - používám je již několik měsíců a připojuji se dvěma různými telefony a dále pak také modemem Siemens MC35i. Mobil občas spadne, to je pravda, ale domnívám se, že je to způsobeno tím, že telefon je telefon a proto, i když se používá jako modem, si určitě neustále vyřizuje jakési svoje telefonní záležitosti a nevěnuje se na sto procent jen datům (dá se zároveň telefonovat a datovat). Ovšem Siemens MC35i, který je připojený k počítači, který na noc nevypínám, naprosto běžně jede bez přestávky a bez přerušení čtrnáct dní - bez jediného zaváhání (v Liberci). Sharp GX 13 během cesty z Liberce na Rozvadov spadl 1x - někde u Mladé Boleslavi a cestou zpět ani jednou. Takže bych řekl, že to tak strašné zase není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Svoboda  |  21. 11. 2003 10:49

Ono také záleží, co máš zatelofon, chlapče... Ono vy to stálo zato zkusit jiný telefon. To že Eurotel prodává Nokie (a jejicyh speciální datové terminály) vůbec neznamená, že Nokia je optimální řešení. Nokie jsou na GPRS shit.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bigsam  |  21. 11. 2003 12:18

Nemohu generalizovat myslenku vyse uvedenou ale mohu potvrdit ze treba takovy SiemensS55 oproti Nokia6310i je proste nezkonale lepsi. Na nokii GPRS padalo jak shnile hrusky. SiemensS55 funguje a jeste mi GPRS samo od sebe nespadlo ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  21. 11. 2003 16:59

Nemuzu rict, ze pausalne to delaji vsechny Nokie protoze jsem nemel moznost vsechny vyzkouset. Ovsem moje zkusenosti se dvema nokiemi jsou takove, ze gprs spojeni na nich moc nejede (pada, data tecou pouze jednim smerem atd.) a nepomohl ani nekolikanasobny upgrade firmware. S ericssonem na stejnem miste naprosto bez problemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gordic  |  21. 11. 2003 19:24

Jdi uz s tim do pr***e,uz jses s tim trapny. OK, precetl jsem si to v jedne diskuzi, v druhe, ale ve treti je to uz moc! Kdyz jses nespokojeny, dobre, ale neventiluj to do sveta, aspon teda ne 3x a vic!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
James:-)  |  21. 11. 2003 22:02

no jo hochu,musíš koukat co podepisuješ, ty troubo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeňýk Pupík  |  21. 11. 2003 01:16

Tak nakoupíme do zásoby spoustu kupónů a přejdeme všichni na předplacenky - a máme vystaráno, že ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  21. 11. 2003 01:27

Držím ti palce připřecházení z paušálu na Go u Eurotelu

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  21. 11. 2003 07:20

Ale ta ti zase nebude fungovat v 6600 ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  22. 11. 2003 13:39

Ono taky jde o to, že z paušálu na Go přejít nelze...

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  21. 11. 2003 01:56

A Váš milý tučný operátor se díky podobným "šetřílkům" krásně a "předplaceně" napakuje ...a určitě půjde o jistější peníze než čekání na to až si po vánocích a novém roce ušetříte na nový Go kupón, už za 610,-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš J. D.  |  21. 11. 2003 08:32

jako ironický přípodotek dobré..  pokud jste to však myslel vážně, tak s pánembohem.  co je výhodného na tom,že budu mít kredit koupený za "nižší" peníze, když cena volání bude pro všechny stejná - o 17% vyšší?..  snad jen ten pocit, že jsem nakoupil "za levno".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian Matys, ComTEL  |  21. 11. 2003 10:19

Chce to nejdriv zapatrat jak to ve skutecnosti je, nez placat. Tusim ze zrovna na MM vyslo, ze ET bude kompenzovat zvyseni hovorneho pro ty, kteri si dobiji jeste pred koncem roku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš J. D.  |  21. 11. 2003 10:41

ano.. a já to četl až po přečtení tohoto článku a diskuse pod ním. tímto se omlouvám za příspěvek poněkud mimo mísu.  inu, kdo nedostatek informací neomlouvá.  ještě jednou pardón..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zidos  |  21. 11. 2003 01:12

Nevim, cemu se autor clanku divi, ET jako jedinny o tom mluvil, ostatni drzeli "hubu". Kazdych z nich bude muset resit vladou zvyseni cen. A u kazdeho opertaora se to promytne do "zakazniku"!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  21. 11. 2003 01:14

Presne tak, co jineho s tim. Snad jedine pri volani z Nokie by mohly nechat strare sazby . . .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  21. 11. 2003 07:19

Kdyz uz nekoho kopirujes, tak to zkus priste poradne ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor