První otázka je, co si představuješ pod pojmem "běžný seriózní člověk", tady HTC cílí sice na širší masy, ale spíš na mladší ročníky. A popravdě nevím, proč by reklama založená na street parkouru neměla oslovit širokou veřejnost? Nehledě na to, že už jsem jodně dlouho neviděl reklamu, která by mě kdovíjak "vzala". Hlavně se na základě reklamy nerozhoduju o koupi čehokoliv.Na druhou stranu reklama HTC je rozhodně lepší způsob prezentace, než co předvádí už zmíněný Samsung (co se týká smartphonů). Nechci sledovat agresivní reklamu, která zbytečně kope do konkurence, i když to je v rámci vypíchnutí rozdílů mezi konkrétníma výrobkama. Taková reklama by mě nejen neoslovila, ale naopak bych se porozhlédl po jiném výrobci.
Názor byl 2× upraven, naposled 07. 11. 2015 19:40