V prosinci to na nás působí. Posíláme 5× více dárcovských SMS

V prosinci to na nás působí. Posíláme 5× více dárcovských SMS

Společnost SazkaMobil zveřejnila statistiky týkající se dárcovských SMS odeslaných od března do prosince 2014. V grafu je jasně patrný prosincový skok na téměř pětinásobek celoročního průměru. Zřejmě nebudeme daleko od pravdy, když to svalíme na vlnu solidarity spojenou se svátečním obdobím. O síle vánoc pochopitelně vědí i charitativní organizace, které na toto období cílí své marketingové aktivity, koncerty a jiné akce.

Klepněte pro větší obrázek
Prosinec je opravdu silný, i ve srovnání s druhým nejsilnějším listopadem je trojnásobný. S polovinou průměru jsou nejslabší březen (49 % měsíčního průměru) a květen (53 %). Že by souvislost s placením daní?

Témata článku: Virtuální operátoři, SMS, Charita

3 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Matěj Kocourek 4. 2. 2015 16:46:08
    Já bych řekl že ten vzrůst souvisí s (pomalým) růstem zákazníků...
  • Jirka1or 3. 2. 2015 10:33:53
    Je vidět, že jsou lidé, kteří ještě mají finance na rozhazování. Být...
Určitě si přečtěte

Zrušený evropský roaming je brutální vražda virtuálních operátorů

Zrušený evropský roaming je brutální vražda virtuálních operátorů

** Když EU rušila roaming, šla přes mrtvoly ** Tou největší jsou virtuální operátoři ** Vlastně je překvapivé, že už nepadají jeden po druhém

12.  8.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan

dTestu se podařilo v aukci vysoutěžit pouze dva nejnižší tarify. O ostatní nebyl zájem

dTestu se podařilo v aukci vysoutěžit pouze dva nejnižší tarify. O ostatní nebyl zájem

** Aukce tarifů dTestu skončila neslavně ** Velcí operátoři se vůbec nezapojili ** O dva vyšší tarify neprojevili zájem ani virtuálové

13.  6.  2017 | Láska Jan | 61


komerční sdělení

Komerční sdělení