V prosinci to na nás působí. Posíláme 5× více dárcovských SMS

V prosinci to na nás působí. Posíláme 5× více dárcovských SMS

Společnost SazkaMobil zveřejnila statistiky týkající se dárcovských SMS odeslaných od března do prosince 2014. V grafu je jasně patrný prosincový skok na téměř pětinásobek celoročního průměru. Zřejmě nebudeme daleko od pravdy, když to svalíme na vlnu solidarity spojenou se svátečním obdobím. O síle vánoc pochopitelně vědí i charitativní organizace, které na toto období cílí své marketingové aktivity, koncerty a jiné akce.

Klepněte pro větší obrázek
Prosinec je opravdu silný, i ve srovnání s druhým nejsilnějším listopadem je trojnásobný. S polovinou průměru jsou nejslabší březen (49 % měsíčního průměru) a květen (53 %). Že by souvislost s placením daní?
Diskuze (3) Další článek: Podívejte se, jak se z Apple Watch ovládá elektromobil Tesla

Témata článku: Virtuální operátoři, SMS, Charita, Odeslaná SMS

Určitě si přečtěte