Víme, proč Oskar balí své billboardy

Možná jste si už všimli billboardů, které jsou zabaleny do červené fólie. Je to předzvěst Oskarovy kampaně, která by měla vypuknout snad už zítra. Jejím hlavním sloganem bude „Jsme posedlí pokrytím“ a Oskar se v ní zřejmě bude snažit vypořádat s názorem, že jeho síť nepatří k nejkvalitnějším. Nebudou to jen slova, operátor až do konce kampaně (30. června) každé dva dny postaví jednu BTS.

Oprava: Špatně jsem pochopil dostupné informace. Ve skutečnosti Oskar již dnes staví měsíčně přibližně 15 nových BTS.

Diskuze (92) Další článek: Crash test mobilů: den první

Témata článku: Oskar


Určitě si přečtěte

RECENZE: Samsung Galaxy Note 9 — modrožlutý náčrtník tahá esa z rukávu

RECENZE: Samsung Galaxy Note 9 — modrožlutý náčrtník tahá esa z rukávu

** Nejnovější Note z dílny Samsungu vylepšil pero S Pen. Přes Bluetooth s ním můžete třeba fotit selfíčka ** Telefonu narostla paměť, zvýšila se kapacita baterie, nově dostal i kapalinové chlazení ** Note 9 se neprofiluje jen jako pracovní nástroj, stejně velký důraz je kladen i na mobilní hry

Martin Chroust | 31

RECENZE: Nokia 7 Plus — takhle se zadělává na bestseller

RECENZE: Nokia 7 Plus — takhle se zadělává na bestseller

** Nokia 7 Plus je smartphone vyšší třídy s rozumnou cenovkou. ** Lákadlem je čistý Android, skvělá výdrž i fotoaparát Zeiss ** Bonusem je dostatek výkonu i paměti

Martin Miksa | 61

5 důvodů, proč je předplacená karta lepší než měsíční paušál

5 důvodů, proč je předplacená karta lepší než měsíční paušál

** Paušál je levnější, ale taky platíte jak mourovatí když zrovna nevoláte ** Zásadním benefitem předplacené karty je pro mnohé její anonymita ** A pokud vás operátor naštve, můžete mu dát rovnou košem

Aleš Pospíšil | 135