Asi budu jako klient Raiffeisenbanky trochu drsnej: Raiffka by se měla nejprve soustředit na svoje vlastní klienty a neoškubávat je bankovními poplatky a pak se může pouštět do takovejch kravin. Uvedu jednu vlastní doslova stupidní zkušenost kdy nějakej " chytrák" s velkým "Ch" vymyslel, že jejich "zdarma " konto bude ne tak zcela pro "všechny" ale jen pro ty co jim přiteče na účet každý měsíc 25000 - no v mém případě nemám pravidelný příjem ,ale příjmy na můj účet již teď přesahují více jak 1,5 násobně příjem za celý rok po 25t, přesto se stále účtují poplatky, když zrovna ten měsíc nepřiteče - z principu mě toto dopaluje a považuji tohle chování za hodně prasácký a proto jsem se taky rozhodl více než po 10 letech od této banky odejít
Jednoduše řečeno,už mám plný zuby se nechávat od kdejakého operátora, banky či jiného podniku se nechat stále odírat a omlouvám se za hovorové ne zrovna gramaticky správné výrazy, ale přišli mě pro tento případ "výstižnější".
Před mnoha lety jsem se najivně domníval, že by obzvláště bankovní sektor měl být spojen s jakousi vážností a úctou ke klientovi, alespoň v zahraničí tomu tak paradoxně u stejných společností i je, bohužel jakmile překročíte hranice směrem do ČR dostáváte se na území bezohlednosti, ždímání a neúcty - divoký západ je proti tomuto procházka růžovým sadem.