Vodafone a T-Mobile se snaží o vtipné reklamy. Hlasujte, komu se to povedlo lépe

Vodafone dnes představil jarní kampaň zaměřenou na LTE síť a 40 GB k rodinnému tarifu Red+40 GB. T-Mobile propaguje dotaci 2 000 Kč na telefony, bonusovou porci dat za podepsání smlouvy a pokračuje s osvědčeným Ivanem Trojanem.

Oba operátoři se snaží o vtipnou reklamu a každý na to jde trochu jinak. Kterému se to povedlo lépe? Hlasujte v anketě.

Ranvej duel

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Hotel

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Oba spoty se natáčely v Chateau Herálec, režíroval je Vojta Kotek.

Vana

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V hlavních rolích se ukáží Jiří Vyorálek, Lucie Žáčková, Štěpán Mikoláš a Agáta Zimová.
Diskuze (13) Další článek: První fotka: takto bude vypadat Samsung Galaxy Tab S3 s perem S Pen

Témata článku: Vodafone, T-Mobile, Humor, Reklama, Marketing, Voda, Hotel, Hlas, Vojta Kotek, Vana, Ivan Trojan, Vtip, Jiří Vyorálek, Mobil

Určitě si přečtěte