Vodafone chystá odstávku zákaznických systémů. Přes víkend nepojedou samoobsluhy

Vodafone chystá odstávku zákaznických systémů. Přes víkend nepojedou samoobsluhy

Vodafone upozorňuje na plánovanou víkendovou odstávku zákaznických systémů. Od soboty 11. listopadu 20:00 hodiny do večerních hodin neděle 12. listopadu 2017 budou probíhat aktualizace, během nichž mohou být dočasně omezeny funkce samoobslužných systémů.

Týká se to Internetové, SMS, Hlasové samoobsluhy a mobilní aplikace Můj Vodafone. Během aktualizace doporučuje operátor dobíjet prostřednictvím bankomatů, dobíjecích terminálů nebo internetového bankovnictví. Dobití přes jiné kanály nebude možné. S blokací ztracené nebo odcizené SIM karty pomůže Linka péče o zákazníky.

Na běžný provoz sítě, tj. na volání, zprávy nebo připojení k internetu nebude mít aktualizace žádný vliv. Pokud potřebujete provést aktivace či změny v nastavení služeb, měli byste to stihnout do sobotní 16. hodiny. Vodafone se omlouvá za dočasné snížení komfortu při nastavení služeb a děkuje za pochopení.

Jak funguje aplikace Můj Vodafone:

Témata článku: Mobilní aplikace, Operátoři, Vodafone, SMS, Můj Vodafone, Zákaznický servis, Odstávka, Systém, Běžný provoz, Dočasné snížení, Bankovnictví, Nastavení, Samoobsluha, Bankomat, Aplikace, Internetové bankovnictví, Aktualizace, Zákaznický systém, Nastavení služeb, Hlasová samoobsluha, Samoobslužný systém, Dobíjecí terminál

Určitě si přečtěte