Vodafone: dobijte si baterii mobilu na prodejně

Diskuze čtenářů k článku

patron  |  19. 02. 2007 21:48

Aby měl zákazník jistotu, že po dobu nabíjení bude jeho telefon plně chráněn před možným zneužitím, poskytne mu Vodafone malou obálku určenou pro SIM kartu, kterou může po celou dobu nabíjení nosit v bezpečí u sebe.
A co kontakty v telefonu a emailové účty? Ne každý má nainstalovaného nějakého toho Guardiana. Na to pozor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  19. 02. 2007 22:56

Napadlo mě to samé, kvůli možnosti více údajů mám kontakty uložené v paměti telefonu, takže SIM i datovou kartu si sice můžu vložit do speciální obálky, ale to důležité je stejně uvnitř telefonu. A pochybuju, že v servisu by byl velký problém se do tlf dostat (na druhou stranu, k čemu by byl prodejci telefon na Frantu Flintu z telefonu nějaký Lojzy Vohnouta .)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janke  |  20. 02. 2007 00:06

To už je vaše riziko jestli jim svěříte mobil s kontakty v paměti, ale mezi námi když vám ten mobil ukradnou tak jste na tom stejně, nebo ještě hůř.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Katt  |  20. 02. 2007 11:50

Paranoia. Neřeknu u nějakýho živnostníčka co prodá tři mobily denně, ale koho u Vodafonu zajímá komu voláte. Mají databáze tel. čísel včetně jmen, čísel účtů apod. To by si se stovkou kontaktů z mobilu pomohli... :D Omlouvám se těm "manažerům" co májí 894 kontaktů. ;P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toník  |  19. 02. 2007 18:40

No moc nechápu tuto službu. Kamkoliv s sebou nosím dvě náhradní baterie, jeden náhradní mobil a malou nabíječku. Vše se vleze do malé kapsičky na opasku. Jsem mobilní fanatik? Ano, jsem, ale to nevadí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvon  |  19. 02. 2007 19:00

Tim bych se moc nechlubil. Pro ostatni budes za "jinýho" člověka. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:)  |  19. 02. 2007 19:58

Dobrý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  19. 02. 2007 20:09

Abych s sebou nemusel nosit tolik věcí, tak jsem to vyřešil tím, že mám philips 650 a nabíjím jednou za 16–18 dní. Starosti s nabíječkou mám 2x za měsíc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toník  |  20. 02. 2007 00:48

Má tvůj mobil barevný displej, operační systém a 2GB paměti?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  20. 02. 2007 08:33

Ne, na nic to nepotřebuju, tak proč bych to v telefonu měl mít? Jen barevný displej. Z telefonu akorát volám, píšu a čtu SMS a e-maily.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bosto2  |  19. 02. 2007 21:11

taky to tak dělám jen tu nabíječku nenosím(mám 2 mobily ke každému nosím nahradní baterii )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  19. 02. 2007 15:08

tak tohle praktikuju u vodafonu už tak 7 let nebo jak dlouho tady jsou (ještě předtím u Oskara) - prostě když mám dobitej mobil a jdu okolo, tak se zeptám a žádný problém. Stejně to dělají u ostatních. Dokonce jsem si ve vodafone i půjčoval mobil a volal, když se můj úplně rozbil.
Ale je úžasné, že si toho všimlo jejich PR a udělalo z toho takhle výhodu.
Ještě by si mohli všimnout, že je tam v zimě teplo a mohli by vydat zprávu, že zákazníci vodafone mají nyní možnost se v prodejně ohřát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  19. 02. 2007 16:53

Celkem se dá pochopit, že když přijdu do značkové prodejny kteréhokoli operátora tak mi telefon v rámci goodwil firmy nabijí. Ale tohle je něco jiného - to je garantovaná služba. Mimochodem, kdysi dávno podobnou službu pod obchodní značkou "Dobil mobil" nabízel jeden z větších nezávislých prodejců mobilních telefonů. Pravda, nebylo to zdarma - platil se poplatek tuším 5,- Kč. Asi dvakrát jsem tuthle službu velmi rád využil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vodafone-maniak  |  19. 02. 2007 15:01

SUPER SLUŽBA!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  19. 02. 2007 14:55

kdykoliv jsem přišel do prodejny O2, bez problému mi mobil nabili, párkrát mi ještě dali machršňůru na rozloučenou :) a to jsem tam jednou šel i se simkou konkurence a nebyl problém. To Vodafone objevil svět

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
syky01  |  19. 02. 2007 15:05

Ano, jenže tam taky záleží na tom, koho potkáte, u Vodafone byste měl mít jistotu, že vám mobil dobijí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
G.L.  |  19. 02. 2007 13:00

Dobrá služba!
Přítelkyně má furt vybitej mobil (né, že by moc volala, ale prostě na to dlabe) a často v nejnevhodnější dobu. Jednou takhle vlítla nějakému malému prodejci mobilů do obchodu a (hezky) ho poprosila o nabití mobilu. Docela se dívím, že ji nenabil budku- byl ale hodnej a chvilku jí to dal na nabíječku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mujgj:-)  |  19. 02. 2007 13:55

Pracuji v prodejně mobilů a taky nám tak jednou za měsíc příjdou nešťastní lidé s tím, že ho mají vybitej ... Vždycky jsme telefon zdarma nabili, důležité je, aby to lidi ocenili alespoň milým poděkováním a není problém

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 02. 2007 14:42

jj, ale většinou si myslim (aspoň podle svých zkušeností), že ten mobil nenabijou, de o to, na koho narazit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor