Hnidopich. Ale fajn, když to chcete takhle rozebírat, reklamě je pouze slogan "Kdo si nevolá, je houby rodina", není tam řečeno "Kdo si nevolá s Vodafonem, je houby rodina", nebo dokonce "Kdo si nevolá s Vodafonem a jeho XYZ tarifem je houby rodina" Proto se ani rodina Novákova, která má O2, nemusí cítit "méněcenně". Dokonce ani druhá rodina Nováků, která je chudá a nemůže si mobil pořídit, se nemusí cítit "méněcenně", pokud si volají z budky. Pouze rodina, kde mezi sebou členové nemluví, nebo žijí pohromadě a nemusí si tudíž volat, se může cítit "méněcenně". Ale pouze ve světě plném přecitlivělých lidí s inteligencí houpacích koní, protože každý jiný normální člověk tento slogan přejde, nebo se mu zasměje jako dobré slovní hříčce s návazností na reklamu. A vězte, že jsou mnohem horší reklamy plné brainwashingu, který působí daleko silněji, než ten podle vás neetický, agresivní a hnusný slogan.