nechci být extrémně kritický, všude je něco, ale od dob vstupu Vodafone do Oskara nešlo nic k lepšímu :( Také jsem s hlavním číslem přešel k O2. Přístup k zákazníkovi je o dost asertivnější, to je pravda, ale pro mně je důležitá kvalita služeb. U Vodafone každý měsíc reklamuji fakturu. Vždy se omluví, dají pár stovek navíc, ale to mi nestojí za to abych se furt o něco staral. U O2 se mi zaplatí faktura inkasem a zatím jsem neměl strach o to, že bych něco reklamoval. A když, napíšu stručnej mail a oni to vyřeší. U Vodafonu se dohadovat přes linku a ještě se třeba nutit je přesvědčit, že cena hovoru s operátorem je blbost účtovat, když je to jejich chyba. Škoda :( Stáhnul jsem tarif na nabito100 a nechal si "kamarády", jinak jsem u O2. I s netem (dost mně u VF drtilo mít stejnou adresu jako bůhvíkoliv další gprsáků s nemožností si třeba pořídit vlastní). Oni však místo toho aby napravovali chyby, tak si tady budou hrát s webem, a hrát si na hrdiny, že žádné smlouvy apod. Já si smlouvu klidně podepíšu, apoň mám jasně specifikována práva a povinnosti, ne nějaké "to jste měl vědět a to bylo tady a tohle je tady". Více falešných sobů u Vodafone.