Vodafone mění vzhled svých webových stránek

Vodafone změnil obsah a vzhled svých webových stránek www.vodafone.cz a zpřehlednil styl navigace. Operátor tím chce zákazníkům maximálně usnadnit orientaci na svých stránkách. Webové stránky Vodafonu patří k nejnavštěvovanějším stránkám v ČR. Mezi nejpoužívanější sekce pochopitelně patří SMS brána s 690 304 reálnými uživateli měsíčně (duben 2008).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nahoře titulní strany, dole SMS-brána. Vlevo staré verze, vpravo nové. Na titulce je to pouze kosmetika a redesign, zato už na poměru stran screenshotu SMS-brány je vidět nárůst délky - více prostoru dostala reklama, což zapadá do konceptu vyhledávání alternativních příjmů Vodafonu
Klepněte pro větší obrázek
Při pohledu na stránky www.vodafone.com je jasné, že změny stránek českého Vodafonu sledovaly vývoj ve Vodafone Group

„Komunikaci na Internetu přikládáme stále větší význam. S rostoucí návštěvností našich stránek www.vodafone.cz také stoupá naše chuť vylepšovat jejich vzhled i obsah tak, aby v nich uživatelé našli to, co hledají, a třeba i něco navíc,“ říká Eva Štípková, manažerka interaktivního marketingu Vodafonu.

Hlavní změny webových stránek Vodafonu:

  • zpřehlednění stylu navigace, díky níž se budou uživatelé na webu lépe orientovat
  • změna obsahu textů a jejich členění tak, aby byl pro zákazníky co nejsrozumitelnější
  • optimalizace reklamních ploch
  • optimalizace stránek pro vyhledávače
  • celkového vzhledu stránek, který byl zpracován na základě komplexní příručky Design System Styleguide od Vodafone Group. Tato příručka byla vytvořena na základě četných studií a testovaní na uživatelích. Díky implementaci těchto globálních doporučení přináší česká pobočka Vodafonu svým zákazníkům stejnou uživatelskou zkušenost, jako mají zákazníci ostatních poboček Vodafonu ve světě
  • vzhledu internetové Samoobsluhy Můj Vodafone a eShopu

 

Diskuze (14) Další článek: MDA Compact IV od dneška u T-Mobile s navigační výbavou a autopříslušenstvím

Témata článku: Operátoři, Vodafone, Web, Voda, Vzhled


Určitě si přečtěte

RECENZE: Huawei P20 Lite — odlehčená verze letošní špičky láká vzhledem i cenou

RECENZE: Huawei P20 Lite — odlehčená verze letošní špičky láká vzhledem i cenou

** Osvědčený recept Huawei v trochu modernějším střihu ** Výřez v displeji neruší ani zdaleka, jak by se mohlo zdát ** Odemykání obličejem je návykové a překvapivě dobře funguje

Martin Herodek | 35

RECENZE: Huawei P20 Pro — mistr nočního vidění

RECENZE: Huawei P20 Pro — mistr nočního vidění

** Špička portfolia Huawei nepřipouští žádné kompromisy ** Má atraktivní, zapamatovatelný design a spoustu výkonu ** Hlavním lákadlem je unikátní fotoaparát Leica se třemi objektivy

Jan Láska | 70

Xiaomi Mi 8 zatopí top Androidům. Má špičkový foťák a 3D odemykání obličejem

Xiaomi Mi 8 zatopí top Androidům. Má špičkový foťák a 3D odemykání obličejem

** Vyzkoušeli jsme novinku, která se prodává zatím jen v Číně ** Mi 8 se chlubí vysokým výkonem a velmi dobrým fotoaparátem ** Pokud bude česká cena rozumná, může to být hit

Jan Láska | 21

RECENZE: Honor 10 drtí konkurenci nejen duhovými odlesky, ale i výbavou a cenou

RECENZE: Honor 10 drtí konkurenci nejen duhovými odlesky, ale i výbavou a cenou

** Honor 10 opět přichází se skvělým poměrem ceny a výkonu ** Za přijatelnou cenu nabízí bohatou ochutnávku ze světa nejlepších ** Nastávající tuctovost displejů s výřezem zahání zády s odlesky duhy

Jakub Vrbacký | 40

RECENZE: Xiaomi Redmi 5 Plus — znovu trefa do černého

RECENZE: Xiaomi Redmi 5 Plus — znovu trefa do černého

** Redmi 5 Plus nabízí velký 6palcový FullHD+ displej i dostatečný výkon ** Oproti minulé generaci dokázalo Xiaomi zapracovat na fotoaparátu ** Celková vyváženost vč. rozumné ceny ho předurčuje k úspěchu

Milan Měchura | 34