Vodafone na Silvestra: MMSky z Parku a 100% nárůst dat

Diskuze čtenářů k článku

Tomas  |  02. 01. 2011 22:23

Pěkný marketingový tah Vodafonu upozornit na upadající službu VodafoneParku. Viděl bych to na začátek konce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ziki  |  02. 01. 2011 13:12

Já jsem zkoušel poslat pár MMS z Vodafone parku na Štědrý den. Po několikáté zprávě jsem zkusil jen tak cvičně poslat MMS mamce, abych věděl jakou mají ty zprávy prodlevu. Po několika minutovém čekání nic nepřišlo, tak jsem zkusil poslat MMS ještě ségře a sobě, ale doteď nic nepřišlo. Po této zkušenosti bylo jasné, že posílat MMS z vodafone parku na Silvestra by asi nemělo valný smysl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bolda  |  01. 01. 2011 19:10

No jo, Vodafon si započítal i zprávy, které sice byly odeslány z Parku, ale nedošly, mě z 15-ti odeslaných mms došly pouze 3.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 01. 2011 19:30

třeba příjemci nemuseli mít aktivní data, nebo jejich mobily nebyly tak vybavené

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 01. 2011 00:27

No mě zase mms nechodily na mobil, ale chodila pouze zpráva abych si je vyzvedl na netu a zkontroloval nastavení. Odesílání mi fungovalo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marco2575  |  01. 01. 2011 19:32

Taky jsem posílal MMSky asi tak 20 a nedošla ani jedna, měly by s tím u VF něco udělat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
david  |  01. 01. 2011 22:00

Z parku jsem poslal cca 10MMS a dosly vsechny, neb na ne vsichni reagovali. Posledni odesla pred pulnoci. Treba stesti, sle sluzba fungovala jak mela a to se pocita.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  01. 01. 2011 22:05

Mně na Vánoce z 40 odešlo 7..samozřejmě všechny započítány (z parku) takže jsem to na silvestra už ani raději nezkoušel....Které odešli je dobře vidět ve schránce v odeslaných MMS :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pc-mravenec  |  01. 01. 2011 18:05

Ty ceny a služby u nás jsou dost hrozné minuta by měla stát maximálně 3 koruny a účtování po vteřinách u všech operátorů by měla být samozřejmost ,proto nejreději používám Voip přes počítač se sluchátkama a mobil stačí mít na příjem ,Voip počítá 1+1 vteřina a né 60+1 nebo ještě hůře 60+30 ,60+60 apod. jinak ceny jsou něco málo přes tři koruny ,dlabu na předražené mobily.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elot  |  01. 01. 2011 17:46

mě se kolem půlnoci nešlo dovolat z VDF na VDF

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vvv  |  01. 01. 2011 17:17

Přeji Vodafounu do Nového roku aby co nejméně prodělával na svých službách.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
strejda  |  01. 01. 2011 17:34

Já zase Vodafonu přeju nejen do Nového, ale zejména do nového roku, aby v sobě našel kousek hrdosti a odvahy a alespoň malinko rozvířil zatuchlé vody českého trhu. Vodítkem mu může býti pořekadlo: "S jídlem roste chuť."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 01. 2011 17:46

Co nejméně prodělával? Máme nejdražší a nejubožejší služby z celé EU, tak jaképak prodělával.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor