tak to ja jsem volal na infolinku o2, chtel zridit cdma net, coz ale trva uz druhy tyden a nejsou schopni pracovnici obslouzit klienta, nevim jestli to ted zhorsuje, ci jen jsem doposud nemusel resit takove problemy, a je to naprosto bezne, ze vetsinu prace delaji automatizovane systemy, a pracovnici jsou jen zadavajici roboti bez algoritmickych zakladu.
nicmene, operatorka uvidela ze volam z cizi site konkr. vodafone, a nabizela levnejsi, ze maji taky volani do zahranici, po cele eu, ale rikam ji, ukrajina neni v eu, tak hned zmlkla.
no fakt vam rikam tohle je boj o zakazniky? dyt oni delaji ze sebe cim dal vetsi nedotknutelne.
a na vf lince rozhodne nechci zadonit o levnejsi ceny, leda ze bych skutecne chtel prejit na kartu ci zrusit uplne.
takze at ti co maji neoficilani ceny, at se chvastaji na webu kde pisou o neoficialnich slevach.