Vodafone: nový web, Park a konečně samoobsluha

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 27

Názory k článku

24. 02. 2012 14:02

Tak nevím, ale ty nové stránky jsou z mého pohledu zase horší než ty původní. Tak aby se aspoň ta samoobsluha povedla a hlavně fungovala.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 02. 2012 21:06

Moc rád bych poprosil Vodafone, aby se vykašlal na různá vylepšení, které pak stejně nefungují.
Je jak malé dítě, kterému se nepovedla bábovička na pískovišti a okamžitě slíbí, že udělá novou a ještě lepší . Už to trvá moc dlouho a mě osobně to nebaví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 02. 2012 13:10

Pane Kužel ověřte si přesně situaci a pak něco pište.Ten web má být 25.2. Nebo zase mlží Vodafon.Ověřoval jsem to na info Vodafonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 02. 2012 08:52

Treba konecne zacnou chodit informace o zmeskanych hovorech (napr.pri vypnutem telefonu). Nebo to nechodi jen me? Vse mam opakovane v samoobsluze nastaveny, ale nechodi nic. Vubec nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 02. 2012 07:46

Vodafone se nějak spozdil s těma stránkama :)) Asi maj nějaký technický problém jako vždy . To nám to zase hezky začíná :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 02. 2012 23:07

Cim novejsi, tim horsi a neverim, ze tomu tentokrat obracene.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 02. 2012 20:58

jen bych chtěl připomenout, že diskuse by měly být vedeny korektně, tedy i po stránce spisovné, jinak bych si myslel, že diskutují tupí diskutéři, kteří dělají jen to, že píší bludy na různé webové diskuse - takže k autorům " mezi pilířy ", a nebo vraťte školné - není vůbec důležité, že víme jestli ten disk SSD má takovou a makovou kapacitu, ale že jsme opravdu kultivovaní, což se pozná právě podle toho, jak diskutujeme (právě i pravopisně)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 02. 2012 19:39

Přijde mi, že je tam inspirace u německého Vodafonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 02. 2012 18:34

Nová samoobsluha opět nefunkční, nespolehlivá a nepřehledná??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 02. 2012 18:32

Jezus to zase nic nepůjde nastavit.
A 5 minut po půlnoci na den zúčtování místo 7 příjde 20 SMS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 02. 2012 18:21

tak to se tesim taky, pro kazdou novou zmenu, mozna ne k lepsimu ale aspon s nadeji v lepsi, a to je ten svobodny svet, kde je nadeje na zlepseni.
ale pred prvni zmenou vf stranky i samoosbluha podle mne byli dokonale, hlavne radkove menu z leva v s.o. a zobrazeni telefonu s aktualni cenou podle vybraneho tarifu, coz udelali na novem webu az teprv nedavno.
ale co jeste chybi, ze kdyz maji nejake akce, tak na webu nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 02. 2012 17:41

Ale já nepotřebuji nový web ani novou samoobsluhu. Já chci levnější tarif a kvalitní internet pokud možno bez FUP. To jsem dnes ale vtipný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 02. 2012 16:39

A jéje... když už samoobsluha začínala sem-tam fungovat tak jí nahradí novou která zase bude nejméně půl roku k ničemu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 02. 2012 16:32

Tak to jsem zvědavej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor