Vodafone odpojil všechna přenášená čísla. Šlo o omyl

Názory k článku

TrueStory  |  04. 07. 2015 00:12

Takže lidi byli bez čísel, nemají je aktivní úplně pořád a dostanou jenom "slevu" - ani ne kompletní neúčtování tarifu! Tak to se fakt vyplatí!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 07. 2015 00:36

A jedná se o zákazníky, kteří přicházejí nebo o ty co odcházejí? (Takovým by byla kompenzace vodafonu platná jak mrtvému tatranka)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
xchoose  |  04. 07. 2015 00:44

No stane se no
napište si výhodný tarif pokub by Vás zajímal. Snad Vodafone nebude proti
xchoose@email.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nedos.  |  04. 07. 2015 01:05

Já číslo k Vodafonu přenáším. Termín taky 7.7 a přišlo mi že přenost proběhne už dnes. Co se stane bych se měl dozvědět do 6 ráno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  04. 07. 2015 07:10

hustýýý aby v roce 2015 mel pod palcem jeden ananas takové pravomoce...klik klak a bezte se klouzat... a samozrejme to bylo omylem a nedopatrenim a je vice nez realne ze ten ananas bude hned po nedeli povysen aby mohl delat prusery na vyssim postu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubosXL  |  04. 07. 2015 08:36

Příště odpojí zákazníky mobil.cz, kteří tady mají samozřejmě největší zastoupení, co ste čekali ředitel ČTÚ ještě chrape, je sobota půl devátý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 07. 2015 09:08

Když jsem před 3/4 rokem odcházel od O2, tak mě na férovku odpojili dvě čísla 3 týdny před přenosem. Na pobočce od toho dávaly ruce pryč, mnoho telefonátů na podporu a čtyři dny trvalo než se tomu někdo věnoval a další tři dny než mě vrátily do sítě. Kompenzace či aspoň omluva samozřejmě žádná. Takže tohle je od VDF celkem sympatický, ví o tom, omluvily se a ještě dostanou kompenzaci (ti co odcházejí budou mít nižší platbu za poslední vyúčtování).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 07. 2015 12:19

Když jsem odcházel od TMO, předváděli mi 4 čísla z JEDNOHO účtu v průběhu tří dnů. Operátorka mi řekla, že pro datum přenosu není rozhodující, kdy jsem o přenos požádal, ale kdy to oni zavedou do systému. Jak je možné, že je to u čtyř čísel z jedné výpovědi každý den jinak, mi neřekla. Asi to bylo dlouhé, tak si to ten člověk u počítače rozdělil na půl týdne, aby se neztrhal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor