Vodafone opustil slůvko "NOW" ve svých sloganech (aktualizováno)

Vodafone opustil slůvko "NOW"  ve svých sloganech (aktualizováno)

Dřív toho byly plné autobusy, na stěnách budov nesmělo ve spojení s operátorem Vodafone chybět slůvko „now“. „Máte to ve vašich rukou. now“ a podobná hesla se objevovala snad všude. Jenže stejně jako kdysi červené ruce hlásaly vstup zahraničního operátora do naší země a konec Oskara, nastal čas nechat anglické „teď“ být. Už všichni víme, odkud Vodafone pochází a že někteří čeští mobilní uživatelé jsou členy další světové skupiny. Odpoledne obdržíme vyjádření tiskového mluvčího Jakuba Hrabovského a budeme přesně vědět, proč a kam se „now“ podělo. Jak se vám v reklamní kampani líbilo?

Aktualizováno:
Vyjádření Jakuba Hrabovského, tiskového mluvčího Vodafone CZ:

„Slogan Now byl charakteristický pro úvodní fázi kampaně, která měla za úkol etablovat Vodafone na českém trhu. S blížícím se termínem pro představení nových produktů nabírá naše reklamní kampaň odlišný charakter. I nadále to ale budou mít naši zákazníci ve svých rukou.“

58 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Bobo 24. 4. 2006 16:49:58
    Hlavně, ze Vodafone má prachy na sponzor. Formule 1.
  • Laďa 22. 4. 2006 3:01:30
    Když si nějaký malý český primitiv myslí, že vyřčením „now” se stává...
  • bajk 12. 4. 2006 23:55:21
    kdepak..SIMPLI KLEFERr..Asi tak, jak dabujou naši Němce ve francouzských...

komerční sdělení

Komerční sdělení