Jenom bych chtěl podotknout, že tyto nabídky operátorů "do určitého věku" nebo "nad určitý věk" by měly jít aktivovat pro VŠECHNY.Pokud tomu tak není a operátor Vám řekne: "Tohle Vám neaktivujeme, jste moc starý a to druhé taky ne, jste moc mladý...", pak se operátor dopouští AGEISMU - diskriminace na základě věku.Navíc je takové jednání v rozporu například s připravovaným návrhem Evropské direktivy pro rovné zacházení s ohledem na věk v přístupu a dodávce zboží, vybavení a služeb.Operátor by měl mít povinnost aktivovat JAKOUKOLI nabídku z ceníku KOMUKOLI - ne jen určitým skupinám.Operátoři tohle dělají proto, aby nepřišli o skupiny lidí, kteří jsou silně orientovaní na cenu vs užitek, ale zároveň aby si tím nekanibalizovali zisky u lidí, kterým až tak moc nezáleží na stovce měsíčně.Dalším podobným svinstvem jsou "lokální nabídky" - tj. operátor nabídne nějakou cenu či tarif jenom lidem, kteří bydlí podle určité lokality nebo PSČ. Kde ví, že je víc konkurence nebo naopak lidi už nemají vůbec peníze, tak cenu sníží... A kde konkurence není? Tak pěkně plnou pálku!Dřív se to dělo na základě prodejny kam člověk přišel, což sice není fér, ale ještě bych to chápal. Protože hospoda v Praze a Dolní Horní má taky jiné ceny. Ovšem teď nabídky začínají rozlišovat podle BYDLIŠTĚ ZÁKAZNÍKA!!!A to už je naprostej vrchol!!!!!! To je jako by člověk přijel do restaurace a vrchí řekl: "Á... Vidím, že pán je z (Prahy, Brna atd., vysoká konkurence), tak dáme polívčičku za 20 Kč, hlavní jídlo za 50 Kč..." a pak "Ale, ale copak? Bábi je z malé vesničky, nemá auto a nejbližší jiná hospoda je 30 km daleko? Tak pěkně polívka za 100 Kč a další chod za 200 Kč, buď zaplať nebo si chcípni hladem!"Chce to pořádnou regulaci, ještě větší než Husákův bič. Nikdy jsme neměli dovolit tento stav. Úplně nejlepší by bylo ze státních peněz odkoupit fyzické sítě celé velké trojky, spojit to do jedné velké sítě a jenom pronajímat kapacitu. S tím, že operátoři by všichni byli virtuálové a mohli by maximálně nastavovat nějaké služby přes API do centrální sítě, ale jinak by nemohli vůbec nic a ani bych jim nedával přístup do detailního provozu sítě, protože to pak používají na prasečiny typu: "Volám Vám ohledně toho, že hodně voláte do naší sítě, pojďte k nám přejít!"To už opravdu není daleko doba, když Vám někdo zavolá a řekne: "Dobrý den pane, chci Vám nabídnout náš úžasný záchod Spláchni_TO-3000!, protože v posledním hovoru jste řekl 10x slovo záchod a dvakrát jej napsal v SMS!"A současní operátoři jsou prostě takoví, že dokud k těm datům budou mít přístup, tak je zneužívat budou!