Jsem zvyklý diskutovat a zajímají mě názory jiných lidí. Tedy i ten Váš. Znamená tedy Váš příspěvek to, že se mám spokojit s tím, že několika firmám platím za jejich služby a kupuju jejich výrobky a že je výpadek služeb nebo nefunkčnost výrobku v pořádku?Ještě to řeknu jinak. Koupil jsem od společnosti Vodafone dodávku mobilních hlasových a řekněme datových služeb. Za toto jsem se zavázal jim měsíčně hradit dohodnutou částku. Nikde ve smlouvě, ani v obchodních podmínkách ale není napsáno, že mám počítat s tím, že služby budou čas od času nedostupné. Jednoduše: zákazník se zavazuje platit za poskytnuté služby, operátor se zavazuje objednané služby poskytovat.Tedy myslím si, že je naprosto v pořádku žádat při výpadku náhradu. Adekvátní náhradu samozřejmě. Pokud mi nevznikly jiné škody, tak poměrnou. Ano, dostáváme se zde na korunové položky a každý to zřejmě přejde. Souhlasím, že není vhodné očekávat slevu třeba 50%. Ale je v pořádku kompenzaci požadovat. A znovu opakuji. Dokud budeme laxní k tomu, co za své peníze dostáváme, nedostaneme se nikdy dál a zůstaneme dál tím "specifickým" trhem. Není on nakonec ten náš trh specifický právě v tomhle?
Názor byl 2× upraven, naposled 16. 11. 2012 14:35