Zákazníci Vodafonu si nyní mohou v distribuční síti po celé republice zakoupit kromě klasických dobíjecích kuponů i kupony s netradičním designem neziskových DMS kampaní Českého svazu ochránců přírody, Centra výcviku psů pro postižené a Ratolesti Brno. Vodafone nyní rozeslal do distribuce prvních 200 tisíc kusů a do roka plánuje toto číslo navýšit až na 1 milion.
„Pro úspěch DMS sbírek je klíčová komunikace projektů a to je díky jejich umístění na exponovaných dobíjecích kuponech zaručeno,” říká Přemysl Filip, Senior manažer společenské odpovědnosti Vodafone a dodává: „Věříme, že tento v Česku unikátní projekt zvýší počet odeslaných DMS a pomůže tak financovat prospěšné projekty.”
Vodafone v březnu vyhlásil na vizuály DMS kampaní výběrové řízení, z něhož vítězně vzešly kampaně Českého svazu ochránců přírody, Centra výcviku psů pro postižené - Helppes a Ratolesti Brno, které si nyní mohou zákazníci zakoupit v běžné distribuční síti po celé republice a hned tyto projekty podpořit odesláním DMS ze svého mobilu.
Grafické náhledy dobíjecích kuponů s motivy neziskových DMS kampaní