Vodafone provede údržbu systémů, samoobsluhy budou omezeny

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 23

Názory k článku

PM
11. 09. 2014 17:31

Když jsou Češi blbci, ochotni platit nesmysly, tolerovat pernamentně nefunkční služby, sledovat primitivní reklamy, volit ožraly a jiný individua - co asi mohou lidi očekávat? Asi nějaký zázrak. Vodafone je jen banda vychcanů, co z toho chce vysekat co nejvíc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
11. 09. 2014 17:15

Byl jsem u nich 14 let a nedokazali mi nabidnout nic vyhodneho. Dokonce uz i pri naroku na slevu nakupu telefonu po 2 letech to zmenili na podminku minimalniho plneni. Takze ani posledni duvod proc mit o par stovek levnejsi telefon od nich byl pryc.
Jsem docela rad ze ty podrazy co ted delaji uz jdou mimo me a nechapu proc u nich lide stale zustavaji. Jejich samoobsluha vzdy spise nefungovala nez fungovala. Kazda zmena kterou delaji je proti zakaznikovi a jejich Ferove tarify jsou spis pri smich. Uz i to ze neudelali nove reklamy, ale pouzili stare o necem svedci. Volil jsem cestu k virtualovi pod T-Mobile Plus4U jiz pred rokem a zmeny rozhodne nelituji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 09. 2014 17:00

Zase se budem opakovat.....Nejde to poradne ani kdyz to ma jit....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 09. 2014 14:22

V Anglii je Vodafone operátor číslo 1 = ještě něco víc, než u nás T-Mobile. Ale v České republice se z Vodafonu bohužel stává "pavlačový cirkusák", který nechutně a okatě ruší vše výhodné a kouzelně odírá své zákazníky o kdejakou kačku.. Už nejsou revoluční, už dávno nejsou fér a troufám si napsat, že už nejsou ani normální.
V ČR absolutně nejhorší operátor s nejhorším pokrytím + službami, amatérskou partičkou zaměstnanců a k tomu s absolutně neadekvátní nabídkou. Tahle ubohost stojí na čínských vysílačích typu Huawei, neustálých údržbách, aktualizacích, výpadcích .. a máloco funguje jak by fungovat mělo.
Všichni mají ceny "kartelově stejné", ale rozdíly jsou diametrální a Vodafone je absolutně mimo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 09. 2014 14:16

A jak si mohu zrušit automatické doplácení dat místo nížení rychlosti? U FUP 150MB to vyčerpám do večera 13., ale samoobsluha, kde to mohu zrušit pojede až od 14.? Trošku úlet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  11. 09. 2014 13:43

To už je zase lichý týden? To to letí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 09. 2014 13:21

Vodafone chce asi o tomto víkendu ztratit hodně zákazníků.
Škoda OSKARta nic neumí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 09. 2014 13:15

Ha, příprava na tarifní prasárnu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 09. 2014 13:02

Jak jinak, hlavně že si máme vypnout automatické obnovování dat 13. září a ony jako na potvoru zase nepojedou samoobsluhy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor