Vodafone rozdává stávajícím zákazníkům hodiny volání zdarma

Diskuze čtenářů k článku

Kartens  |  07. 06. 2006 23:58

A neni to nahodou jedno. To je stejne akce uplne k nicemu. Cekat na osmou vecer a pak vybirat komu zavolam jen proto ze je to zdarma. Jakakoli akce ktera ma nejake omezeni je k ho.... Jedine co je rozhodujici je cena volani ktera je stale stejne at volam kdy chci, do jakekoli site. Ale ty akce ve stylu volani v urcitou hodinu, na jedno cislo, jen o vikendu, jen do jednoho operatora, jen do konce mesice, jen tyden od aktivace...atd, atd.. Jedno velke lakadlo pro zakaznici co premysleji zadkem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuli  |  08. 06. 2006 01:18

moje rec ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  07. 06. 2006 12:29

..ale stálo v ní: "Dekujeme za vasi platbu faktury ve vysi xxx Kc, kterou jsme prijali 07.06. Vodafone". V téhle soutěži mě bohužel vylosujou každý měsíc..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zakaznik  |  07. 06. 2006 08:05

Zase se me to s mym "Slysim Vas" netyka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*****  |  07. 06. 2006 10:31

A S MÝM ODEPIŠ TAKY NE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ToMMy  |  07. 06. 2006 14:52

Mam odepis a tyka se me to

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lumi  |  07. 06. 2006 07:31

No mi to treba taky nevadi, je fakt, ze nejsem pro ne az tak lukrativni zakaznik s Rekni mi 50 a dobou 1964 dni. Provolam a prodatuji tak 400-700. Mezi 20.00-21.00 taky skoro nevolam, takze to nevyuziji. Takze duvod proc zavidet fakt nechapu.
A ze se nestara? Za posledni rok, mi 2x volali z Vodafonu, ze si me vazi a jestli nechci zdarma (tj bez poplatku na zrizeni) myslim Moji rodinu, ci dalsi simku, a naposled akci vyzkousejte na mesic zdarma. Takze si myslim, ze se sice min ale o zakazniky stara.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  07. 06. 2006 12:30

S tim me volaji kazdou chvilku. Ovsem kdyz si to clovek poslechne tak zjisti, ze nenabizi nic navic oproti bezne nabidce. Jen obchodnici nahaneji zakazniky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hulahop  |  06. 06. 2006 23:44

kromě doby u VF a částky na faktuře by mohlo taky být důležité JAK platíte,pokud platíte pravidelně po splatnosti, můžete být out.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adamantium  |  06. 06. 2006 23:21

Jsem take u Vodafounu asi 2000 dni, prumerne utratim tak 700, take mi nic neprislo. Nevadi mi to, stejne bych to vyuzival tak tyden a pak uz bych se na to vykaslal, volat za kazdou cenu jen proto, ze to nic nestoji nehodlam.. Kdyz potrebuji volat, tak volam a necekam az bude xx hodina. Spis je zarazejici proc to Vodafone udelal. Neni pochyb, ze na to jako komercni subjekt ma pravo a stezovani si na diskriminaci je bezpredmetne, berte to proste jako loterii.. T-M i ET maji akce vzdy pro vsechny zakazniky, Vodafone jen pro 1%. Zajimalo by me co tim sleduje, protoze az na par lidi, kteri ctou napr. tento a jine mobilni servery a samozrejme tech 20 000 obdarovanych, se ani nedozvi, ze nejaka akce byla a stale budou povazovat Vodafone za operatora, ktery na svoje stavajci zakazniky z vysoka kali.. Zrejme si musi byt hodne jisty v kramflecich. Kazdopadne uvidime, zda je tato akce ojedinela, nebo zda bude nasledovat neco podobneho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 06. 2006 07:18

"T-M i ET maji akce vzdy pro vsechny zakazniky"
Ale to přece není pravda. Jak je to dlouho, kdy ET rozdával minuty nebo SMS zdarma po zavolání na infolinku podle neveřejných kritérií? A podle mě v této praxi pokračuje dál. Semtam se rozhodne nějakého zákazníka na základě vlastního vyhodnocení odměnit. A totéž začal dělat VF. Určitě to nedělá náhodně, ale pečlivě vybírá čísla, kde se domnívá, že by se mu to mohlo vyplatit. To je přece normální. Takže pokud někdo utrácí pravidelně 5 tisíc měsíčně, není důvod mu dávat něco zdarma. Stejně už z něho asi víc nevytřískám. Nehledě k tomu, že teoretická hodina zdarma někdy v noci takového člověka asi nevytrhne. Kolik za měsíc ušetří? Naopak chápu, že to bude vnucovat třeba tarifům Odepiš. Vždyť co je lepšího, než naučit tyto lidi hodně telefonovat. Třeba už pak nepřestanou a budou platit 7,14 Kč/minutu do vlastní sítě nebo 11,90 do cizí. Taková akce se pak vyplatí a to je přece vždy cílem.
Michal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Caddy  |  06. 06. 2006 22:53

tak ja asi nic.....to zas urcite nebude nic pro Dohodu....jen tarify nove generace, uz me to unavuje :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
furtik  |  06. 06. 2006 22:15

Ja kdyz si vezmu v jakoukoliv denni nebo nocni hodinu koleguv mobil a volam, taky nic neplatim a nemusim cekat na smsku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
33095  |  06. 06. 2006 21:11

Už mi to přišlo ale mám pořadový číslo 20 001

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolna  |  06. 06. 2006 21:24

No, tak s timhle bonusovym cislem zacalujes celou hodinu hovoru mezi 20 a 21, i kdyz telefon do ruky nevemes!!!! Nekde se to prece musi kompenzovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  06. 06. 2006 21:06

proc ach jo? na to , ze u tohoto operatora necham mesicne asi 6-8tis za 5 cisel, doufal jsem , ze jsem lepsi zakaznik. jsem najivni, nejsem. nebyl jsem osloven. pritom ja sam asi polovina uctu. no, musim se vice snazit.vice snazit. a nebo jinde snazit. treba budu jinde zhodnocen lepe. treba.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NovoCZ  |  06. 06. 2006 21:55

Jo jo, taky na mně kašlou, účet kolem 3200 až 3800 Kč měsíčně, 3 čísla, jsem u nich přes 2000 dní ... Po tom jak mně podvedli s dotovaným telefonem za rok přestupuju ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  06. 06. 2006 20:25

No tak jsem se ze zvědavosti podíval do Samoobsluhy a nic. Ale všiml jsem si, že mi automaticky z Kamarádů vyřadili číslo známýho, který přešel k Eurotelu, šikovní kluci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Liberecak  |  06. 06. 2006 19:56

...nevim, jaka maji kriteria a je mi to celkem jedno, i tak provolam dost. Clovek to asi vyuzije, ale spis mimodek, kdyz mu to zrovna vyjde. Kazdopadne aspon neco!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas063  |  06. 06. 2006 19:19

Mylsím že tady je to volání do prázdna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  06. 06. 2006 19:18

Já taky nic a to jim měsíčně nechávám skoro 4 tisíce. Spíš bych ale uvítal levnější MMS nebo SMS zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas063  |  06. 06. 2006 18:47

Tady to jede , názorů sposty , jen si vybrat co je pravda  . . . ne , spíš si myslet své a nerozhlašovat to , páč je to o hubičku . . .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukyn  |  06. 06. 2006 16:48

Tak jsem se nechal nalakat diskusi a taky jsem se podival,samozrejme jsem nic nenasel,ale nevadi,zbyva mi jen prat tem co maji to "stesti" protoze jinak se to asi neda nazvat. Skoda jen ze i prestoze utracim nekolikanasobne pres vysi pausalu a ten nemam jen jeden,tak se ta hodinka ke me nedostala... No neudelas nic,asi zkusim fintu s prechodem k jinemu operatorovi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rafter  |  06. 06. 2006 16:42

Nepovazuju to ani za podvod ani za neeticke. Nicmene mi to prijde od operatora dost nedomysleny. Vetsina lidi bude nastvana zr nic nedostala a zbytek bude nastvanej kvuli casu, kdy muze volat zdarma Mohli by u Vodafone pouzivat vic mozek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wcelda  |  06. 06. 2006 18:48

Nedomysleny to mozna je, ale mozna, ze tam maj zase neco rozmyslenyho na priste a dalsich 20.000 zakzniku se muze od 18. cervence tesit na hodinu volnyho SMSkovani, MMSkovani, wapovani a tak. Treba se jeste nakonec nejakyho toho bonusu dockame casem vsichni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  07. 06. 2006 01:36

Spis bych uvital rozumnejsi veci. Napr. me chybi moznost urcit si dobu doruceni sms. Myslim to tak, ze odeslu sms a urcim si, ze ma dojit k pokusu o jeji doruceni napr. druhy den ve 14:00 hod. A od teto doby uz standardne jako u normalni sms. Tedy zkouset dokud nebude dorucena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  07. 06. 2006 01:33

Spis meli napsat, ze to bude losovani nebo nahodny vyber. Dost tezko si dovedu predstavit vetsi aktivitu s telefonem nez mam ja a nemnoho podobnych jedincu. Snad uz jen firemni gsm brany. Neprislo mi nic a pak se tady dozvim, ze to prichazi lidem s odepis a podobne.
Je mi to ale srdecne naprosto jedno. Vyuzitelnost toho pro me neni velka, spis naopak a mam jine moznosti jak volat dlouho do vodafonu kdykoliv. Ne jen v urcitou hodinu.
Jedine, co se mi nelibi, je skutecnost, ze ten vyber asi bude uplne jinak nez vodafon deklaruje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Looser  |  06. 06. 2006 15:38

Aaaa, koukám, že závistivci a hladi se ihned ozvali a to ještě ani není konec dne!

Mě osobně je naprosto jedno, jestli mě vylosují nebo ne. A kdyby mě to náhodou přišlo, tak akorát naseru ostatní, protože jim budu muset z nutnosti zavolat a tim je otravovat i když nic nebudu chtít Já volám, když potřebuju a ne když je to za menší prachy (nebo zadarmo).

Takže milí hladi - nesmutněte, neštěstí ve hře, štěstí v lásce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaja  |  06. 06. 2006 15:55

to je stejne jako kdyz sef pochvali a da vyssi odmenu clovekovi, ktery maka min nez ty... to je proste nenormalni... ale preju vam to.. btw ty, co to dostanou to maj v Samoobsluze, takze nejde o to, ze je nebo neni konec dne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Looser  |  06. 06. 2006 16:43

Přirovnání k "člověku, který maká míň než ty" je více než nešťastné. Tady nikdo nemaká, tady se utrácí, nikdo tě utrácet nenutí a neni vůbec jasný, jakym způsobem se to přiděluje, resp. o věrnostní bonus přímo nejde :) Já se věrnej přes 1500 dnů a rozdejchám to :)

Tohle je víceméně stejný, jako když někdo sází hrozný kotle ve sportce, celej život nevyhrál a pak příde nějakej jouda, poprvé vsadí a vyhraje jackpot :) (někdo vylosuje ty jeho čísla...) Takovej už je život :)

Stejně z toho smrdí závist, jen si to přiznejte

btw, třeba se to tam někomu objeví až za dýl, kdo ví :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaja  |  06. 06. 2006 23:50

Tvoje prirovani k loterii je jeste vice nestastne... mobil k zivotu potrebuju. neznam nikoho v produktivnim veku, kdo by si mohl dovolit ho nemit z tisice duvodu. Mam na vyber, ktereho ze tri mobilnich operatoru vybrat. Jsem zatim s VF X set dnu a nemela jsem duvod byt znepokojena, ale toto chovani me opravdu nastvalo. Uz z principu. Pro nas, verne zakazniky fakt nepripravili za celou dobu VUBEC nic. Jasne, je to jejich pravo nam nic nedavat, ale to at se pak nedivej, ze jejich dojne kravy k nim maji vlazny vztah a rozhodne nejsou z tohoto duvoud imunni vuci nabidkam konkurence... A opravdu, ac se to nezda, Vam s nizsimi tarify to preju z celeho srdce!!! Jen by me zajimalo, jakou muzete mit k operatorovi loajalitu. Urcite ne moc velkou... No nevadi...
VF neprinesel vubec nic pozitivniho. Bohuzel vubec nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Looser  |  07. 06. 2006 13:46

Loajalitu by měl mít operátor ke mě spíš, no žije ze mě, ne já z něho :)

Mám paušál od Vodafone. Že jsem nic nedostal, to neřešim to. Žiju i bez toho :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaja  |  07. 06. 2006 19:16

loajalita je jednim z ukazatelu KPI :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  06. 06. 2006 15:02

predpokladam ze tech 20.000 klientu jsou klienti kteri mezi 20-21h nikdy nevolali a VF tak predpoklada ze na tom moc neutrati :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  07. 06. 2006 01:23

Tak presne to me taky napadlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  06. 06. 2006 14:54

Začínám být na tyhle různý supernabídky docela háklivej. Od mobilního operátora chci, abych mohl volat kdykoli, kdekoli a nestálo mně to majlant. Místo toho signál mizernej, plíživě zvedaj ceny, zdražili roaming, začali mně okrádat na převodu volných minut. A tomu blbosti typu tohoto zvýhodnění pro ani ne 1% zákazníků a nesmyslů typu personalizovaných telefonů a VF Life.
 
Naštěstí je tady Skype a SIP, takže to s voláním zase tak špatný nebude. Ale bez vodovodníků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaja  |  06. 06. 2006 14:32

Nerekla bych, z eto je neeticke, co me osobne ale vytaci je to, ze sem nic nedostala a v Samoobsluze nic nemam, prestoze mam fakturu na 900 Kc, jsem u VF/OS 1300 dnu, vzdy platba vcas (inkaso), zadna reklamace, zadne problemy, Po svem.... A pak slysim, ze to dostane nekdo s pausalem ODEPIS.... Proste me to stve...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SE  |  06. 06. 2006 14:58

jj má to segra s odepiš:) zavidis co?:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ToMMy  |  07. 06. 2006 14:42

Jo jo mam pausal odepis, za ktery platim Vodafonu prumerne 70kc/mesic a nabidku na volani zdarma jsem dostal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joeblack  |  06. 06. 2006 14:25

Tak mi to právě přišlo. Necítím se ale ani jako ohroženej zákazník, ani jako neaktivní. Mám u nich tři čísla (jedno je dohoda) a měsíčně jim dám tak 1200. Je to sice příjemný, ale na druhou stranu, kdyby mi to dali mezi 11.00 a 12.00 asi bych to využil líp.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaja  |  06. 06. 2006 14:30

To nevis, jestli nejsi ohrozeny zakaznik - pokud mas treba vykyvy v castkach za faktury, pokud volas jen do jedne site, pokud posilas prevazne SMS, to vse jsou duvody, proc bys mohl byt ohrozeny zakaznik!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joeblack  |  06. 06. 2006 14:39

Tak to je pravda, že to nevím. Ohroženej můžu bejt a ani o tom nevím. :o) SMS skoro nepíšu, faktury mám už zhruba rok skoro stejný a volám do všech sítí zhruba stejně. Myslím si, že to byl fakt los. Ale kdo ví? Třeba jim něčím imponuju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaja  |  06. 06. 2006 14:41

To co sem napsala je jen cast z toho, podle ceho si te operator scoruje... takze klidne ohrozenej bejt muzes a podle me to los nebyl, ale kalkul ze strana operatora... uvidime...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  07. 06. 2006 01:12

Nejspis to los byl. Me neprislo nic a mesicne jim davam kolem 3000. Provolam nekolik desitek az stovek hovoru denne ale asi nejsem aktivni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  06. 06. 2006 14:12

Ten kdo se tu rozkrikuje o etice jenom zavidi Copak mu neco berou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  06. 06. 2006 13:55

Nechápu co je na tom neetického. Je to čistě jejich věc, komukoliv mohou dát cokoliv. Je to soukromá firma a může si dělat co chce. Stejně tak fungují různé spotřebitelské soutěže, loterie apod. Buď mě vylosnou a budu se mít, nebo nevylosnou a nic se neděje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mandus  |  06. 06. 2006 15:52

Souhlas...
Já si dneska rozdělal Coca Colu a "vyhrál" tapetu do mobilu (a to musím ještě poslat SMS za 3Kč a pak si ji stáhnout z wapu)
...nevidím na tom NIC NEETICKÉHO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vincent Vega  |  06. 06. 2006 13:51

Nechápu, proč do konání soukromého subjektu zahrnujete etiku?? Vždyť si může dělat a nabízet se svými službami, co se mu zlíbí, pravda? Co kdybyste například vy vedli firmu na rozvážení barelů vody do firem a prostě se rozhodli třeba do stovky firem z databáze zavézt několik barelů zdarma? Také je to neetické? Nikoliv.
Bral bych to spíše jako příjemný dárek, pokud mne vylosují, pokud nevylosují, prostě smůla

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krabicka3  |  06. 06. 2006 17:16

Asi nejrozumnejsi prispevek tehle diskuze!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartBOY  |  06. 06. 2006 18:16

Souhlas s Tebou. Vodafone konecne prisel na to, nahodne obdarovavat sve stavajici zakazniky. Dyt kdyz jsem pouzival ET Data Nonstop, obcas mi dal taky par volnych minut mesicne, nebo par MMS.
Myslim, ze se to tu resi proto, ze Vodafone to zavadi a je tim padem "velky" humbuk", kdyz se to tak vezme, ostatni operatori to delaji uz pekne dlouho... Naopak bych to bral pozitivne- VF se k takovemuhle nahodnemu obdarovavani rozhoupal a nikdy tim padem nevite, cim vas prekvapi priste. A urcite kdyz dal ted neco nekomu, priste to budou zas ti ostatni. ;o)
Skoda, ze jsem ted na 24hodin se SIMkou mimo provoz, zadal jsem o vymenu... :o/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pixlík  |  07. 06. 2006 23:48

Podívej, to máš tak. Volič Sociální demokracie taky křičí zvyšte daně boháčům a křičí, jak je to neetické, když odvádí stejné procento daně, jako on, socka. Přitom pomíjí, že bohatý se třeba stal poctivou prací, pílí a inteligencí, zatímco on, volič KSČSSD lenivěl u pivka a u fotbálku. Je tedy neetické zvýhodnit ty, kteří jsou významnými klienty z pohledu tržeb nebo rozdělit všem, tedy i "lůze", která utratí 70,- měsíčně? Kořeny komuinistického myšlení má náš lid v duši velmi hluboko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Speedy  |  06. 06. 2006 13:49

Před časem jsem na mobilforu založil toto tema http://mobilforum.mobilmania.cz/viewtopic.php?t=24394&start=all&postdays=0&postorder=asc jednoho nespokojeného zákazníka.

Ovšem tímto  style m jsem si to rozhodně nepředstavoval. Pochopil bych, kdyby akce byla jen pro někoho, ale na základě nespochybnitelných kritérii a ne pro náhodných 20tis. Taky se mi nelíbí a nechápu proč k tomu VF nevydá tiskovou zprávu přece se za nabídku nestydí nebo snad ano?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas063  |  06. 06. 2006 13:44

Už se to probírá nějakou hodinu na fóru - je to neetický tah . Ovšem ne každej se o tom dozví . . .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  06. 06. 2006 14:17

no, sice nemam oskara, ale myslim si , ze neeticke se to zda tem, kteri tuto nabidku nedostanou...
a ti budou nadavat. tem co to prijde budou urcite spokojeni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaja  |  06. 06. 2006 13:36

Urcite vylosovana nebudu, protoze to budou davat jen ohrozenym zakaznikum, ne tem, co jsou aktivni a spokojeni (jak taky jinak, ze?)... Uvidime..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honzapm, honzapm  |  06. 06. 2006 13:35

Jestli se potvrdí, že je to jen pro 20000 "vyvolených" klientů, tak je to nehorázný podvod na ostatní klienty. Ještě když ani nejsou přesná kritéria výběru. Je to neetický úlet Vodafonu a já doufám, že to není pravda a ukáže se, že je to pro všechny klienty!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaja  |  06. 06. 2006 13:37

ze by jako milion a ctvrt lidi co ma pausal dostalo od 20-21:00 volani zdarma? Tomu prece sam neveris, jaka to je blbost :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel F.  |  06. 06. 2006 14:22

Proč blbost? Když jsem byl v roce 2001 v San Franciscu, tak místní operátor (tuším že Cingular) nabízel všem svým zákazníkům volání zdarma po 20. hodině. Sice síť byla denodenně večer přetěžována, ale zákazníci přesto byli spokojeni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaja  |  06. 06. 2006 14:30

V USA obecne mobily donedavna moc nejedou, takze tam nemaji tak velkou penetraci, v CR to je naprosto nerealne. NAPROSTO.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel F.  |  06. 06. 2006 21:08

Nesouhlasím. V oblasti S.F. a Silicon Valley je penetrace docela vysoká. Samozřejmě statistiky celku jako je USA říkají, že penetrace stojí za prd, ale stejně narazíte na oblasti, kde nenaleznete mobil ani pokrytí, tak oblasti (a S.F. a křemíkové údolí pod ním tam patří), kde penetrace je blízko té evropské.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
ex-šéfredaktor Živě.cz | 06. 06. 2006 14:58

Zjistil jsem něco málo víc o výběru - viz mírně upravený text bleskovky. Vybraní zákazníci musí být u Vodafonu déle než šest měsíců a musí služeb aktivně využívat - čím více, tím je větší šance na výběr mezi "vyvolené".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
touchud  |  06. 06. 2006 15:17

mam rozjezd naplno a nepripada mi, ze bych byl moc aktivni, mesicne tak 30 minut + 100 sms a stejne mi to prislo ... pravda je, ze zakaznik jsem uz asi pres 2000 dnu ... jestli v tom nebude jeste neco vic ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  06. 06. 2006 15:28

Taky si myslim. Telefon využívám dost aktivně, jsem u nich přes 2000 dnů a nic mi nepřišlo. Řekl bych, že výběr je naprosto náhodný a jediné kritérium je těch 6 měsíců.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bungo  |  06. 06. 2006 16:01

VF je soukroma firma a jako takova si muze zcela nahodne, nebo zcela ucelne vybrat skupinu zakazniku, kterym poskytne slevu.  V cempak vidis podvodne jednani? Poskozuje Te to nejak? Jo tak........, zavidis... Tak to si budes asi muset vyresit sam se sebou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honzapm, honzapm  |  06. 06. 2006 17:41

pomatenec asi nejsem... jen srovnávám Vodafone a ostatní operátory - když např. T-Mobile dosáhl prvního místa na trhu, dal všem na víkend sms zadara, obdobnou akci s voláním v určitou hodinu měl i ET a taky pro všechny klienty - proč nemůže něco podobného udělat Vodafone? jistě, dalo by se říct, ať přejdu k jinému, když se mi stávající nelíbí, ale o tom to není... rpostě si myslím, že by i Vodafone se měl více starat o stávající klienty, když to umí ostatní opové...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bungo  |  06. 06. 2006 22:22

Psal jsi o podvodu, to je neco jineho a neni to v poradku... Ted se prezentujes jako ten, kdo si mysli, ze se VF stara o sve zakazniky hure nez jini. To je v poradku. Mel by sis to ujasnit.
Nicmene dam priklad, ze i treti operator poskytuje (poskytoval) plosne akce. Pamatujes na SMS za 77 haleru na cele leto?
To, ze Eurotel a Tmo ted poskytuji nejake plosne akce pripisuju tomu, ze se boji aby od nich lidi neodchazeli. VF se toho asi neboji. Jeho strategie. Tato akce "hodina volani zdarma" se mi jevi jako odmena nekterym stalym zakaznikum za to, ze utraceji. A to je snad v poradku, ne?
---------------
Bungo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andre  |  07. 06. 2006 07:55

Jo SMS zadara.. supr akce, akorat jsem skorocely viken nemohl odeslat zadnou SMS z duvodu pretizeni site.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
myxsakus  |  08. 06. 2006 00:59

Mám podobný názor! Co dal Vodafone stávajícím zákazníkům? Podle mě nic krom tohoto volání co teď nabízí, který je ale jen pro 20.000 "Vyvolených". Jsem u Oskara, teď už Vodafone přes 3. roky a na paušálu 2,5 roku, ale výhody vidím jen pro nové klienty! Pro nové zákazníky nabídnul měsíc volání zdarma. Moji spolužáci toho "pěkně" zneužili (nejvyšší tarify a neplatili ani korunu) ale co "my" stávající? Budeme mít nějaké výhody? P.S.: Aspoň by Vodafone mohl dá vědět přesná kritéria pro jakou vrstvu zákazníků tuto akci připravil. M*

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pixlík  |  07. 06. 2006 23:38

Ano, ano! Hanba Vodafonu! Rovnost všem! Pryč s elitářstvím, volné minuty pracujicímu lidu! Znárodněme Vodafone!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor