To je druhá strana mince tohohle "boje" s operátory.Na jednu stranu operátoři mají drahé služby nedokáži tu cenu obhájit. Prohlášení tiskových mluvčí jsou jak z dikobrazu . Poznámky pod cenou. Divná balíčková nabídka oslovují pravděpodobně archetyp té dem_ntní rodiny v reklamě na jednoho operátora. A tak podobně.Jenže druhá strana to ho je, že mnozí lidé v zápalu hejtu proti operátorům myslí, že to být na straně "poškozených" obhajuje to že mohou psát sebevětší kraviny. Případně že ti nejukřičenější jsou ti co mají nejhorší platební morálku.
Když někdo platí stovky až tisíce měsíčně, neměl problémy s platbou , nechtěl žádné dotované telefony po x -xxlet je to opravdu nevhodné proti takovému zákazníků postavit nevýhodnou nabídku. Ale i tak rozhodně takový zákazník na trhu, nejde rovnat proti šetřílkům,Krakonošovi,Ordorikáčům, důchodcům, kteří dobijí za 200 jednou za půl roku. Čím lidé mín platí tím mají nárok na méně.
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 07. 2017 08:54