Nebyl by to Vodafone, kdyby sklopil uši a T-Mobilu se prostě omluvil. On radši vztyčil parohy a omluvil se rovnou 26×.
Vodafone opět dostál své pověsti buřiče českého mobilního byznysu.
Na začátku minulého týdne jsme přinesli zprávu o tom, že se Vodafone musí omluvit T-Mobilu za reklamu s falešnými soby. Vrchní soud stanovil lhůty, rozsah i média, ve kterých se má Vodafone omluvit. Operátor s červenou uvozovkou ve znaku s realizací omluvy neotálel a pojal ji značně svérázně…
Vodafone si zaplatil tuto půlstranu v pondělních Hospodářských Novinách a T-Mobilu se na ní omluvil ne jednou, ale dokonce 26×
A ještě detail
Že si na aféru s čivavími parohy už nevzpomínáte? Pojďte si s námi udělat krátký výlet do historie.
V předvánoční kampani roku 2006 se o největší rozruch postaral právě Vodafone. Začalo to vtipnými a originálními reklamami s Petrem Čtvrtníčkem a častým připomínáním, že Vodafone dává dárek všem svým zákazníkům, zatímco konkurence myslí jen na ty nové. A vše vyvrcholilo v posledních dnech, kdy se Vodafone rozhodl k odvážné akci a vzal útokem některé reklamní plochy konkurence, které vybavil symbolem paroží.
Parohy se začaly objevovat nad billboardy s reklamou O2 a T-Mobilu už v pondělí (4. prosince 2006) večer v Praze. Během úterka vyrostly parohy i některým telefonním budkám a večer už jsme zaznamenali rohaté i u nás v Brně. A nebyli to jenom čerti.
Brněnské telefonní budky O2 s vodafonním parožím
Ve čtvrtek 7. prosince bylo po „guerillové kampani“ (jak si ji nazval sám Vodafone), operátor svolal mimořádnou tiskovou konferenci a tehdejší generální ředitel Graham Maher se konkurenčním operátorům omluvil. Dnešní omluva v tisku už je tedy druhou v řadě...
Tehdejší generální ředitel českého Vodafonu, Graham Maher, s úsměvem na tváři a čivavou v náručí