Vodafone si hýčká přes 3 miliony zákazníků

Vodafone si hýčká přes 3 miliony zákazníků

I přes vysoké nasycení tuzemského trhu se Vodafonu daří. Červený operátor to dokazuje výsledky svého hospodaření za poslední tři měsíce loňského roku. V současné době má Vodafone přes tři miliony zákazníků a další stále přicházejí. Za poslední tři měsíce loňského roku činil čistý přírůstek nově příchozích zákazníků dvaavacet tisíc a za celý loňský rok pak 114 tisíc. Průměrný měsíční příjem na zákazníka (ARPU) vyčíslil operátor na 514 Kč.

„To, že se nám daří stále růst i na vysoce penetrovaném trhu ukazuje, že lidé oceňují naše zákaznicky orientované nabídky, které jim umožňují mnohem intenzivněji využívat multimediální služby jako je internet v mobilu, nebo MMS. To zpětně posiluje jejich spokojenost s našimi službami,“ říká Muriel Anton, generální ředitelka Vodafonu Česká republika.

Jen pro zajímavost, od prosince 2008 navýšil Vodafone počet svých zákazníků o 3,9 % na 3,006 milionu. Čistý zákaznický přírůstek ve čtvrtletí od října do prosince 2009 pak činil oněch zmiňovaných 22 tisíc zákazníků.

Diskuze (63) Další článek: První mobil s rychlým Bluetooth 3.0 vyrobí Samsung

Témata článku: Operátoři, Vodafone, Mil, Voda, Zákaz

Určitě si přečtěte